Skocz do zawartości

Narzędzie do golenia


Carl93m

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, będzie krótko.

Jak się golę jednorazówką, to potem mam skórę gładką jak niemowle. 

Przez to wyglądam jak dziecko, zupełnie niepoważnie jak na swój wiek.

Jakie narzędzie nabyć do golenia, aby móc przyciąć rzadki, ale jednak zarost do długości dwudniowego zarostu?

Prośba o sugestie, bo jestem w tym zielony, a używałem w swoim życiu tylko jednorazówek.

 

A i co ważne - żeby się nie zaciąć zbyt łatwo tym urządzeniem, bo rana na jajach to piecze kilka dni.

 

Żart, chodzi o zarost twarzy :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trymer z regulowaną długością strzyżenia i najlepiej jak ma całkiem ściąganą nasadkę regulacji. Jak nie golę się przez tydzień, to aby nie męczyć się maszynką to najpierw jadę trymerem - szybko to idzie - i wygląda to jak 2 dniowy zarost, a potem maszynką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.google.com/search?q=fox+maszynka+do+strzyżenia&client=firefox-b-d&sxsrf=ACYBGNSmkqKd9_sla2YqYetSUBAzkkql5g:1569434349592&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiFmZ_HxuzkAhUxpYsKHV3NDxYQ_AUIESgB&biw=1536&bih=713&dpr=1.25#imgrc=ks1W-e5ZQqhpxM:

 

Ja używam takiego wynalazka i do ryja i do czaszki. (a i do jajek się nada) Niedawno kupiłem nowy bo stary po 3 latach się chyba zajechał. Fajne i wygodne. Może nie z najwyższej półki ale robotę robi. Są i nasadki w razie jakby się chciało zapuścić trochę brody.

Edytowane przez Cortazar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach