Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Polecane posty

Witam.

Czy mówić kobiecie ile razy się uprawialo seks przed nią z innymi kobietami?

Czy trzymać ramę tajemniczości przed nią?.

Powiedzieć jej ze się dymalo 100 kobiet? Albo zero? Czy lepiej nic nie mówić i niech bidulka myśli, i się zastanawia..? 🤔🤔🤔🤔🤔🤔

  • Haha 1
  • Smutny 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz być tajemniczy. Nigdy nie mówi się tego.  Shit test odbijasz jakimś absurdalnym tekstem z uśmiechem patrząc w oczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja: 

- boję się kobiet, jestem prawiczkiem. 

 

I wersja dla macho:

- nie pamiętam.  

  • Like 4
  • Dzięki 1
  • Haha 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za "misia" można odpowiedzieć "świnko" albo "krówko" xd

Edytowano przez leto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po co ?

 

Oczywiście kobieta będzie o to pytać ale pamiętaj im szybciej Cie pozna tym szybciej nie będziesz miał tajemnic. Nie będziesz miał tajemnic pozna Twoje ograniczenia. Znając Twoje ograniczenia będzie wiedziała jak cie manipulować. Gdy będzie Cie manipulować a jesteś bogaty będzie Cię doić i zdradzać na boku a jak nie masz za dużo na koncie odejdzie tłumacząc to załamaniem polityki w Mozambiku lub też zostanie i zniszczy Ci psychikę :)

 

taki duży skrót :)

Edytowano przez maVen
  • Like 6
  • Dzięki 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiedz że trochę mniej niż po tym jak jesteście razem na pewno będzie zadowolona :D

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z moją obecną kiedy padło to pytanie, zamilkłem na dłuższą chwilę, kiedy mi przerwała słowami no powiedź, moja reakcja to shhhhhh, jeszcze liczę.

 

Takiego wnerwa nigdy wcześniej ani później nie widzialem, zacząłem się śmiać, że aż brzuch mnie rozbolał. 

 

Niby uznała, że żartowałem, ale temat nigdy więcej nie powrócił.

 

P.S. lubię jak mówią misiu, jestem misiem alfa :)

  • Like 6
  • Dzięki 1
  • Haha 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, zuckerfrei napisał:

I wersja dla macho:

- nie pamiętam.  

Wszystkich grzechów nie pamiętam ale niech mi będzie odpuszczone w imię ojca, syna i chomika...

 

Jak napisałem byłej, że były przed nią w łożku to ona odpisała - "chuja" kłamiesz (a nie przeklinała normalnie) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każdej mówiłem, że była pierwszą. Nawet jak mnie diva zapytała. :D

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Superego Moja też mnie maltretowała tym pytaniem. Zrobiłem dokładnie to samo co @Johny_B :D. Później temat wracał, wracał, powiedziałem, że ona jest moją pierwszą, ale nie uwierzyła. Stwierdziła tylko, że na pewno nie jedną ani dwie po tym jak się zachowuję i co robię więc powiedziałem "mniej niż 10", ona powiedziała swoją liczbę i temat się zakończył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mów. Nigdy nie podawaj liczby. Zachowaj to w tajemnicy dla  dobra jakości związku. Mów to co one nam mówią. Że miałeś kiedyś jedną ale była pomyłka, drugiej patrzyłeś ale tylko w oczy i tak za za ręce tylko po parku bo nie wiedziałeś co czujesz i że ona jest pierwszą tą właściwą. Bardziej będzie ci się oddawać. 

 

A jeśli polapie się w łóżku i zapyta skąd ty to wszystko umiesz to mów że z filmów i książek. Dużo czytałeś. 

 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie martw.... więcej książek przeczytałem niż panienek wydymałem.

 

I wszystko jasne i wszystko wiadomo. :D:D:D:D

  • Like 1
  • Haha 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- Miiiiiśśśśś, ile razy TO robiłeś?

- Karaluszku, zdefiniuj co znaczy "TO"? Chodzi ci o pełny seks? Mam też wliczać anal, lodzika, minetki, handjoby, footjoby? A peting? Peting też masz na myśli? Musisz się określić bo to będzie trochę trwało.

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to bym odpowiedział że " nie pamiętam " bo łatwiej dla mnie i również bym powiedział że nie interesuje mnie jej przeszłość, chyba że dawała dupy przy drodze w Gołuchowie to niech powie od razu :).

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widząc jak młody popisuje się tasowaniem kart, Wieli Szu powiedział: ładnie, ale po co? Po czymś takim, kto z tobą siądzie do gry. Ja całe życie uczę ręce niezdarności.  

  • Like 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Superego napisał:

Czy mówić kobiecie ile razy się uprawialo seks przed nią z innymi kobietami?

Ja tam nawet nie odpowiadam, a jak małpa drąży temat, ale tak naprawdę drąży, to odpowiadam: ALEŻ KOCHANIE, SEKS DOPIERO PO ŚLUBIE 😜 

 

 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.