Skocz do zawartości

Płody rolne.


Rekomendowane odpowiedzi

Byłem u rodziców. Mama wysłała mnie po zakupy...

buraki - ??  1.99 pln

marchew - Holandia 2.99 pln

pietruszka - Holandia 12.99 pln!!!!!

 

 

Co się w tym kraju odpierdala?

 

Szukalem jeszcze pasternaku. I chuja znalazłem....

 

Ktoś tu jest rolnik? Jak to się dzieje, że kosztuje, aż tyle??

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zuckerfrei Ceny u rolnika? handlarza na bazarze? czy w sklepie albo markecie?

 

Nie jestem rolnikiem ale są ciekawe tabelki ile rolnik dostaje w skupie, handlarz na bazarze a ile sieci marketów (w większości zagraniczne w polskiej kolonii).

Jeżeli produkuje duże ilości to na bazarze nie sprzeda tyle i dostaje grosze w skupie.

gf-aooj-e68i-g3hp_ceny-warzyw-664x442-no

https://superbiz.se.pl/wiadomosci/protest-rolnikow-w-warszawie-czy-zabraknie-owocow-na-bazarach-aa-SmT5-pRP9-qbiZ.html

Edytowane przez Morfeusz
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pietruszki prawie nie uprawiają, nie mają takich tradycji albo nie udaje się u nich.

 

Cyt:

Jestem tu juz 3 m-ce , czesto robie zakupy ale w zadnym sklepie , nawet na targowisku z jarzynami nie natrafilam na korzen pietruszki . Znajoma powiedziala , ze "tego" w Holandii nie kupie. Cos nie chce mi sie w to uwierzyc !
Bez tej pietruszki rosolek i inne zupki smakuja nie tak jak powinny

http://forum.niedziela.nl/viewtopic.php?t=16120

 

Czasem nachodzi mnie ochota na kucharzenie, takie w polskim stylu. No i mam problem z ta tytulowa pietrucha, chodzi o korzen.Nie ma czegos takiego w NL, prawda? Liscie jak najbardziej, ale korzenia nie uswiadczysz.No chyba ze ktos zna jakies sekretne miejsca gdzie mozna ja kupic.A co z selerem? Tez nielatwo, ktos pamieta moze gdzie te bulwe wytropie?

http://forum.gazeta.pl/forum/w,41789,47904351,47904351,pietruszka.html

 

@zuckerfrei Może znalazłeś rynkową niszę? ;)

Edytowane przez Morfeusz
  • Like 2
Odnośnik do komentarza