VerminatorX Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 1.Breaking Bad - kapitalna gra aktorska, mimo monotonnej scenografii wydarzenia które mają miejsce budują doskonałe napięcie, proces przemiany wewnętrznej Waltera, no po prostu pozycja obowiązkowa.2.Arrow - nie sądziłem że ten serial będzie tak dobry. Napięcie rośnie z odcinka na odcinek, bohaterowie dobrze napisani, przez co widz nie ma na nich wyjebane, odpowiednie dozy na przemian akcji i wydarzeń wyjaśniających pobudki działań bohaterów. Bardzo mi się podobały sceny na wyspie.3.How I met your mother - do szóstego sezonu mnie bawił, potem syf.4.Gra o Tron - obejrzałem pierwszy sezon, kiepski początek drugiego mnie zniechęcił, jakoś nie moge się zebrać żeby oglądac dalej. Wolałbym Breaking Bad obleciec od nowa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rx1991 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 1. Mentalista - serial przedstawiający pracę głównego bohatera dla policji, posiadającego niezwykłe umiejętności mentalistyczne. Serial ukazuje wiele ciekawostek na temat ludzkiego umysłu.2. Pamiętniki wampirów - wiem, dziwne ponieważ na pierwszy rzut oka to romansidło dla bab, lecz bardzo spodobała mi sie gra aktorska jednego z głównych bohaterów jako badboya, jest godna naśladowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Lukam teraz na House of Cards, zajebisty 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sneer Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 1. Breaking Bad2. Boardwalk Empire3. The Wire4. Game of thrones5. Walking Dead6. True Detective7. House of Cards8. The Sporanos9. Mad Men10. Deadwood Te seriale tłukę od lat. Scenariusz, gra aktorska ogólnie wszystkie elementy dobrego filmu w tych serialach to mistrzostwo. Od paru lat stawiam wyżej seriale od filmów. Często jak szukam czegoś nowego używam: http://www.imdb.com/search/title?num_votes=5000,&sort=user_rating,desc&title_type=tv_series Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martino Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Moje ostatnie odkrycie to True Detective (Detektyw). Nesamowity serial, kryminalno-psychologiczny, porusza nawet relacje damsko-męskie. I genialna gra aktorska Matthew McConaughey. Fenomenalne dialogi, muzyka...jaram się jak pojebany 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zainteresowaliście mnie Tu można za free wszystko luknąć http://www.kinoman.tv/detektyw/s01e01/the-long-bright-dark-eng tak właśnie załatwiłem dwa sezony House of cards - ciekawe czy będą następne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Można jeszcze dorzucić Dextera, pokazuje umysł psychopaty oraz genialne jest wręcz obserwowanie jak główny bohater oszukuje wszystkich dookoła. Wszystkich, co do jednej osoby 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzimi Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Californication ! Z Duchovnym Jebaką: http://zalukaj.tv/sezon-serialu/californication_,186/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzimi Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Lukam teraz na House of Cards, zajebisty Obejrzałem kilka odcinków, wciągająca akcja. Ale bohaterowie, politycy są obrzydliwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser10 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Krótko i na temat, mimo że nie przepadam za serialami: 1. Karny Batalion (2004)2. Shogun (1980)3. Jan Serce (1981)4. House of Cards (2013-)5. Kariera Nikodema Dyzmy (1980)6. Idiota (2003)7. Pogranicze w Ogniu (1988-1991)8. Alternatywy 4 (1982) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 The weeds, two and half, breaking bad, soprano, californication, pitbull Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulth Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Robin z SherwoodMiami ViceMiasteczko Twin Peaks TulipanZmiennicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaunter o Dimm Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Chciałem napisać osobny temat, ale widzę, że odkopię ten :v Gotham - jak dla mnie majstersztyk. Batman jest młodym gówniarzem, który non stop dostaje opierdol od Alfreda, a Pingwin wysadza ludzi wyrzutnią rakiet. Polecam Gra o tron Dr. House Big bang teory - jeden z niewielu seriali komediowych, który potrafi mnie rozbawić American Horror Story Z Animowanych (+16) Rick and Morty -najinteligentniejszy człowiek we wszechświecie przezywa szalone przygody z wnukiem Mr. Pickles - szatan w postaci psa terroryzuje małe amerykańskie miasteczko Brickleberry - praca zwykłych strażników w narodowym parku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jewizh Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 1. Fargo - jeden z najlepszych seriali jakie powstały. 1 i 2 sezon na pewno warte obejrzenia, na 3 straciłem ochotę oglądania. 2. Boardwalk Empire - najlepszy 3 sezon z fenomenalną rolą Bobbyego Cannavale, za którą dostał zdaję się złotego globa. 3. Breaking Bad - stary, ale jary. Jeśli przetrzymasz początek to nie będziesz zawiedziony. 4. True Detective - bardzo mocny i refleksyjny serial z Matthew McConaughey, który zmienił swój warsztat o 180 stopni i prezentuje poziom światowy. 5. Wikingowie - historyczny i mega interesujący serial Z takich bardziej luźnych serialokomedii to na pewno The Office (obejrzane 9 sezonów) ze Steve'em Carrel'em jeśli ktoś lubi taki rodzaj humoru no i może Trailer Park Boys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doler Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 1. Rodzina Soprano - majstersztyk. Dużo humoru. Gangsterskie porachunki w formie osiedlowej. Pokazuje jak obnosić się z kobietami również. 2. Gra o Tron - chociaż środek sezonów słaby. Trochę przekombinowany momentami. 3. Spartacus - oglądałem tylko z pierwszym aktorem. Świetny. Ukazujący zdemoralizowanie elit. 4. Miami Vice - klimat lat 80-tych. Obecnie ściągam Fargo i Gotham. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr Sinister Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) O, przyda mi się ten temat, żeby wiedzieć co kiedyś nadrobić Dzięki @VerminatorX 1. The Wire- klasyka klasyki klasyki 2. Breaking Bad 3. The Shield 4. O.A 5. Stranger Things 6. Hannibal 7. The Sopranos 8. Zakazane imperium- całość świetna! 9. Mr Robot- pierwszy sezon był świetny, drugi narazie odpuściłem 10. Gra o Tron (do pewnego momentu... nie pamiętam gdzie skończyłem. Ale pomimo tego, że niekiedy wiało nudą to jakoś się dowiem, wrócę i nadrobię zaległości ) 11. Dexter- na koniec robi się nudno 12. True detective (1 sezon) 13. Sense8 1. sezon pomimo natarczywego promowania tolerancji mnie strasznie jarał. Soundtrack wygrał wszystko. Drugiego jeszcze nie ogarnąłem. 14. The Knick 15. Fargo 16. Obecnie grany Mindhunter- polecam 17. Manhattan- pierwszy sezon był świetny. Dzięki Tobie @VerminatorX chyba ogarnę sobie drugi. 18. Suits 19. Spartakus 20. Wikingowie- nie mam pojęcia gdzie skończyłem, ale była petarda . Muszę się dowiedzieć... 21. Narcos- pierwszy sezon był świetny, drugi po pierwszym odcinku jakoś zaniechałem 22. Ray Donovan- tez był świetny... pytanie czy mam coś do nadrobienia. 22. House of Cards- do pewnego momentu, potem zaczął mnie nudzić 23. Sherlock 23. Pitbull- polskie mistrzostwo 24. Sons of anarchy- pierwszych parę sezonów, potem było nudno Edytowane 5 Grudnia 2017 przez Mr Sinister Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoszeKortuxy Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 The Walking Dead, Penny Dreadful i Wikingowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser07 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) Ostatnio oglądane: 1. Black mirror - Zwariowane pomysły na temat tego, jak może wyglądać nasza przyszłość. Każdy odcinek opowiada o czymś innym. Pod koniec roku nowa seria. 2. Rick and Morty - świetna kreskówka! Nobody belongs anywhere, nobody exists on purpose, everybody's going to die. Come watch tv 3. Punisher - zaczytywałem się w komiksach Marvela na początku lat 90-tych. Bardzo wciągający. 4. Stranger things - klimat lat 80-tych. Netflix wie, jak kręcić seriale, które wciągną dzisiejszych trzydziestolatków. 5. Orange is the new black - przygody blondynki i nie tylko w kobiecym więzieniu. Edytowane 8 Grudnia 2017 przez Veni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus_31 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Zasadniczo nie mam czasu na seriale. Swego czasu oglądałem Walking Dead, ale po 4-5 sezonie jakoś zaczął mnie drażnić. Ostatni odcinek jaki oglądałem to ten kiedy koleś bejsbolem okręconym łańcuchem rozmaślił głowę Glenowi i Abrahamowi. Doszły mnie sluchy że teraz ten Młody ma zginąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodezjan Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 House of Cards - genialna kreacja Kevina Spacey i troszkę prawdy o wielkiej polityce, choć pewnie mocno przefiltrowanej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firebird Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Sorry, ale jak ktoś na tym forum poleca takie seriale jak "Orange in the new balck" czy "gra o tron" to nie rozumiem co robi na tym forum.Przeciez te seriale to tuba feminizmu.To tak jakby feministki na swojej stronie polecały "Psy" Pasikowskiego-ale tam to by nie przeszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insightful Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Dla mnie TOP seriale z kilku gatunków: 1. The Wire- kryminał 2. The 70's Show- sitcom , numer jeden seriali do pośmiania się. I z zazdrością wspominam czasy młodości 3. Gra o Tron- fantastyka 4. Kompania Braci- dramat wojenny 5. Black Mirror- futurystyczny serial 6. Breaking Bad/True Detective (szczegółnie s01)- drama 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qpa Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Świat według Bundych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mocny Wilk Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Godzinę temu, firebird napisał: Sorry, ale jak ktoś na tym forum poleca takie seriale jak "Orange in the new balck" czy "gra o tron" to nie rozumiem co robi na tym forum.Przeciez te seriale to tuba feminizmu.To tak jakby feministki na swojej stronie polecały "Psy" Pasikowskiego-ale tam to by nie przeszło. Skąd takie zdanie o GOT? Jedyne co mi przychodzi do głowy to argument, że głównymi ocalałymi graczami są 2 kobity. Nie zauważyłem tam jakiegoś lewackiego prania mózgów. Podziel się proszę spostrzeżeniami. Jestem ogromnym fanem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firebird Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 w odpowiedzi do Mocnego Wilka o GOT-oczywiscie wrzuc sobie tłumaczenie jak musisz https://www.popmatters.com/is-feminist-revolution-unfolding-on-game-of-thrones-twin-peaks-2495384264.html -chociaz dziwi mnie że tego nie zauważasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi