Skocz do zawartości

Pora na zmianę


Fizzmm123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich czytających wpis chce z góry podziękować za poświęcony czas i życzyć spełnienia wszystkich planów i marzeń w 2019r.

 

Nie chcę rozpisywać się jak kiepsko jest w moim życiu bo tak wcale nie jest zdaje sobie sprawę że są ludzie którzy mają znacznie gorzej pod każdym względem.

Prześladuje mnie od dawna świadomość braku celu w życiu daje z siebie minimum zamiast przeć do przodu wiem czym jest to spowodowane a mianowicie niską samooceną przez wyśmiewanie za młodu i inne przykre rzeczy to we mnie tkwi tym nasiąkłem ale nie zamierzam skończyć jak pizda.

Chce osiągnąć taki stan w życiu aby każdy śmieć który próbował się na mnie wyżywać czuł w głębi siebie to co ja czułem niech zobaczy jak to jest być na moim miejscu. Nie będę nikogo bił czy nękał chce tylko aby zżerało te osoby zazdrość.

A dziewczyny które mną pogardzały i po kryjomu wyśmiewały no cóż teraz pora na mnie.

Jestem 21 latkiem studiuję zmieniłem kierunek co skutkowało zmarnowaniem roku lecz tego nie żałuje na obecną chwile nie posiadam dziewczyny choć nie jestem brzydki raczej zamknięty w sobie.

 

  • Następujące wady zamierzam wyeliminować :

 

1.       Jestem dość mrukowaty mało się uśmiecham pora to zmienić

2.       Za mało się uczę przysięgam przed braćmi że będę minimum 3 godziny uczył się do studiów dziennie plus 20 min codziennie angielski.

3.       Będę ścielił codziennie łóżko rano to pomoże rozpocząć dzień od pozytywnie wykonanego zadania.

4.       Będę bardziej śmiały w stosunku do kobiet cokolwiek to znaczy ;]

5.       Będę czytał minimum 20 min dziennie nagłos by poprawić dykcję itp.

6.       Chciałbym skończyć z fapaniem ale czy to jest możliwe