Skocz do zawartości

Siemanko Bracia !


Portista

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od niedawna przeglądam to forum, czytam na tyle na ile mi czas pozwala. Przeczytałem książke Marka "Stosunkowo Dobry". Mam 20 lat i jestem studentem , temat kobiet mnie bardzo interesuje , aktualnie mam dziewczyne i chce poznać wszelkie tajniki działania kobiet. Nie wiem czy jestem tutaj jednym z najmłodszych ale ciesze się , że tu trafiłem (w sumie przez przypadek,przez forum Mens Health). 20 lat to moim zdaniem dobry wiek do 'treningu' :P Nieczęsto się zdarza , że tak młodzi tu trafiają (Co mnie troche smuci) ale mam nadzieje,że to się zmieni ;)

Edytowane przez Portista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano.

 

 

Każdy wiek jest dobry, by się nauczyć czegoś porządnego.

Nie jesteś jedynym 'żółtodziobem' (:D), ja mam jedną wiosnę więcej.

 

Czytaj i wyciągaj wnioski, żeby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji. Słowo 'nieprzyjemne' w przypadku niektórych ekscesów to akurat dość delikatne określenie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to od dwóch lat staram się ogarnąć te schematy działania kobiet i idzie mi coraz lepiej ;) jednak to forum dało mi najwięcej jak dotychczas , fajnie jest uświadomić sobie , że laski wcale nie są takie 'różowe' i dawno temu przestałem być tamponem , stulejarzem czy tam rycerzem (jak kto woli) :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo, ja też mam 20 lat ukończonych, moja rada w tak młodym wieku to świrować laski ile się da i je ruchać, a kobietę do stałego zawsze znajdziesz :)

 

Tyle , że ja nie szukam lasek na stałe , one same chcą ze mną być :D a ta się po prostu nawinęła  i tak jakoś dalej ze mną jest a inne laski traktuje mając totalnie w dupie co one sobie pomyślą i o dziwo to działa , widać zainteresowanie z ich strony . No chyba , że to mój styl bycia czyt. uroczy cham , tak na nie działa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość