Skocz do zawartości

Wojny z męskością ciąg dalszy - Amerykańskie Tow. Psychologiczne i Gillette atakują


Rekomendowane odpowiedzi

Ten bojkot jak najbardziej działa. Widać to po samym fakcie, że media o tym mówią, zamiast stosować metodę na przemilczenie, jak było z pro-feministyczną reklamą Audi. Tam też były łapki w dół na YT, negatywne komentarze. Ale nie było bojkotu, ani żadnej większej akcji, więc sprawę przemilczano, a reklamę po cichu usunięto z netu. Pisałem kiedyś o tym, że największym problemem, większym niż feminizm jest ginocentryzm. On po prostu musi się przestać opłacać politykom i korporacjom, pisałem o tym poniżej, właśnie z przykładem Audi:

 

O czym była reklama Audi można zobaczyć w starym materiale od AbitOfBritt:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bojkot jak najbardziej działa, nawet jeśli Gillette straci na tym powiedzmy tylko 1 % zysków, to bojkot i cały szum z tym związany pomoże nam w inny sposób. Po prostu, nastepnym razem, każda agencja reklamowa zastanowi się 2 razy nad wypuszczeniem takiego gniota, z obawy przed kompromitacją. 

 

Przez to, że kiedyś tego typu reklamy były na ogół przemilczane ( jak ta reklama Audi) agencje pozwalały sobie na coraz więcej i więcej, natomisat w końcu mężczyźni powiedzieli : "Dość!"  I bardzo dobrze.

 

Popatrzcie jaka to jest hipokryzja. Wczoraj kolejny zdolny mężczyzna - John Coughlin, Łyżwiarz, popełnił samobójstwo po tym jak został zawieszony i oskarżony o.... no właśnie, w erze me too nie trudno się domyślić:

 

Cytat

A day before his death, Coughlin, 33, was temporarily suspended from US figure skating by the US Center for SafeSport amid a pending grievance, US Figure Skating officials saidwithout disclosing details of the matter. The center is a US Olympic Committee agency with oversight of sexual misconduct and other abuse allegations reported to national governing bodies.

Ale oczywiście, wg mediów to męskość jest toksyczna i odpowiedzialna za wszelkie tragedie na tym świecie. Eh...Szkoda gadać...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.01.2019 o 11:25, Rnext napisał:

Pierwszy, negatywny efekt zanika a i tak zostawia trwały ślad w świadomości. 

Przecież Gilette tak czy inaczej jest w świadomości. To nie żadna marka krzak walcząca  rozpaczliwymi metodami o okruch z tortu uwagi masowego odbiorcy :D Tu raczej w drugą stronę pójdzie IMO - niesmak trudny do zmycia.

 

93b7axiju0b21.jpg

  • Like 2
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 14.01.2019 o 22:35, Mroczny Chałabała napisał:

W nowej reklamie (antyreklamie?) Gillette  piętnuje "toksyczną męskość", do której zalicza m.in. podrywanie kobiet (uwaga - wyjątkowo toksyczny materiał)

Krucafuks ale rak. Po obejrzeniu tego zacnego dzieła. Mój "mózgojad" chyba zdechł:). Obecnie jest ponad 1,5 mln "łapek" w dół. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kolejna świetna reklama :)

Silne niezależne kobitki jeżdżą uuuu dużymi samochodami! i dokonują poważnych ruchów!

a faceci to co... tylko głupoty im w głowie.

Plus taki, że zostawiła mu przynajmniej chałupę, pustą ale zawsze to facet mógł pójść z torbami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za obronę Gillette wzięli się... chciałem powiedzieć "duzi chłopcy", ale mowa jest o upadającym Newsweeku.

https://www.newsweek.pl/opinie/chlopcy-ida-na-wojne-co-to-jest-toksyczna-meskosc/5t9h458

 

Cytaty ostrzegające przed zawartością:

Cytat

Molestują i biją, bo „już tak mają”. Uważają, że seks im się po prostu należy. Nie myją się i nienawidzą kobiet. Co jest nie tak z facetami?

Cytat

Tymczasem kilka miesięcy temu Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne (APA) opublikowało zestaw wytycznych dla terapeutów pracujących z chłopcami i mężczyznami, w którym tradycyjna męskość uznana została za szkodliwą dla ich zdrowia psychicznego i fizycznego.

Na temat mężczyzn wypowiada się w tym tonie kobieta. Dodając do tego:

Cytat

Każdy z nas ma w rodzinie ciotkę, która rozmowę na dowolny temat prędzej czy później siłą rozpędu i determinacji przekieruje na dokuczającą jej rwę kulszową, uporczywy ból w krzyżu albo przewlekłą zgagę i poprowadzi ze swadą monolog na własny temat. Mężczyźni zabierający głos w dyskusjach prowadzonych przez kobiety na temat kobiet to nasza ukochana internetowa ciotka.

Jeśli tak, to kim jest wtedy kobieta zabierająca głos w dyskusji prowadzonej przez mężczyzn na temat mężczyzn?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda czasu. Skoncentruje się na jednym, teoretycznie poważnie brzmiącym fragmencie artykułu: 

 

"Kojarzycie adresowane do kierowców, regularnie wznawiane kampanie społeczne, których celem jest wzmocnienie świadomości zagrożeń, jakie niesie ze sobą jazda po alkoholu? Widzieliście kiedyś, żeby na bilbordach obok hasła „Nie siadaj pijany za kółkiem” widniał dopisek #niewszyscykierowcy? Ja też nie. Skoro uczestnicy ruchu drogowego nie czują się personalnie zaatakowani komunikatem o zgubnych skutkach prowadzenia po spożyciu, dlaczego mężczyźni, skonfrontowani z nie tak przecież kontrowersyjną tezą, że sprawców przemocy należy pociągać do odpowiedzialności, a przemocy jako takiej zasadniczo warto przeciwdziałać, zwierają szeregi i grają larum na osłuchaną melodię „Uderz w stół a nożyce się odezwą”? I dlaczego to pospolite ruszenie w social mediach odbywa się w odpowiedzi na dwuminutowy spot reklamowy, który opowiada o tym, że mężczyźni nie muszą być i często istotnie nie są seksistowskimi bubkami?

Spośród wszystkich mniej lub bardziej generalizujących komunikatów kulturowych, które tradycyjną męskość poddają krytycznej obróbce, reklama Gillette jest dla bohaterów swojej opowieści wyjątkowo życzliwa: mężczyźni nie przyglądają się tu biernie molestowaniu, zwracają uwagę kolegom, reagują na przemoc, uczą swoich synów powściągania agresji w relacjach, jednym słowem - zgodnie z hasłem spotu - są najlepszą wersją samych siebie. Nic dziwnego, że ta narracja wywołała męską furię: przemoc to rzecz męska i tego nikt nam nie odbierze. „Chłopcy tacy już są” – mantrują mężczyźni w reklamie golarek i tym nieśmiertelnym zaklęciem zamykają dyskusję o kulturze gwałtu. "

 

 

Problem polega na tym, że w reklamie pokazuje się negatywne (biorąc za dobrą monetę stwierdzenie autorki, że wszystkie ukazane w reklamie scenki rzeczywiście takie są) przejawy męskiej osobowości, które rzekomo mają być konsekwencją męskiej wizji świata, i jako remedium postuluje się, żeby mężczyźni w ogóle wyzbyli się swojej męskości i zamienili się w stado metroseksualnych, układnych ciot.  Żeby można mówić o analogii do akcji promującej trzeźwość za kierownicą, to musiałaby ona zostać skonstruowana wg schematu ponieważ niektórzy kierowcy jeżdżą po pijaku, to sama jazda samochodem jako taka jest zła, zatem oczekuje się od wszystkich kierowców zdania z dniem jutrzejszym prawa jazdy. 

 

Reszty szkoda nawet komentować. 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Do ataku dołącza duży gracz, na razie ze słabszym produktem:

 

Dodatkowo, chociaż nie podejmę się przetłumaczyć, można dopisać kolejne firmy:

36e28ae3bd5ebeebe290ea41b102d64f.png

(na dole: białe dziecko z białym mężczyzną zniszczy romantyzm w małżeństwie, ale mieszane dziecko to "dobro publiczne")

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.05.2019 o 23:15, Soprano napisał:

Znalazłem informację, że kampania reklamowa Gillette przekłada się jak dotąd na 8% spadku sprzedaży ;)

Oni są gotowi na 99,9% spadku sprzedaży bo to jest sprawa polityczna, a nie biznesowa. Cytując Lorda Farquaada: "jestem gotów na wasze poświęcenie" - bo za te 8% zapłacą szeregowi pracownicy Gillette, a nie cep siedzący na ciepłej posadce który wypuścił tą reklamę. 

 

Dziś dosłownie kilkanaście osób ma większość majątku znajdującego się na świecie. Jakby prześledzić do jakiej korporacji należy Gillette, kto ma w tej korporacji pakiety większościowe, no i najważniejsze który bank trzyma im kroplówkę finansową z otwartą linią kredytową to się nagle okaże, że za wszystkim stoi jakiś wesoły staruszek z żydowskiej syjonistycznej rodzinki o szczerym uśmiechu: 

rothschild-israel.jpg

 

Oni już kreują dłużne pieniądze z powietrza, mają korporacje które skupują rzadkie surowce z krajów trzeciego świata za bezcen, produkują większość rzeczy i sprzedają z olbrzymim zyskiem itp. Oni mają już wszystko, najlepsze panienki, najlepsze samochody, najwygodniejsze mieszkania, a polityków kupują sobie jak 8 latek watę cukrową w wesołym miasteczku...

Teraz po prostu bawią się w kreowanie "Nowego Wspaniałego Świata" (wedle wzorców które opisał Aldous Huxley w książce o takim tytule). Gillette wstawia takie reklamy bo generalnie trzeba udupić jednolite Państwa Narodowe. One są jak zadra w dupie dla Panów takich jak na obrazku powyżej, dlatego że są tam duże skupiska ludzi które łączy historia, kultura, tradycja mają wspólnych przodków itp. Tacy ludzie nie dadzą po sobie jechać jak po łysej kobyle bez końca tylko prędzej czy później będą się stawiać, bo "w kupie siła" no i oni uważają, że "Ten kraj (ziemia, zasoby, stanowione prawo itp.) należą do nich, a nie jakiegoś spleśniałego żyda z USA. Żydokomuna już przerabiała tworzenie "Nowego Wspaniałego Świata" w Rosji (nazwanej przez nich ZSRR) i wszystko się wysypało, bo Rosjanie się buntowali już od samego początku i nawet kosmiczny aparat przymusu, z torturami, głodzeniem, gwałtami itp. nie dało się utrzymać tego systemu. 

 

Multikulti tworzy społeczeństwo bez wspólnej historii, bez wspólnej kultury, bez wspólnych przodków, podzielone i skłócone - z takimi ludźmi MOŻNA ROBIĆ CO SIĘ CHCE i o to tu się rozchodzi. 

 

Tak to wygląda na naszym podwórku: Beata Szydło daje słynne wystąpienie "Obudź się Europo" gdzie krytykowała politykę multikulti, następnie zostaje wywalona z bliżej nieznanych przyczyn, przychodzi bankster Morawiecki, Polska ma wydudlić żydom 300 mld $ przez ustawę 447, tym samym oficjalnie utracić niepodległość finansową na rzecz "narodu wybranego".

 

PS. Moim zdaniem w Polsce nie ma czarnych i beżowych "uchodźców" w takiej ilości jak na Zachodzie, bo syjoniści-bankierzy wymyślili sobie, że Izrael to trochę słaba "Ziemia Obiecana" - mało wody, zbyt gorący klimat, brak żyznej ziemi, dookoła pełno Arabów których nawet za pomocą machiny wojennej z USA nie udało się wyciąć w pień... Postanowili przenieść "Ziemię Obiecaną" do "Polin" - bliżej nieokreślonego tworu państwowego (zupełnie jak Izrael w 1947 roku), gdzie Polaczki i Ukraińce będą tyrać na RASĘ PANÓW, bo Izrael pracujący na siebie zbankrutowałby już 50 lat temu bez kroplówki finansowej z USA.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jakoś się człowiekowi na sercu ciepło robi, nawet jeśli mój mały bojkot się wcale do tego nie przyczynił. W Tesco u mnie promocja, ale konsekwentnie omijam tę półkę. 

 

https://onenewsnow.com/business/2019/08/02/gillette-cut-by-8b-loss-after-toxic-masculinity-ad?fbclid=IwAR2T33kY6Y0WYd6OUwCuOV9dYhvbE-oHVSV-jE_7qTZU4g1aXiiUZelOkZQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.