Skocz do zawartości

W Procter&Gamble bez zmian. :) Porównanie postów Gillete z FB


Rekomendowane odpowiedzi

Jeden z użytkowników wykopu stworzył kompilację postów z fanpage Gillete i stworzył znalezisko, wydało mi się dosyć ciekawe:

 

http://www.wykop.pl/artykul/5279303/gillette-ciekawe-porownanie-postow-z-facebooka/

 

Okazuje się, że białe osoby, które się tam przewijają, są wyłącznie: brzydkie, grube, stare, nieatrakcyjne, niesamodzielne [w różnych konfiguracjach].

A osoby innych ras: młodzi, atrakcyjni i uśmiechnięci. 

?

 

Habituacja działa, więc jakoś mnie to nie drażni mocno, mimo wszystko czuję zażenowanie gdy widzę takie chujstwa.

?

 

BTW

 

Cytat

Marki Procter & Gamble

Ace, Always, Ambi Pur, Ariel, Aussie, Blend-a-med, Bold, Bonux, Braun, Dash, Discreet, Fairy, Febreze, Flash, Gillette
Head & Shoulders, Herbal Essences, Ivory, Lenor, Mr Proper, Naturella, Olay, Old Spice, Oral-B, Pampers, Pantene
Shamtu, Swiffer, Tampax, Tide, Vicks, Vizir

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie kupuję produktów firm wymienionych w cytacie i jest mi z tym dobrze. Jest tyle innych firm mających podobne lub lepsze produkty, a cena również podobna.

Jak przychody firmy P&G spadną. to zaczną zastanawiać się co jest tego powodem.  Może wtedy kogoś olśni. Jednak to kobiety dokonują większość zakupów art. chemiczynych

i kosmetycznych. Ale można też wmawiać paniom, że dany proszek panom nie odpowiada bo................ i tu pole do popisu.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Rodanek napisał:

Ja nie kupuję produktów firm wymienionych w cytacie i jest mi z tym dobrze.

 

Ja tak samo.

 

22 minuty temu, Rodanek napisał:

Jak przychody firmy P&G spadną. to zaczną zastanawiać się co jest tego powodem.  Może wtedy kogoś olśni.

 

Różne artykuły, jak np. ten poniżej:

 

https://www.stefczyk.info/2019/08/27/gillette-rezygnuje-z-feministycznych-reklam-po-odnotowaniu-gigantycznej-straty/

 

Wskazują, że:

 

Cytat

Pod koniec lipca agencja Reutersa poinformowała, że Procter&Gamble, który kupił Gillette za 57 miliardów dolarów w 2005 roku, ogłosił sporą stratę w ostatnim kwartale. P&G straciło 5,24 miliarda dolarów

– czyli 2,12 $ na jedną aukcję – pomimo dobrych wyników sprzedaży wielu należących do nich firm, jak SK-II, Olay, Tide czy Febreze.

Straty konsorcjum wiązały się głównie z gigantyczną stratą Gillette, wynoszącą ponad 8 miliardów dolarów.

 

Przedstawiciele P&G podkreślali, że straty Gillette nie były spowodowane ich lewicową kampanią marketingową a takimi czynnikami jak moda na noszenie brody czy większą konkurencją na rynku. Eksperci zgadzają się, że te czynniki mogły mieć wpływ i że rynek produktów do golenia faktycznie jest coraz mniej lukratywny, ale że nie tłumaczy to gigantycznej wysokości straty.

 

Ale myślę, że mimo wszystko, po prostu będą promować to co do tej pory, tylko w bardziej subtelnej formie. :P 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dworzanin.Herzoga napisał:

Marki Procter & Gamble

Ace, Always, Ambi Pur, Ariel, Aussie, Blend-a-med, Bold, Bonux, Braun, Dash, Discreet, Fairy, Febreze, Flash, Gillette
Head & Shoulders, Herbal Essences, Ivory, Lenor, Mr Proper, Naturella, Olay, Old Spice, Oral-B, Pampers, Pantene
Shamtu, Swiffer, Tampax, Tide, Vicks, Vizir 

Dobrze, że są listy firm które wchodzą w skład P&G. To wchodzi w podświadomość.

Ostatnio chciałem kupić jakąś chemię i gdzieś mi świtało, że to może być firma z P&G.

 

Maszynki tez już kupuję innej firmy i jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dworzanin.Herzoga napisał:

(...)jak moda na noszenie brody(...)

Nie uległem modzie. Zapuściłem brodę jako formę protestu. Dwóch moich kumpli również, trzeci zmienił maszynkę.

Mam też świadomość tego, że koncern nie zmieni polityki. Tym samym przyznałby się do błędu i jednocześnie do tego, że konsument w swej masie ma władzę nad koncernem. A to wydarzyć się nie może. Nawet za cenę sprzedaży/upadku takiego majdanu jak Gillette. Temu jeksperci będą pierdolić swoje kocopoły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tomko Zmartwię Cię, ale nie nie zszokowałeś mnie tą informacją. Akcje P&G poszły do góry, zanotowali jednak zauważalny spadek sprzedaży produktów do golenia po tej akcji reklamowej.

Nie wiem, jak obecnie to wygląda. Raczej nikt nie liczy, że P&G upadnie. Myślę, że chodzi tylko o to, żeby nie kupować produktów firmy, która pluje w twarz swojej grupie docelowej.  ;) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dworzanin.Herzoga napisał:

Myślę, że chodzi tylko o to, żeby nie kupować produktów firmy, która pluje w twarz swojej grupie docelowej.  ;)

Mnie chodzi tylko o to, żeby producent dóbr konsumpcyjnych (czytaj: zwykłego gówna)  mnie nie umoralniał. Niech robią to, co do nich należy. Czyli produkują te swoje swoje mebelki, lalki, golarki itp. Ale bez kreowania się na autorytet moralny. Chcą być postrzegani jako fajne firmy - to niech dbają o swój proces produkcji i swój personel.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Tomko napisał:

Owszem, ale akcje świadczą chyba o ogólnej kondycji firmy. 

Nie zawsze, większe koncerny wykupują np. swoje akcje, bo wypłaty premiowe dla zarządu są uzależnione od  wielkości spółki. Tak działa niemal cały rynek wielkich korporacji i wszystko czeka aż jebnie. Sprzedaż jest jednym z kilkudziesięciu czynników wzrostu/spadku akcji.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.