Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
AdamPogadam

Przemysł diamentowy martwi się spadkiem ilości zawieranych małżeństw.

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Tak jest, biedny przemysł przepłacanych kamyków bardzo boleje nad upadkiem instytucji małżeństwa. 

 

 

Edytowano przez AdamPogadam
  • Dzięki 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

No mów co chcesz, ale skuteczność numeru jaki wyciął De Beers z wciśnięciem tego konceptu setkom milionów ludzi jest imponująca. I to do dziś działa jako uświęcona czasem tradycja. To powinien studiować każdy, kto chce zrozumieć marketing.

Edytowano przez Msafer
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Ja już swoje na pierścienie wydałem, mam odjebane, niech się młodzi teraz wezmą za zakupy. 😛

Edytowano przez zuckerfrei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Jeszcze trochę i zaczną odczuwać Mgtow wszystkie marki typu "krokodylki" :D bo po co mi to, żeby rwać Karynę więcej pożytku z koszuli franelowej :D.

Edytowano przez CzarnyR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam lubię na krokodylka. 😛

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

O koncernie De Beers czytałem kiedyś artykuł. Swego czasu byli monopolistą na rynku. Do promowania brylantów w matrixie (w pierścionkach, naszyjnikach, kolczykach) wykorzystywano min. Merilyn Monroe.

"Diamenty najlepszym przyjacielem dziewczyn".

 

 

Edytowano przez Morfeusz
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym kontekście przypomniało mi się jak w filmie Blue Jasmine W. Allen "dowalił" tym błyskotkom. Główna bohaterka w jednym momencie, żali się siostrze (tak z grubsza), że jak kupowali z mężem biżuterię z brylantami, to wszyscy zachwalali jaka to świetna inwestycja i lokata kapitału a teraz jak ona musi ją sprzedać, to okazują się nic nie warte. 

  • Dzięki 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to, że kochanka tańsza niż żona :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

"Have you ever tried to sell a diamond?" Jeśli ktoś nie czytał, polecam. Łatwo znaleźć w sieci.

 

Dwie główne obserwacje: W niektórych kulturach, m.in. w Japonii, uroczystość ślubna była skromna i pan młody nie dawał żadnych prezentów. Japończycy zostali skutecznie zaprogramowani poprzez reklamę.

 

Druga: czy diamenty są drogie? Odpowiedź: są drogie diamenty. Te unikalne, bardzo rzadkie, sprzedawane na aukcjach za dziesiątki milionów dolarów. Typowe kamienie w pierścionku z sieciowki kosztują grosze. Złóż diamentów jest dość sporo, ale rynek kontrolowany jest przez jeden kartel. W dodatku w sklepie jubilerskim są ogromne marże.

 

Artykuł pokazuje także, że diamenty nie sprawdzają się jako lokata kapitału.

Edytowano przez Kapitan Horyzont
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.