Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
Mat2206

Suplement

Recommended Posts

Musculin Active co  sądzicie o  tym produkcie panowie?

Stosował ktoś, słyszeliście o nim ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niezła marketingowa ściema.

Jak suple to tylko kreta  + ewentualnie białko na wypadki awaryjne.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Produkt kierowany mocnym marketingiem internetowym. Analiza składników:

BCAA - aminokwas rozgałęziony którego głównym składnikiem jest leucyna, izoleucyna i walina. Aminokwasy egzogenne niezbędne do budowy tkanki mięśniowej, ale wysoko dostępne w jedzeniu. O BCAA opisano juz chyba wszystko. Fajne artykuły na fabrce sily lub potreningu. W tym środku dawka jest tak mała, ze nawet nie podniesie poziomu insuliny, a BCAA najbardziej ze wszystkich białek stymuluje jej wyrzut. Również ta ilosc jest niewystarczająca do aktywacji mTOR w celu stymulacji syntezy mięśni. BCAA polecany głownie na mocnej redukcji w celu zapobiegania katabolizmowi u kulturystów dla których liczy się każdy g miesni. Ogólnie zalecana dobowa dawka to 10-20 g/dobę. Ile tabletek musiałbyś zażyć?

L-arginina - aminokwas endogenny, czyli dostępny w organizmie. Suplementacja zalecana przy silnym chorobowy niedoborze i dl ludzi starszych z zaniżonym poziomem testosteronu. Wtedy zalecana dobowa dawka L-argininy powinna wynosić około 5g. Przyjmuje się, że najlepsze efekty występują po stosowaniu preparatu przed treningiem i/lub przed snem. Głównym źródłem argininy są mięso, produkty nabiałowe i mleczne. Wiec przy normalnym odżywianiu jest zbędna dla zdrowego organizmu. Jaka jest zawartość tego aminokwasu w tabletce?

Kreatyna - O tym chyba wszyscy pisali. Najbardziej przebadany suplement, najbardziej skuteczny i jedyny który warto stosować. jedynie co obalili to mit o cyklicznym stosowaniu i ładowaniu. Można bez przerwy stosować w okolicach 10g / dobę. Sam tak stosuję jak pamiętam. Występuje w rożnych związkach - monohydrat lub TCM. Oby dwa tak samo skuteczne. Tania jak barszcz.

L-karnityna troche mityczny środek. L-karnityna pełni wiele różnych funkcji, choć najistotniejszą wydaje się być aktywne wspomaganie i stymulowanie β-oksydacji kwasów tłuszczowych. Hasło główne WSPOMAGANIE. Działa tylko przy nieobecności insuliny. Czyli na czczo i odrobinę wspomaga. Nic więcej. Tylko na redukcji stosowanie podczas budowania mięśni zbędne. Zalecana dawka na czczo to okolo 1g. Zdecydowanie lepiej zażywać yohimbine HCL.

 

Ile musiałbyś tabletek wpierd&%ć to sobie sam policz. Każdy ze środków działa, ale dawki w tych tabletkach to dla może dla szczura, o ile to gówno by chciał spożyć. To jest jedno wielkie naciąganie na grube pieniądze. PRAKTYCZNIE OSZUSTWO. Wykorzystują do promocji zdjęcia przed i po które albo są zdjęciami wykonanymi w z odwrotnym przebiegiem czasu. Czyli najpierw fit później fat, albo używają zdjęć innych osób bez ich pozwolenia. 

 

Ogólnie większość suplementów jest zbędna. Wcale tyle białka nie trzeba spożywać (spokojnie wystarczy dla osoby o aktywności fizycznej przedział 80-120g).

 

Najlepsza recepta to:

- Ćwicz regularnie i intensywnie.

- Odżywiaj się zdrowo.

- Odpoczywaj i śpij długo.

- Powtarzaj.

 

Pozdrawiam

PB

Edited by Pater Belli
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zwracał bym sobie tym głowy. Szkoda kasy. Kreatyna, białko, jakieś witaminki i Omega 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kumpel pytał mnie o to  chyba zamówił już  :).

Niech wypróbuje jego  sprawa.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.