Skocz do zawartości

Studia zaoczne


Smirnoffq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy, chociaż na zagranicznej czerwonej pigułce od +- 2 lat. Jeszcze jej w całości nie przełknąłem (roczny związek mi przeszkodził), ale idzie coraz lepiej. 

 

Aktualnie dziennie studiuję informatykę (2 rok) na jednej z lepszych uczelni w polsce, jednak nie wiem czy nie lepiej by było przejść na zaoczne. We wtorek mam iść na rozmowę o pracę jako Junior C/C++ developer i jeśli padnie oferta to do wyboru będzie prawdopodobnie 3/4 etatu i studia dziennie, albo cały etat i studia zaoczne. Im dłużej myślę tym więcej plusów widzę przejścia na studia zaoczne (studia się robią, hajs leci, doświadczenie zawodowe też rośnie, czas na rozwój osobisty i znajomych też by się znalazł czasem). Nie wiem tylko czy np. po roku nie okaże się że programowanie mnie aż tak nie kręci i chcę robić coś innego. Co o tym myślicie? Czy studia papierek ze studiów dziennych a zaocznych czymś się różni w dzisiejszych czasach? 

Edytowane przez Smirnoffq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz mniej jeśli masz umiejętności. W IT na rekrutacji sprawdzą twoja wiedzę praktycznie z programowania. 

Ja pracowałem przez ostatnie 2 lata studiów. Dzienne + praca na 1/2 -3/4 etatu. Dałem radę. 

 

Idź na tego juniora. Zobaczysz czy dasz radę pogodzic ze studiami. Ogólnie dobrze myślisz. Doświadczenie należy zdobywać jak najwcześniej. Ja bym wziął pół etatu i ciągnął dziennie a po 3 roku zaoczne jeśli fajna praca i pełny etat.

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papierek w ogóle się nie liczy, tylko to co umiesz, znajomy jako 18latek dostał robotę jako programista i to bez studiów. Poszedł na rozmowę i rozłożył ich na łopatki swoją wiedzą, w między czasie poszedł na studia, ale tylko dla siebie.