Skocz do zawartości

Pakiet Office


SławomirP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Braci

 

W ogłoszeniach o pracę/straż w mojej branży często podany jest wymóg "dobra znajomość pakietu office", albo "zaawansowana znajomość pakietu office". Nie jestem informatykiem, ma to być zwykła praca biurowa, uzupełnianie baz danych itp. 

 

Znacie jakiś kurs godny polecenie po którym będę mógł napisać w CV, że dobrze się orientuje w tych programach? Nie chodzi tu o żaden certyfikat, tylko o nabycie umiejętności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja  do pierwszej pracy wpisałem dobrą znajomość pakietu ms office, czego nie wiedziałem dowiedziałem się w trakcie, a potem to już ogarniałem ten temat. Przeważnie jeśli jest to sprawdzane w procesie rekrutacji to nie trzeba robić jakiś cudów na kiju. Kurs można zrobić, ale startowanie bez kursu też spokojnie powinno się powieść. Ja bym na początek nie wywalał kasy z darmowych filmów na youtubie albo stron internetowych też można się dowiedzieć masy przydatnych rzeczy, poza tym w pracy biurowej (chociaż oczywiście nie wszędzie) też można się załapać na szkolenia z offica i wtedy nie będziesz musiał płacić. 

Edytowane przez TMiro
Błąd gramatyczny - przepraszam.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Microsoft ma ścieżki certyfikacji dla pakietu Office. Do każdego egzaminu jest książka i szkolenie. Do egzaminu można podejść bez szkolenia jak ktoś sam przerobil książkę. W google wpisz Office + certyfikat Microsoft. Sa trzy poziomy certyfikacji

 

 

Drugim sposobem jest kurs i certyfikat ECDL dla poziomu podstawowego oraz ECDL Advanced dla zaawansowanego. Sam to robiłem gdy nie było certyfikatów od Microsoftu.

 

Piszę o certyfikatach ale mam na myśli książki do nauki w celu zdania egzaminu. Nie musisz podchodzic jak nie chcesz.

 

Dopiero takie coś potwierdza znajomość pakietu Office. 

Edytowane przez RealLife
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×