Quo Vadis? Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Subiektywnie, na PC oraz TOP 5. To są słowa klucze wg których podam owe gry, które moim zdaniem są świetne. 1. The Elders Scrolls III: Morrowind - świetna, zajebista, wręcz urzekajaca gierka. Minusem jest taka.. okrojona możliwość walki. 2. Gothic II (+ NK) - jak powyżej, co do minusów, to chyba dałbym z tego co pamiętam ograniczoną ilość PN. 3. Seria FIFA - nie będę porównywać do PESa, bo nigdy nie grałem ale fifę kocham, bo piłkę również kocham 4. Plemiona - gra przeglądarkowa, chyba pierwsza gra w jaką grałem ? obcykana do granic możliwości. 5. Postal 2 - gra nietypowa, wręcz.. można ją określić niecenzuralnie ale dlatego fajna, bo zwariowana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser28 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 1. Baldurs Gate II:Cienie Amn -> klasyczne, epickie RPG, w świecie Forgotten Realms, w systemie D&D. Nie trzeba przedstawiać, dla mnie dzieło sztuki. Ukończyłem 5+ razy. 2. Fallout 1 oraz 2 - "wojna nigdy się nie zmienia", post-apokaliptyczny RPG. 3. Pierwsze dwa Gothici, z naciskiem na część drugą + dodatek NK. 4. Heroes III 5. Waham się, co tutaj umieścić, ale niech będzie: Wiedźmin 3 [+Serce z Kamienia oraz Krew i Wino]. Gdyby rozszerzyć do top10, na pewno GTA 5 oraz San Andreas znalazłyby się na liście. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FranciscoFranco Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Za który rok? Bo jak za cały okres to raczej mowa o minimum TOP 50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzatanK Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Ciężki wybór, dam moze gry, które dały mi najwiecej radosxi w życiu 1. Summoner stara gra 2. Rage of Mages 1/2 stare gry ale bez kodów dawniej nie potrafiłem przejść. 3. Lineage 2 tysiące godzin spedzone z kolegami i juz jednym nie żyjącym. 4. Wow lich king - Też jak l2 dał mi wiele emocji 5.Gry na pegazusa/nintendo/PlayStation/Dark soulse i wiele innych Od dziecka gram i gry naprawdę dały mi wiele wspanialych emocji i przeżyć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Jak dla mnie najlepsza była Cywilizacja i Wolfstein. Ale ja grałem jak PC wchodziły do Polski. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lxdead Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 (edytowane) - Bioshock i Bioshock: Infinite - Starcraft: Brood War i Warcraft III: The Frozen Throne - Dragon Age: Origins + Awekaning - DOTA2 - żadna gra nie zabrała i nie zabiera mi tylu godzin - Guild Wars 2 (lepszego MMO nie ma) Edytowane 25 Grudnia 2018 przez lxdead 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceranthir Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 (edytowane) Gothic 2 Noc Kruka, Heroes 3, Return to Castle Wolfenstein, seria Unreal Tournament, Project IGI I, II, Serious Samy, NFS MW, GTA VC i SA, Wormsy, Mafia I. Ogólnie stare gry. ;d Edytowane 25 Grudnia 2018 przez Ceranthir 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byłybiałyrycerz Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Na miano topki może zasłużyć gra która cały czas jest grywalna i grafiką cały czas dorównuje obecnym produkcją czyli tylko Heroesy III mi przychodzi do głowy i może DII. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inny i Wyjątkowy Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 (edytowane) 1. Wiedźmin 3 2. Ex aequo League of Legends oraz Detroit: Become Human 3. Morrowind 4. Baldur's Gate - obydwie części 5. Ex aequo Fallout 1, 2 oraz Heroes 3 Edytowane 25 Grudnia 2018 przez Inny i Wyjątkowy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wroński Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Bioshocki Galapagos Gothiki Wieśki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blck.shp Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Kolejność przypadkowa: 1. Cała seria Assassins Creed. Po prostu uwielbiam, grałem dniami i nocami. 2. Gothic 1 i 2. Chyba pierwsza gra w 3D w jaką przyszło mi grać. 3. Mafia. Przeszedłem kilka razy, nigdy się nie znudzi. 4. Heroesy. Przede wszystkim 3 oraz 5. Obie części mi mega przypadły do gustu. 5. Tutaj dam dwie gry online. Counter strike 1.6 i Smite. W obu mam po kilka tysięcy przegranych godzin. Myślę, że warto też wspomnieć tutaj o Wormsach, mega dużo frajdy z tej gry, NFS Underground, GTA 3 i może jeszcze Twierdza. Na pewno zapomniałem też dużo gier, na których spędziłem mnóstwo czasu, ale teraz tylko tyle pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mocny Wilk Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 1) Morrowind 2) Warcraft III 3) Lineage II 4) NFS Underground 2 5) Stronghold Crusader 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StadoWilków Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 1) WoW + początkowe dodatki, 2) Diablo 2 - tylko prywatne serwery, 3) Gothic 2, 4) Cs : Go, 5) Pokemony na Gameboya, gta 1,2, Wormsy, Homm 3, LoL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojkr Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 1 Diablo - I oraz II z LOD 2 Morrowind 3 Gothic - 1, 2 z Nocą Kruka 4 Unreal ...w sumie cała seria 5 ... Fallout - też cała seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gromisek Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 1)GTA V 2)Gothic 2 noc kruka 3)Skyrim 4)Mass Effect 2 5)Fable 1-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosze Red Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 1 Baldurs Gate 2 2 Final Fantasy VII 3 Wiedźmin III 4 Anachronox 5 Life is Strange Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taboo Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Praktycznie cały czas pada seria Gothic i się nie dziwię. Jak wyszła jedynka miałem maturę i szczerze powiem to nie wiem jak ją zdałem. Epicka gra, szczególnie 1 i 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusprawa1 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 1. Gothici (od I do III wraz z modami i dodatkami) 2. Warcraft II i III 3. Heroes III 4. Duke Nukem Manhattan Project 5. Postal 2 AWP Chciałoby się jeszcze wcisnąć GTA SA, GTA III, Frater, Stunt GP, Medieval II Total War ale przy tych wyżej spędziłem najwięcej czasu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KhaosKnight Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Moje top 5 bez kolejności -Enslaved Odyssey to The West -Portal 2 -The Darkness 2 -Bioshock 1 i 2 -Dead Space Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. X Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 1. Wiedźmin 2 i 3 2. Kane & Lynch 3. CS 1.6 i GO 4. League of Legends 5. Twierdza: Krzyżowiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzatanK Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Przepraszam, ze sie wtące drugi raz i bez tytułu ale macie rację seria gothica czy lol, też powinny być na mojej liście ale wybrać tylko 5 jest cholernie ciężko. Wiele gier dało mi tyle zabawy, że ciężko to wszystko wybrać. A najlepszymi grami są te, które były dla mnie ciężkie i wymagające. Pozdrawiam szanownych graczy, nie zdziwiłbym się jakbyśmy przeciwko sobie stawali na różnych arenach ? Aha na liste muszę również dodać: Alien vs predator 2 ? Multi bylo przecudowne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obliteraror Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 (edytowane) 1. Fallout 2 2. Jagged Alliance 2 3. UFO enemy unknown 4. Warcraft 2 5. C&C Red Alert Edytowane 25 Grudnia 2018 przez Obliteraror 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Messer Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 1. Wiedźmin 3 Krew i Wino 2. Wiedźmin 3 3. Wiedźmin 3 Serca z Kamienia 4. Wiedźmin 2 5. Wiedźmin. Cóż.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Medyk Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Grałem za małolata więc lista miejscami "przedpotopowa" kolejność przypadkowa: 1. Medal of honor 2. FIFA 3. THE SIMS :P 4. GTA 5. CS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teko Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 1. Call of Duty 2 (blisko 10 lat przegrane na multiplayerze) 2. Max Payne 3. IGI 2 4. Need for Speed Underground 2 5. Operation Flashpoint: Cold War Crisis Wiele wspomnień jeszcze ze skokami narciarskimi i 18 wheels of steel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi