Skocz do zawartości

Uczucie beznadzieji


sombrero23

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Piszę tu bo muszę zrzucić z siebie rzeczy które mnie bolą.

 

Bowiem jestem w punkcie w którym czuję że nie mam powodu by żyć. Jestem na studiach - studiuję lotnictwo, chciałbym w przyszłości zostać pilotem. Problem w tym, że aktualnie idzie mi na nich beznadziejnie, dodatkowo ten kierunek póki co jest kompletnie niezwiązany z lotnictwem, przez co jest dla mnie kompletnie nudny, i nie potrafię się do niego przyłożyć. Matematyka, fizyka, grafika inżynierska i inne duperele, wszystko to powoduje że rzygać mi się chce. Wątpliwości co do tych studiów miałem jeszcze przed ich rozpoczęciem, rozmyślałem podjęcie innej drogi ku temu zawodowi (do bycia pilotem wystarcza wykształcenie średnie) lub zrobienia sobie roku przerwy, tylko że u mnie w rodzinie z kasą krucho, a teoretycznie dzięki studiom można pilotem zostać za darmo (co też nie do końca jest prawdą). Dołuje mnie to że muszę robić coś co mnie kompletnie nie jara (z zamiłowania jestem humanistą, aczkolwiek kocham latanie, tylko że u mnie z przedmiotami ścisłymi jest trochę krucho).

 

Innym problemem jest to że czuję się kompletnie samotny. Z liceum została mi przyjaciółka i kumpel z którymi kontaktuje się od czasu do czasu. Niby na studiach jest mnóstwo imprez, ale nie wychodzę z nich z jakimiś ciekawymi znajomościami. Prawda jest taka, że nawet nie mam z kim spędzić sylwestra ? Gdy czytam tu różne historie o związkach i innych towarzyskich aferach, zastanawiam się skąd je bierzecie - ze mną rzadko kto chce nawet popisać na fejsie :( Przez wakacje pracowałem w hipermarkecie - i był to najsamotniejszy okres w moim życiu. Boli mnie to że większość ludzi ze studiów ma jakieś swoje grono znajomych ze swojego miasta, natomiast gdy ja wracam do siebie, jedyne co robię to siedzę w domu. Swoich urodzin nie organizowałem od 2 lat, bo nie miałem kogo zaprosić.