Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
mlodybogtop

Muszę to z siebie wyrzucić !

Recommended Posts

Posted (edited)
2 godziny temu, mlodybogtop napisał:

Panowie muszę to z siebie wyrzucić, najwyżej jak wam to tutaj przeszkadza to skasujcie !!!

Do jasnej cholery... muszę to z siebie wyrzucić!!!

A więc do rzeczy, dziś rano wstałem, spoko, wyspałem się było dużo energii, zjadłem śniadanie, pouczyłem się trochę później obiad :P

i myślę sobie pojadę na basen, ale nie... nie dziś regeneracja, jutro siłownia.... i tak dalej....

Zacząłem się uczyć... ale mi nie szło... cały czas myślałem o wogóle nie wiem o czym... i czytałem stare posty na tym forum bo jestem tu nowy...

Postanowiłem, że pojadę na saunę... ale kurwa podjąłem wyzwanie no fap i chce pobić rekord swój :D i tu problem bo na tej saunie często jest mnóstwo wyzwalaczy w postaci kobiet w strojach Ewy... ale myśle co mi tam pojadę....

Spakowałem się wsiadłem na rower i jadę... nie ujechałem kilomentra i widzę tych wszytstkich ludzi, uśmiechnięci, gdzieś z kimś idą... w parach w kilka osób a ja sam... gdzie bym nie pojechał sam... jak to mówią samotność jest wtedy jak każdy tramwaj jest dobry bo do którego nie wsiądziesz to samo cię czeka ! :( Zawróciłem.... i jadąc do domu ogarnęła mnie flustracja, mijałem pary gdzie naprawdę piękne dziewczyny szły z jakimiś gośćmi moim zdaniem słabymi... nosz kuwa... i sobie tak myślę czego mi brakuje... co robię nie tak... co robiłem nie tak....

Tak jak pisałem we wcześniejszym poście dbam o siebie, ćwiczę, rozwijam i co i gówno :D  Za dużo posłuchałem rad wielkich guru podrywu, bądź niedostepny i byłem i co i nic...

Nawet jakbym chciał poznać jakas dziewczyne to nawet nie mam już jak, w pracy odpada... a znajomych nie mam wogóle, nulll, no może jeden kolega taki jak ja tylko że on jest po rozstaniu z Panną po wieloletnim związku (przesiąknięty indokrynacją kościoła kat.) - ale dobry człowiek.

Wiekszość tych kobiet na ulicy jest dla mnie nieosiągalna bo ich nigdy nie poznam... bo nie mam jak....

Dziewczyny poznaje się na domówkach, przez znajomych, ja nie mam znajomych i nie chodzę na domówki...

Żal mi życia swojego... bo jestem młody... a z tej młodości nie korzystam...

28 lat niedługo skończę i zero znajomych

Jedyne co dobre to zjadłem całą pizze hahaha

Pozdrawiam Was

Wiem, że to żale ale lepiej to z siebie wywalić w czeluść internetu niż dusić w sobie jak nie ma nawet z kim o tym pogadać...

Nie doradzajcie mi Tinderów i innego szmelcu bo ten kolega to ma spotyka się i ma jeszcze większą pewnie flustrację niz ja przez to gówno !

Istagrama nie mam żeby się również nie nakręcać na gołe dupy....

Jakbym czytał o sobie, tylko mam 21 lat XD

Mam 2 dobrych znajomych, ale oni wyjechali na studia do innego miasta, a ja zostałem sam u siebie. W trakcie roku akademickiego czuje się taki mega samotny, bo znajomi ze studiów to całkowite przeciwieństwo mnie i średnio się z nimi dogaduje (w sumie to rozmowa między nami najczęściej dotyczy uczelni).

 

Tindera nie zakładaj. Same dupodajki, nie wiadomo kto w ogóle to ruszał. A na instagramie to już w ogóle.

Edited by Jazz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, NathanielAgat napisał:

Była dziewicą i jestem jej pierwszym więc śmiem wątpić w kochanka

To jest argument żeby spróbować innego bolca. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Piter_1982 napisał:

Pytanie chcesz mieć znajomych czy pannę. Jak brakuje ci znajomych to zacznij spotykać się z ludźmi. Większość uzna cię za lidera jeśli zadzwonisz i powiesz, że warto wypić piwko albo zorganizujesz grilla.

 

Dziewczyny można poznać nawet w bibliotece (polecam i to nie jest żart).

Byłem takim liderem na studiach, dzięki mojej organizacji niektórzy pierwszy raz zobaczyli Zakopane i Tatry...

a do biblioteki bardzo często chodzę, tylko jak tam poznawac jak tam kazda ma nos w książce :P - Masz jakieś porady ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zagadają ją o ten wisiorek w kształcie słonia. 

 

A tak poważnie, praktyka, praktyka. Mi się zdarzało siedzieć w bibliotece i czytać książki, bo miałem nieciekawe towarzystwo na mieszkaniu (tzn. imprezowali może więcej niż ja bym chciał), kilka dziewczyn tak poznałem. Różnie się potem losy potoczyły tych znajomości. Zaczynało się od luźnych gadek, albo cześć cześć potem dopiero zagadanie, a raz poszliśmy od razu coś zjeść po wyjściu. Nie podam ci recepty, bo jej nie ma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.