Levis Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) Witam, mam problem w Audi a4, skończył mi sie gaz w aucie wiec jechałem na benzynie na rezerwie i cos od tamtej pory zaczynało mi szarpać w aucie ( gdy jazda byla 50/60h), olałem to pomyślałem, ze zbyt malo benzyny. Na drugi dzień zatankowalem gaz i benzynę, nic nie dało, szarpie coraz bardziej, strach jeździć a w dodatku wczoraj po około pół godzinnej jeździe sama włączyła mi sie klima i nie dało sie jej wyłączyć. Elektryka do naprawy, ale czy elektryka może miec cos wspólnego z tym szarpaniem? Bo jak tak to spoczko, nie muszę sie obawiać ze coś ze sprzęgłem. Zauważyłem też, że płyn w chłodnicy cos mi zbyt szybko ubywa, mimo ze miesiąc temu było tam naprawiane. Pomimo, ze widzę ze w chłodnicy płynu jest zbyt mało, to i tak w aucie pokazuje mi, ze jest wszystko okej i jest norma. Mam zamiar auto dać w pon do naprawy, ale chciałem spytać braci, co o o tym sądzicie . Pozdro Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez Levis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sceptyczny? Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Sądzę, że musisz dać auto do naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baros Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 A moc ma auto? Czasem jak auto szarpie to cewka zapłonowa jest wadliwa i zapłon wypada. Auto nie chodzi na jednym cylindrze i występuje brak mocy w aucie. Kontrolka silnika zapala się? A co z tym płynem chłodniczym naprawiałeś? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahu Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Nawet jak jeździsz na ///LPG, to pompka paliwowa cały czas pracuje i najlepiej, jeśli masz pół baku benzyny, bo dzięki temu ta pompka ma jak się chłodzić i jej nie zatrzesz. Ja załatwiłem już 2 sztuki jeżdżąc na rezerwie benzynki. Czy szarpanie występuje i na gazie i na benzynie? Jeśli tylko na benzynie, to odpowiedź jest powyżej, jeżeli i na gazie, to sprawdzać najpierw cały układ zapłonowy. Co do ubytku płynu... Zalecam posprawdzać węże doprowadzające płyn chłodniczy do parownika. Mi niby robił poprawki jeden z najlepszych mechesów od LPG w rejonie, a okazało się, że jak z powrotem zakładał te wężyki, to jeden lekko mu się podwinął i sączył skubaniec chłodziwo na poza układ. No cóż, nawet najlepsi popełniają błędy. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolverine1993 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Dokładnie jak wyżej, pompa paliwa na 90% 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dodarek Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Mi szarpało i jak wymieniłem świece to przeszło. Może jeszcze filtr paliwa zapchany syfem z dna zbiornika? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azizi Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 U mnie jak szarpało na lgp to była w dużej mierze wina filtra gazu, który był po prostu słabej jakości i trzeba go było zmieniać już nawet nie co sezon (w ostatnim roku zrobiłem tylko 10k km swoim) a co ok 7k km. Inna sprawa że firma, która wcześniejszemu właścicielowi zakładała założyła mu po prostu kiepsko (wężyki wtrysków różnej długości). W jeszcze wcześniejszym sprzęcie szarpało (nie było instalacji LPG, była sama benzyna) to była wina pompy paliwa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sekacz19 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) Pompa paliwa mogła zaciągnąć syf z baku. Ale skoro szarpie na obu paliwach i stało się to nagle, nie uważałbym pompę za winną. Dolej benzyny przynajmniej a pół zbiornika i odłącz akumulator. Mapy się zresetują i na benzynie auto powinno zacząć jeździć normalnie. W tak idiotyczny i szybki sposób po mojemu zainteresował bym się mapami gazu i benzyny. Mogły się po prostu rozjechać. A co do płynu to pewnie puszczają króćce na reduktorze lpg. Są Teraz plastikowe i od czasu do czasu trzeba sprawdzić poziom dokręcania bo lubią się popuścić Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez sekacz19 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi