Skocz do zawartości

Multidiag interfejs diagnostyczny


maxis300

Rekomendowane odpowiedzi

Witam braci, od dłuższego czasu zamierzam kupić interfejs do diagnostyki aut osobowych. Kolega kupił na alledrogo multidiag i co ciekawe nawet łączy się ze wszystkimi autami jaki mieliśmy do dyspozycji typu ford, renault, fiat, peugeot. Co prawda pracuje to na programie dephi bez możliwości aktualizacji i nie wszystkie funkcje są aktywne ale do z czytania błędów i podglądu parametrów nie było żadnych problemów. I tu pytanie do was , koszt takiego sprzętu u nas to ok 500-600 zł. U chińczyka conajmniej o połowę taniej aczkolwiek jeśli nie zamówimy tego z magazynu w Europie może się zdarzyć, że zapłacimy dodatkowo cło jeśli paczkę przejmie urząd celny. Zdaje se sprawę, że na alledrogo muszą coś zarobić ale przebitka po 100% i więcej za to samo urządzenie. Wg was lepiej zaryzykować kupno u Pana chińczyka czy lepiej już dać zarobić naszym i kupić na miejscu z gwarancją. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Allie masz refundy, coś jak reklamacje. Poczytaj.

Jeśli chodzi o koszty wysyłki/odsyłki to dobrze to wychodzi na Ebayu, płatność Paypalem. Właśnie przeszedł mi wałek z słuchawkami. Forsa i towar moje :)

 

W zasadzie moje działania mają w podtekście patriotyzm gospodarczy. To nie jest tak, że jestem taki i i siaki. Jestem zmyślnym paterytotystą i tyle.

Edytowane przez wroński
  • Like 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maxis300 napisał:

 to chyba zbyt piękne by dostać zwrot kasy i zachować przedmiot ale spróbuje coś poczytać na ten temat chyba, że masz jakieś cenne wskazówki jak się za to zabrać. 

 

:) :) :)

 

Allie = zgłaszasz, że nabyty fant jest zjebany i chcesz odzyskać forsę. Nie bawimy się w podesłanie drugiego bo nie = refund 100% ( albo ile tam chcesz w przypadku niepełnowartościowego towaru, wystarczy, że zrobisz odpowiednie zdjęcia). Jeszcze się nie zdarzyło żebym refundu nie miał.

 

Ebay- gwarancja Paypal = zgłaszasz, że nabyty fant jest zjebany i chcesz odzyskać forsę. Sprzedający może; 1. się zgodzić = 100% refund lub 2. poprosić o odesłanie towaru. Jasne :)

2. Udowadniamy, że odesłanie towaru kosztuje nieproporcjonalnie dużo w stosunku do kwoty zapłaconej za przedmiot = odsyłanie nie ma sensu= prosisz o rozsądzenie sprawy via Paypal.

   W efekcie dostajemy 100% refund. Możemy być łaskawi i odpalić sprzedającemu kilka groszy albo nie.

 

Allie jest o tyle fajniejsze, że hodujesz sobie poziom. Na Silver możesz być traktowany tak sobie, ale już Platinum... :P

 

Jak widzisz jest to paterytotyczny sposób na wałek +- doskonały.

Oczywiście wszystko z klasą i umiarem, albowiem...

 

Chciwość jest zgubą i znakiem rozpoznawczym frajerów.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

l

35 minut temu, maxis300 napisał:

@wroński aż sprawdziłem jaki poziom mam na alli i jeszcze sporo mi do przejścia z gold na platinum. Dzięki za cenne wskazówki chyba czas na zakupy ?. 

 

Ten gold, platinum itd. to tylko ułatwienia, lepsze ceny. Nie ma żadnego powodu by zakładać że dispute od platinum będzie miało inny efekt niż od silverka.

Pamiętaj, że centra obsługi  Allie to nie tylko Chiny, ale I filipiny i o groma inszych miejsc. Tu nie ma mowy o patriotyzmie. Jest klient,sprzedający i skrypt postępowania.

Zakładam, że istnieją też algorytmy wyławiające "przekrętów".

Algorytm łatwo zmylić :)

1-1-0-1-0-1-1 gdzie pierwszy i trzeci 1 to partial refund.

W większej skali nie jest to metoda na robienie darmowych zakupów, jednak jeśli zbilansujesz je sobie po pewnym  czasie wyjdzie, że płacisz powiedzmy 1/3 wyjściowej ceny.

Za te luźne 2/3 możesz se kupić np. gofry :P

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, maxis300 napisał:

@wroński poczytałem trochę na necie i różnie piszą, że czasami lepiej zakładać spór jeszcze przed potwierdzeniem odbioru (łatwiejsze odzyskanie pieniędzy) a inni wręcz odwrotnie. Więc jak to w końcu jest?

Jeśli przesyłka jest nierejestrowana twardo idziesz w "nie dostałem". Domniemanie niedostarczenia.

Jeśli dostałeś a jest do dupy/twierdzisz, że jest do dupy otwierasz spór. Mam tam pytanie czy otrzymałeś przesyłkę, Klikasz TAK. Ale nie klikasz tak przy zamówieniu a dopiero w oknach "dispute".

Tam masz co jest nie tak, ile chcesz z powrotem, czy otrzymałeś + opis "zajścia".

 

W skrócie. Nie potwierdzasz na starcie, dopiero potem jako element "dispute".

 

A co piszą nie wiem i mało mnie to.

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.