Skocz do zawartości

Jaki router wifi kupić aby odebrać internet od innego wifi


deleteduser53

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się. W bloku obok mam kumpla co daje mi neta i w jednym pokoju działa w drugim już nie ma zasiegu. Chce kupić jakiś tani router z acces pointem aby w całym domu było moje wifi.

 

Jaki ten ruter kupić

 

https://allegro.pl/listing?string=access point&bmatch=baseline-cl-dict43-ele-1-2-1127&offerTypeBuyNow=1&price_to=30

 

Który wybrać?

Aby łatwo się ustawiało go też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytłumacz mi proszę daj link c kupić taniego abym miał neta w całym mieszkaniu jak najlepszego.

Taki jeszcze router w domu znalazłem.

Mercury MW305R

Tp-Link WR740N

Tylko czy one działają nie wiem. Jutro je podłącze do prądu.

9 minut temu, azagoth napisał:

W zasadzie to potrzebujesz repeater  

Chciałbym aby moja sieć wifi inaczej się też nazywała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebujesz wzmacniacza WiFi (repeatera, jak zwał tak zwał) na przykład coś takiego jak we wstawce z peppera:

https://www.pepper.pl/promocje/wzmacniacz-wifi-xiaomi-pro-300m-banggood-226921

 

Na polskim allegro ok 70-80zł.

Urządzenie jedną antenką odbiera sygnał od sąsiada, wzmacnia go i drugą antenką przesyła sygnał dalej po twoim mieszkaniu. Logujesz się do sieci za pomocą nazwy SSID sąsiada i jego hasła. Na tą chwilę najprostsze rozwiązanie.