Skocz do zawartości

Dot. Pani nie będzie połykać...


deleteduser80

Rekomendowane odpowiedzi

Zaintrygował mnie temat, bo zawsze uważałam to za rzecz naturalną, że "jak się kocha to się połyka", a tu wychodzi na to, że jest to sprawa problematyczna?

Uważacie to za obrzydliwe, czy wręcz przeciwnie?

 

Czytałam kiedyś artykuł na temat składu nasienia i była tam oprócz super dawki różnych fajnych rzeczy - domieszka jadu trupiego, który w większej ilości jest szkodliwy, więc z exem stwierdziliśmy, że raz na jakiś czas - żeby mi nie zaszkodziło. Chociaż jestem laikiem w takich tematach i nie mam zielonego poję ia ile w tym prawdy a ile fałszu.

 

Jakie plusy, a jakie minusy widzicie w oralu "do końca"? 

Ja uważam, że to świetny sposób, by właśnie okazać miłość (przyjmując jakąś część swojego faceta dosłownie w siebie, pokazując, że go się akceptuje w 100%, i chce mu się sprawić przyjemność), a pogłoski, że ananasy poprawiają smak - prawdziwe.

 

Nie wyobrażam sobie seksu bez oralnych przyjemności.

 A co Wy na to?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MalVina napisał:

Uważacie to za obrzydliwe, czy wręcz przeciwnie?

  • Dla męża a czasami już narzeczonego, to obrzydliwość i nie dziwię się paniom, że większość już nie połyka po zaobrączkowaniu misia. ;)
  • Na etapie urabiania tyłkiem albo kochankowi to przecież nie problem.

Znam bo sam przez to przechodziłem.

1 godzinę temu, MalVina napisał:

Jakie plusy, a jakie minusy widzicie w oralu "do końca"? 

Zawsze myślałem, że do końca to finał w buzi, nie zawsze z połykiem... 

 

Plusy - jeżeli mężczyzna jest zdrowy, sperma poprawia stan zdrowia kobiety.

https://www.poradnikzdrowie.pl/seks/sztuka-kochania/sperma-sklad-wlasciwosci-i-wplyw-meskiego-nasienia-na-kobiete-aa-vzuM-twH5-ErzK.html

Minusy - jeżeli mężczyzna jest chory, poprzez spermę może przenieść niektóre choroby. Jeżeli partnerka będzie mieć w ustach ranki, np. po szczotkowaniu zębów.