Skocz do zawartości

Rower, który wybrać - kupić


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie - dylemat.

Oglądając rowery na stanie sklepu, wybrałam te poniżej, ale nie wiem, jak faktycznie spisują się w praktyce.

Troszkę czytałam, ale nie znam się :) i (iii) nie wiem, na który się zdecydować.  

 

1)

 KTM Loreto Cross, rama - 46 cm, koło -28, hamulec - Shimano Deore XT T8000 Disc-hydr, widelec - Suntour SF18K-NCX-E AIR LO

cena: 1599 euro 

 

I jeśli padnie na niego, czy można obciążyć go kupując bagażnik z tyłu na zawieszenie torby by pojechać w dłuższą trasę? Bo nie ukrywam, że mi się podoba i chyba najlepszy z tych co wymieniłam.

 

2)

KTM Sorano Cross, rama 60 cm ( wyższy, wiem, ale wydaje mi się, że lepszy od damskiego, tego po niżej),

          koło - 28, hamulec - Shimano MT400 Disc- hydr, widelec -  Suntour SF18K-NCX-E AIR LO,                                                                                                       kierownica - KTM Line MTB442A, Lowriser 31,8 - 640mm 

cena: 999 euro

 

3)

KTM Itero Cross - damski, rama - 51, koło - 28, hamulec - Shimano MT200 Disc- hydr, widelec -  Suntour SF18K-NCX- D LO,                                                     kierownica - KTM Line MTB442A, Lowriser 31,8 - 640mm 

cena: 899 euro 

 

4)

Decathlon

Riverside TR 740, Sportowy męski rower trekkingowy z 10-biegową przerzutką SHIMANO Deore XT (30 biegów), hamulcami tarczowymi SHIMANO i amortyzowanym widelcem SUNTOUR NCX o skoku 63 mm.

cena: 750 euro

 

Bardzo proszę o pomoc, jakieś wskazówki, bo już nie wiem czym mam się zasugerować - tego tyle, jak jedno jest, to drugiego nie ma. :( 

 

Dziękuję i

Pozdrawiam Serdecznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach