Skocz do zawartości

W jakim wieku osiągnęliście sukces finansowy?


self-aware

Rekomendowane odpowiedzi

Zacząłem pracować gdzieś około 17-18 oczywiście w wakacje bo edukacja. Od tego wieku praktycznie każde wolne poświęcam na pracę. Pierwszym celem i sukcesem było odłożyć 10k i się udało jakieś dwa lata temu, teraz mam 23. Obecnie kończę kolejne wakacje które przepracowałem i odłożone mam prawie 20k. Cały czas studiuję i nie zarabiam regularnie a mój końcowy cel to odłożyć milion PLN.

  • Like 9
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co ktoś rozumie jak sukces finansowy. W moim przypadku były to satysfakcjonujące dochody, przy 2-3 godzinach pracy dziennie na swoim. W wieku ok. 29 lat. 

Nie trwało to w nieskończoność. Rynek się zmienił, pojawiła się konkurencja, itd. 

Edytowane przez Morfeusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, o ile przeżyje (na razie się nie zapowiada patrząc na sytuację życiową) to, że za maksymalnie 10 lat będę mógł powiedzieć, że jestem usatysfakcjonowany finansowo.

 

Chociaż z każdym rokiem widzę, że moje potrzeby się normują i wcale nie są takie wysokie jakbym podejrzewał wcześniej. 

 

Osobiście myślę, że mając zysk pasywny rzędu 4-5 tysięcy złotych na czysto byłbym w pełni usatysfakcjonowany. W sensie, że wstaje, nie muszę nic robić, bo na przykład źródłem dochodów (mieszkaniami) zajmuje się odpowiednia firma. Oczywiście jako singiel.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach