Skocz do zawartości

Jakie studia?


Syfik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wiem że to bardzo późno na takie pytania zważywszy że rok akademicki zaczyna się za mniej niż tydzień, ale chyba lepiej teraz niż wcale. Chciałbym poznać waszą opinię co do wyboru uczelni, bowiem opcje:

1. Dostałem się na UW na Logistykę i administrowanie w mediach. Uczelnia dobra, jednak kierunek... dziwny. Dodam że jestem po technikum logistycznym i miałem zamiar pracować w zawodzie i studiować zaocznie, a dziennikarstwo to moja druga największa pasja. 

2. Wyprowadzka do Gdańska - jako że zawsze marzyłem o mieszkaniu nad morzem - i podjęcie studiów na prywatnej uczelni (zapisy wciąż trwają) na "normalnym" logistyku, a o dziennikarstwie pomyśleć ewentualnie później jako drugi kierunek. Przeniesienie się za rok odpada bo ten kierunek na UW jest tak właściwie tylko w Warszawie więc niejako byłbym przywiązany do tego miasta na 5 lat, czego bym nie chciał.

Czyli: "dziwny" kierunek na znakomitej uczelni czy dobry kierunek na prywatnej? Mógłbym poczekać rok ale u mnie zwyczajnie jest problem z pracą, z właściwie jedynej opcji właśnie zrezygnowałem. Jeśli chodzi o finanse to rodzicom wszystko jedno i tak mogę liczyć na pomoc, a dodam że w wakacje zarobiłem 10 tyś. więc każda opcja jest na wyciągnięcie ręki. :)

 

Wiem że moim największym problemem jest podejmowanie decyzji, ale naprawdę nie mam się kogo poradzić, nie liczę że podejmiecie za mnie decyzję ale jeśli się ktoś orientuje w tym wszystkim to proszę o odpowiedź:

Czy takie "dziwne" kierunki mają sens?

Co sądzicie o prywatnej uczelni? A może ktoś ma opinie o WSB w Gdańsku?

 

Pozdrawiam.

 

Edytowane przez Syfik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Syfik napisał:

1. Dostałem się na UW na Logistykę i administrowanie w mediach.

Działaj, nie każdy ma zaszczyt (mimo wszystko) studiować na UW.

Prywatne uczelnie i tytuły po nich są uj warte, jest może kilka które coś znaczą np. PJAKT.