Skocz do zawartości

24-latek z bardzo niskim SMV


Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno skończyłem 24 lata. Jestem więc jeszcze młody, ale moja obecna sytuacja skłoniła mnie do pewnych przemyśleń, przez które jestem przygnębiony i zaniepokojony.

Moja atrakcyjność jest... powiem wprost- znikoma.

 

Kim jestem.

 

Jestem studentem na pierwszym roku. Tak, na pierwszym roku, bo to moje drugie studia. Poprzednie studia zacząłem w wieku 19 lat i wytrzymałem na nich ponad 3 lata. Nie dawałem sobie rady, złożyło się na to wiele czynników- od presji rodziców, ambicji, nietrafionego kierunku i innych- w końcu wpadłem w głęboką depresję i wylądowałem w klinice psychiatrycznej. Rzuciłem studia, kilka miesięcy później wybrałem inne, bardziej zgodne z moimi zainteresowaniami, ale lżejsze studia i tak oto w wieku 24 lat jestem pierwszakiem.

Jestem całkowicie na utrzymaniu rodziców. Moi rodzice nie nauczyli mnie pływać, rzucali mi tylko "koła ratunkowe". Pochodzę z dobrze prosperującej rodziny, rodzice uparli się więc by mnie utrzymywać tak długo jak będzie trzeba, Nigdy więc na poważnie nie pracowałem, jedynie przy jakichś ulotkach albo w wakacje na skupie owoców by mieć jakieś swoje pieniądze, ale to takie byle co. Nie brakuje mi niczego, jako darmozjad żyję sobie na studiach jak król, ale z każdym rokiem czuję się z tym co raz bardziej źle. Wciąż też nie mam żadnego celu w życiu, nie wiem czego chcę, kim chcę być w przyszłości, czym się zajmować, nie mam nawet pomysłu jak się uniezależnić, a bardzo bym tego chciał. Nie mam żadnych oszczędności. Często przychodzi mi na myśl wyemigrować do innego kraju i tam zacząć wszystko od zera, pracować, zrobić kupę pieniędzy by nie tracić czasu na studia i nie pozostawać w tyle za innymi, a przy okazji uwolnić się od tego toksycznego kraju, w którym żyjemy i w którym chyba nigdy nie będzie dobrze. Tylko, że jeśli chodzi o emigrację, nie mam żadnych znajomości, nie ma czego się zaczepić.