Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Recommended Posts

Według mnie spoko - normalny wzrost.

 

Dla rozluźnienia:

1492896304_fir1el_600.jpg

 

  • Like 3
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, Niepowtarzalny napisał:

Witam, mam pytanie do pań. Czy według was 176 cm wzrostu jest odpowiednie czy wg. was to mało?

Też jestem ciekaw. Mam tyle samo co ty bracie 😀

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Niepowtarzalny napisał:

Czy według was 176 cm wzrostu jest odpowiednie czy wg. was to mało?

A do czego chcesz swój wzrost odnieść?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Niepowtarzalny napisał:

Witam, mam pytanie do pań. Czy według was 176 cm wzrostu jest odpowiednie czy wg. was to mało?

Jest ok👍😁

  • Like 1
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Babcia mówiła, że kobieta powinna sięgać zawsze do ramienia mężczyzny, też mam 176 cm i mnie to smuciło :D, aż zaakceptowałem siebie i powiem szczerze, że mojemu kotu to odpowiada.

Panie coś siedzą cicho, ale pewnie to pojęcie względne, dla niektórych ok dla innych nie do przyjęcia...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest dobrze, można nosić przy Tobie szpilki. 😋

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbardziej rozbraja mnie to jak kobieta mówi że jak mam już 26 lat to powinienem już mieć 185 cm wzrostu.

Edited by Patton
  • Haha 11
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy 176 cm wzrostu u faceta to mało?

Z tego co się orientuję to dobry wzrost na pilota wojskowego albo astronautę.

Mnie by nie wzięli bo za wysoki jestem :P

Mój ojciec ma ze 170 i co? Dawniej ludzie tak nie rośli jak my teraz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Patton napisał:

Najbardziej rozbraja mnie to jak kobieta mówi że jak mam już 26 lat to powinienem już mieć 185 cm wzrostu.

Było odbić piłeczkę i powiedzieć że dziewczyny w Twoim wieku to już cycki powinny mieć :)

Edited by The Motha
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam 191.

Nigdy nie spotkalem sie z pretensjami ze strony dam, ze jakoby jestem za wysoki.

 

Byl przypadek jednak, ktory polegal na tym, ze dama mnie przerosła.

Mierzyla ona 170 cm wzrostu, zalozyla jakies rzetelne szpilki i stanęła na schodach stopień wyżej ode mnie.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, Niepowtarzalny napisał:

Witam, mam pytanie do pań. Czy według was 176 cm wzrostu jest odpowiednie czy wg. was to mało?

Pewnie, że ok ;) 170 też ok ;)

 

Dla mnie każdy facet wyższy ode mnie był ok :)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętaj, że nie liczy się wzrost, ale grubość portfela.

  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Niepowtarzalny napisał:

@calandra A ile masz? :) Jeśli można wiedzieć?

 

2 minuty temu, calandra napisał:

@Niepowtarzalny 29 i nie szukam już faceta.

Pozdrawiam ;)

Zdaje się, że pytanie dotyczyło wzrostu a nie wieku :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, AR2DI2 napisał:

176 cm??! W zyciu bym nie chcial takiego zaganiacza.

A w milimetrach ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, Patton napisał:

kobieta mówi że jak mam już 26 lat to powinienem już mieć 185 cm wzrostu.

O patrz, aż dziwne, że tak mało ludzi wzrostu koszykarzy jest na świecie 😆

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.