Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
poduszka

Sztuki walki dla kobiety.

Recommended Posts

Guest Saint

Ja nic nie muszę udowadniać. B)

Poduszka szybko sie uczy%-)

 

W takim razie poduszka to nie prawdziwa kobieta :D Każda prawdziwa, natychmiast podjęłaby wyzwanie xD

 

Na każdym kroku teraz podróbki :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano fajne trasy, może kiedyś się przebiegniemy na jakimś półmaratonie albo maratonie :), a co do świerzego powierza to bym polemizował...

 

Biegasz z pulsometrem? Ja nie, ale zastanawiam się nad tym. Tylko trochę kaski trzeba wyłożyć na taką pierdółkę. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Saint

Biegasz z pulsometrem? Ja nie, ale zastanawiam się nad tym. Tylko trochę kaski trzeba wyłożyć na taką pierdółkę. :/

 

A po co Tobie to? :D Lepiej zainwestuj w jakiś czujnik połączenia z mózgiem :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A po co Tobie to? :D Lepiej zainwestuj w jakiś czujnik połączenia z mózgiem :lol:

 

Prawie się uśmiechnęłam, próbuj dalej. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co Poduszka? Problemy z serduszkiem w tak młodym wieku że pulsometr potrzebny? Czyżby jakiś przystojny biegacz razem z Tobą był na trasie i musisz wiedzieć, czy wszystko jest w porządku? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Saint

A co Poduszka? Problemy z serduszkiem w tak młodym wieku że pulsometr potrzebny? Czyżby jakiś przystojny biegacz razem z Tobą był na trasie i musisz wiedzieć, czy wszystko jest w porządku? :D

 

Arox, w tej sprawie co mówisz, to raczej powinna sobie kupić higrometr z sondą :lol: Jak kupi ze sprzężonym termometrem to nawet kurs przedmałżeński obskoczy na sprzęcie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyne czego używam do biegania to: nastawienie, buty, spodenki, koszulka oraz kamizelka odblaskowa, jak biegasz to weź sobie załatw taką bo sie pieski czepiają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qsiorz, jak idzie? Jakiś progres czy raczej zastój? :D

Ja dzisiaj robię 20km... Nogi mi z dupy wylecą, ale przebiegnę (choćbym ostatnie 5km miała się czołgać :P).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poduszka, trzymam kciuki :) ja podobnie dziś zamierzam ... :) pogoda dobra :) ....

 

Decyzja co trenujesz już powzięta czy w dalszym ciągu się zastanawiasz ?? W Krakowie mogę coś polecić:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W takim razie też za Ciebie chwilę potrzymam. Trasę celowo ustaliłam tak, by wybiec daleko od domu. W jedną stronę dam radę spokojnie, bo to 10km (z hakiem), zaś w drugą... muszę dać, by wrócić do wyrka. :D Kiedy biegniesz? Ja wieczorem, po zmierzchu - spokój, cisza.

 

Chyba pójdę na pierwsze (próbne) zajęcia z krav magi i zapiszę się pod warunkiem, że będę zachwycona. Mam jeszcze oko na kilka rzeczy, a odpoczywać też czasem trzeba. :) Do Krakowa mam za daleko. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do garów marsz, a nie mi tu do sztuk walki :D Kobiety nie znają pojęcia honoru. Nie mogą trenować poważnie :) Dojebałem?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę Was zmartwić - przeżyłam.

 

Moge cie nauczyć parteru.była bys zadowolona%-)

 

Cios w klejnoty i ucieczka na pełnym speedzie? :P

 

Sztuk walki nie oglądam, ale jeśli chodzi o inne dyscypliny (tenis, skoki), to wolę oglądać panów. Mecze tenisowe w ich wykonaniu dostraczają mi więcej emocji, a skoki są po prostu na wyższym poziomie, bo panie nie trenują tej dyscypliny długo, nie daje się im na to dużo kasy itd. Natomiast oczywistą oczywistością jest, że łyżwiarstwo jest piękniejsze w wykonaniu kobiet, to samo tyczy się gimnastyki artystycznej. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie oglądam, nie znam się. :) Z tego co kojarzę, to chyba dość brutalny? Ograniczasz się do oglądania czy też grasz? Pamiętam, że główny bohater "Love Story" grał w hokeja. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.