Skocz do zawartości

Co wy k** wiecie o bólu!


VRO

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem Bracia,

 

Chciałbym się z wami podzielić historią. którą usłyszałem z drugiej ręki. Jest to historia dziadka mojego znajomego - Pana Mariana. Uprzedzając fakty jest to historia o tym jak to nagle może być w życiu przejebane!

Postaram się skrócić historię na ile to możliwe.

 

Pan Marian, senior, zapisał się do szpitala w jednym z większych miast Polski na zabieg bypassu. Na początku stycznia 2017 roku zgłosił się do szpitala "do kolejki", działało to tak, że musiał leżeć na sali i czekać na swoją kolej do zabiegu (nie znam się, nie wypowiem się), leżał ponad tydzień kiedy dostał zapalenia płuc, co spowodowało przesunięcie operacji dając czas na wyleczenie. Bypass miał po około 3-4 tyg od dnia zameldowania. Operacja udana, obolały, żadnych komplikacji, wszystko gra, dochodzi do siebie, zostaje w szpitalu żeby doszedł do siebie. I tu przechodzimy do meritum (w tym momencie zalecam odłożenie jedzenia).