AdamPogadam Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Tak jest, biedny przemysł przepłacanych kamyków bardzo boleje nad upadkiem instytucji małżeństwa. Edytowane 2 Lutego 2019 przez AdamPogadam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Msafer Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) No mów co chcesz, ale skuteczność numeru jaki wyciął De Beers z wciśnięciem tego konceptu setkom milionów ludzi jest imponująca. I to do dziś działa jako uświęcona czasem tradycja. To powinien studiować każdy, kto chce zrozumieć marketing. Edytowane 2 Lutego 2019 przez Msafer 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuckerfrei Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Ja już swoje na pierścienie wydałem, mam odjebane, niech się młodzi teraz wezmą za zakupy. ? Edytowane 2 Lutego 2019 przez zuckerfrei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beckenbauer Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Po angielsku o wręczaniu pierścionka z diamentem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyR Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Jeszcze trochę i zaczną odczuwać Mgtow wszystkie marki typu "krokodylki" bo po co mi to, żeby rwać Karynę więcej pożytku z koszuli franelowej . Edytowane 2 Lutego 2019 przez CzarnyR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuckerfrei Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Ja tam lubię na krokodylka. ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Ciekawe, nigdy o tym nie myślałem skąd się wziął pierścionek z błyskotką. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfeusz Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) O koncernie De Beers czytałem kiedyś artykuł. Swego czasu byli monopolistą na rynku. Do promowania brylantów w matrixie (w pierścionkach, naszyjnikach, kolczykach) wykorzystywano min. Merilyn Monroe. "Diamenty najlepszym przyjacielem dziewczyn". Edytowane 3 Lutego 2019 przez Morfeusz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rnext Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 W tym kontekście przypomniało mi się jak w filmie Blue Jasmine W. Allen "dowalił" tym błyskotkom. Główna bohaterka w jednym momencie, żali się siostrze (tak z grubsza), że jak kupowali z mężem biżuterię z brylantami, to wszyscy zachwalali jaka to świetna inwestycja i lokata kapitału a teraz jak ona musi ją sprzedać, to okazują się nic nie warte. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavex Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Wychodzi na to, że kochanka tańsza niż żona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Horyzont Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) "Have you ever tried to sell a diamond?" Jeśli ktoś nie czytał, polecam. Łatwo znaleźć w sieci. Dwie główne obserwacje: W niektórych kulturach, m.in. w Japonii, uroczystość ślubna była skromna i pan młody nie dawał żadnych prezentów. Japończycy zostali skutecznie zaprogramowani poprzez reklamę. Druga: czy diamenty są drogie? Odpowiedź: są drogie diamenty. Te unikalne, bardzo rzadkie, sprzedawane na aukcjach za dziesiątki milionów dolarów. Typowe kamienie w pierścionku z sieciowki kosztują grosze. Złóż diamentów jest dość sporo, ale rynek kontrolowany jest przez jeden kartel. W dodatku w sklepie jubilerskim są ogromne marże. Artykuł pokazuje także, że diamenty nie sprawdzają się jako lokata kapitału. Edytowane 3 Lutego 2019 przez Kapitan Horyzont 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orybazy Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 On 2/2/2019 at 11:37 PM, Msafer said: No mów co chcesz, ale skuteczność numeru jaki wyciął De Beers z wciśnięciem tego konceptu setkom milionów ludzi jest imponująca. I to do dziś działa jako uświęcona czasem tradycja. To powinien studiować każdy, kto chce zrozumieć marketing. "Diamonds are forever", podobnie dobra była akcja "Torches of freedom" pana Edward'a Bernays. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inny i Wyjątkowy Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Warto wspomnieć, że diamenty syntetyczne są nie do odróżnienia gołym okiem od swoich naturalnych odpowiedników, będąc jednocześnie znacznie tańszą alternatywą. W świetle tego faktu jaki jest sens przepłacania za biżuterię z brylantami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi