Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
bożek.egipski

Siniaki na kłykciach.

Recommended Posts

Otóż sprawa wygląda tak, że trenując na worku boskerskim trochę mnie poniosło i zrobiłem sobie siniaki na dłoniach. Wiem, że powinienem używać owijek, nawet je mam ale jakoś tak w ferworze emocji zapomniałem ich użyć. 

Ma ktoś jakiś sposób na to, żeby złagodzić te rany?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By EricCantona
      Co sądzicie koledzy o nowej formule walk, która właśnie weszła na rynek?
      Zasady są nastepujące: walki na zasadach boksu, bez parteruz, bez kopnięć itp. na małym ringu (4x4) i wymiar czasowy 4 rund x 2 minuty. brak punktowania przez sedziow. Jeśli po 4 rundach nie będzie zwycięzcy to kolejne rundy aż jeden padnie.
       
      Ciekawostka, czy może zbyt wielki hardcore?
       
       
    • By Nefertiti
      Wiadomo, że nasze zdrowie jest najważniejsze i trenujemy sobie sami, bądź pod okiem trenerów.
      Korzystamy z różnych źródeł informacji i dobieram coś dla siebie.
      Każdy ma różny stopień zaawansowania, ale same ćwiczenia, to nie tylko, by dały nam rezultaty - wiemy.
       
      Mamy różne dolegliwości jak i ulegamy kontuzjom. 
       
      I właśnie, czasami ćwiczymy i byśmy się zaćwiczyli na śmierć, a rezultatów zbyt nie widać.
       
      I zaczęłam tak sobie szukać co jest.
       
      Trafiłam na YT na tego Pana (jest mnóstwo, ale ten mnie zainteresował i skorzystam z jego rad).
      Wstawiam jedno z wielu, być może komuś się przyda.
       
      www.purczynski.pl
       
       
       

       
      Rozciąganie- powinno być wstępem, jak i po, do każdego treningu. 
       
      Joga, rolowanie, masaże, basen, też wspomaga, jest świetne. 
       
       Hirudoterapia - prawdy i mity.
      Czy ktoś doświadczył tego na sobie?
      W sieci jest, owszem, ale ciekawi mnie tak z pierwszej ręki i gdzie takie coś można znaleźć?
       
       
      Akupunktura - byłabym rada za info, gdzie taki rodzaj zabiegu. 
       
       
      Zapraszam i proszę do dzielenia się info w tej tematyce. Chętnie skorzystam, plus jakieś namiary. 
       
      Wiem, że to nie panaceum, ale dlaczego by nie wspomóc się.
       
      Dziękuję i Pozdrawiam
       
    • By Dworzanin.Herzoga
      Artur Binkowski, czyli dawniej kanadyjski bokser polskiego pochodzenia, obecnie głównie może być określany chyba tylko jako celebryta.
      16 walk wygranych w karierze, na igrzyskach olimpijskich w Sydney dotarł do ćwierćfinału.
       
      W Polsce był szerzej nieznany do 2013r, kiedy miał odbyć walkę z Zimnochem.
      Głównie zwrócił na siebie uwagę przez specyficzny, chaotyczny sposób wypowiedzi.
      Przegrał wtedy na punkty, ale i tak byłem pod wrażeniem, że po paru latach przerwy nie dał się znokautować i momentami trzymał w miarę dobry poziom.
      Później przegrana z Cieślakiem w drugiej rundzie, miała być jeszcze walka z Najmanem, która niedoszła do skutku.
       
      Raczej już go nie zobaczymy na ringu. Ostatnio wypowiadał się, że nie ma takiej możliwości, żeby wystąpił na fame mma.
      Później zmienił zdanie i stwierdził, że może walczyć, jeżeli jego przeciwnik będzie przebrany za krzyżaka.  
       
      Kiedy zapoznałem się z jego życiorysem i aktualniejszymi materiałami, początkowo myślałem, że to klasyczny encefalopata i zrył sobie łeb przez boks i rozrywkowy tryb życia [co pewnie częściowo jest prawdą ] , jednak
      z czasem jakoś go polubiłem  i widzę, że mimo "zmęczenia materiału" koleś jeszcze kontaktuje i wydaje mi się w miarę w porządku. 
       
      Chociaż pierwsze wrażenie kiedyś vs ostatnie lata to mocny kontrast, tutaj 30 sekundowa wypowiedź sprzed kilkunastu lat:
       
       
      A tutaj przed walką z 2013r, już pierwsze dwie minuty robią robotę. 😮
       
       
       
      Czasem lubię odpalić jakąś jego starą walkę albo steam, kiedy nadaje na yt.
      Długo można by pisać.
       
      Znacie go, jakie odczucia macie w związku z jego postacią?
       
       
    • By deleteduser44
      Arturowi Szpilce znowu się nie udało, tym razem moim zdaniem został bardziej sponiewierany w ringu, niż podczas walki z Wilderem.
      Odwagi do nowych wyzwań odmówić mu nie można, problemy są potem, głowa? brak motywacji, charakteru? a może umiejętności, jak myślicie?
      Podejrzewam że po tej walce, pogrzebał już szanse na walki o najwyższe laury.
       
      Spodziewałem się takiego wyniku, Chisora to jednak nie ta liga, na załączonym filmiku widać z jak potworną siłą wyprowadza ciosy.
       
       
       
    • By Tavi
      Na wstępie chciałbym zaznaczyć że ten plan treningowy jest robiony czysto podemnie, tworzyłem go przeszukując, porównując oraz zdobywając wiedzę na różnych forach sportowych, nie jestem profesjonalnym trenerem personalnym. Jak do tej pory sprawdza sie wyśmienicie w moim przypadku, stosując ten typ treningu miałem na celu zwiększyć ogólną wydolność organizmu oraz poprawić osiągi siłowe. Wstawiam ponieważ, może się komuś przydać oraz chciałbym zaczerpnąć ewentualnych uwag oraz rad od braci, którzy siedzą w temacie sportów walki/sportów siłowych kilkanaście lat i dłużej. Trenując tym planem nie odczułem spadku szybkości jeżeli chodzi o sporty uderzane ( trenuje wszystkie płaszczyzny), ale u każdego mogą być inne efekty.
       
      Jeżeli mam normalny tydzień treningowy tzn. treningi k1 i jujitsu to ćwicze tym planem 2x w tygodniu. Natomiast sytuacja wygląda inaczej gdy na wakacje obie sekcje w których trenuje są nieaktywne, wtedy stosuje taki trening 3x w tygodniu a  w wolne dni biegam/pływam bądź spędzam w inny sposób aktywnie ten czas.
       
      Wersja A:
      power clean 5x5
      front squats 5x8-10
      sumo mc 5x5
      pull ups 3-5x10
      dips 5x5
       
      Wersja B:
      Clean and jerk 5x5
      przysiad zwykły 5x5
      wyciskanie leżąc 5x5
      wiosłowanie sztangą 3-8x15
       
      Obciążenie : 75%-85% CM
      Przerwa miedzy seriami 1:30 minuty, miedzy ćwiczeniami 2minuty. W pózniejszym czasie zmniejszyłem przerwę miedzy seriami do 1 minuty a miedzy ćwiczeniami do 1:30 minuty.
      Trenuje naprzemiennie np: Pierwszy tydzien A B/ Drugi tydzień B A . W przypadku gdy odpadają mi treningi sw wtedy mieszam sobie w ten sposób: Pierwszy tydzień: A B A / Drugi tydzień B A B itd. 
      Serdecznie zapraszam do wypowiadania się w tym temacie, dzieleniem się doświadczeniem, radami oraz uwagami.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.