Skocz do zawartości

Ciężkie decyzje Nataku


17nataku

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie bracia,

 

coraz to większymi krokami zbliża się moment, w którym muszę podjąć jakieś kroki co do mojej obecnej sytuacji życiowej i chciałbym was prosić o opinię żebym mógł na trzeźwo podjąć dobrą decyzję.

 

Wstęp:

Mam 25 lat, jestem po technikum i pracuję w swoim zawodzie od 5lat. Moja aktualna praca jest moją drugą z rzędu, z poprzedniej zwolniłem się po 3 latach ze względu na "wypalenie" oraz szefa, który był w mojej opinie nierozgarnięty i pomiatał ludźmi wymagając od wszystkich pracy ponad swoje obowiązki.

Niestety w aktualnej pracy nie mam możliwości rozwoju, doszedłem do punktu w którym się zatrzymałem i czuję, że chcę się rozwijać więc szukam nowej pracy lecz niestety bez skutecznie.

W zeszłym tygodniu otrzymałem pierwszy telefon, lecz gdy Pani usłyszała moje oczekiwania finansowe (3 - 3,5 netto) podziękowała, że mają na to stanowisko mniejszy budżet i mi podziękowała, dodała jednak że oczekiwania te są zrozumiałe patrząc na moje doświadczenie.

 

Gdy byłem w szkole podstawowej zmarł mój Ojciec. Do czasu kiedy miałem status ucznia otrzymywałem rentę rodzinną w kwocie około 1600zł co pozwoliło mi się wyprowadzić z domu i co najważniejsze usamodzielnić.

Wcześniej mieszkałem z matką i starszym bratem gdzie nie musiałęm zbyt wiele robić i byłem wyręczany przez mamę. Uważam, że była to jedna z najlepszych decyzji w moim życiu bo przyniosła przede wszystkim spokój emocjonalny, wyciszenie, nauczyłem się prać, sprzątać, gotować, lepiej zarządzać finansami i czasem.

 

Niestety nic nie trwa wiecznie i w momencie ukończenia 25 roku życia przestałem otrzymywać rentę rodzinną i zaczął się cięższy okres.

Na szczęście jestem oszczędny i mam na koncie środki awaryjnę na taką właśnie okazję, problem w tym, że patrząc na statystykę czyli to, że więcej wydaję niż zarabiam moje oszczędności prędzej czy później się skończą.