Skocz do zawartości

Karteczka w windzie.


deleteduser74

Rekomendowane odpowiedzi

Witam braci. Zanim przejdę do tematu napisze wam pewna rzecz.

Muzyka mnie uspokaja, relaksuje się oraz zwyczjanie odprężam się. Jestem fanem muzyki lat 70,80,90.

Telewizji praktycznie nie oglądam, z tv leci cały czas YouTube.

Słucham głośno ale w granicach rozsądku. Po 20 przyciszam muzykę.

 

Dziś rano zjeżdżając do garażu, na lustrze wisi karteczka a raczej jest przylepiona. Kretyn(ka) robi dodatkowo robotę dla sprzątaczki!

 

Cytuję : Buraku z parteru, przestań słuchać tej wiesniackiej muzyki. Nie mieszkasz tutaj sam.

 

Od dłuższego czasu podchodzę do podobnych spraw na spokojnie, jestem opanowany i nie przykładam za bardzo do tego uwagii.

 

Kiedyś zapewne, zrewanżował bym się,  puszczając wiązankę na drugiej karteczce w windzie. 

 

Dziwią mnie takie prostackie zachowania ludzi. Za skrawkiem papieru ukrywają się niczym człowiek z listem gończym na głowie.

W mojej ocenie jest to tchórzostwo i arogancja człowieka.

 

Gdyby ta osoba, zapukała by do drzwi i nakreśliła swoje pretensje, zyskała by w moich oczach szacunek i poważanie. Jakoś udało by nam rozwiązać problem na gruncie dyplomatyczmym.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Still

No wiesz mnie od jakiegoś czasu często niektóre osoby atakują jak nie robię czegoś tak jak większość. Np kilka lat temu poprzez znajomego umówiłem się z znajoma mojej sąsiadki.

 

No i jak przyjechała to jak ta sąsiadka zobaczyła nas razem przez okno to od razu był telefon żeby na mnie uważała bo jestem dziwny. Zapewne przez to że nigdy mnie nie widzieli z kobietą.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im bardziej poznaję sąsiadów, tym szybciej chcę spierdalać od ludzi i zamknąć się w czterech ścianach. 

 

Ludzie są spierdoleni do granic możliwości i nic z tym nie zrobisz. Można tylko olać ciepłym strumieniem moczu.