Skocz do zawartości

Oddychanie metodą Wima Hofa, ktoś próbował?


nefi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Bracia,

Mam do Was pytanie, czy jest tu ktoś kto próbował metody oddychania Wima Hofa? Jeżeli tak, to proszę podzielcie się swoim doświadczeniem w komentarzach, czy jest to bezpieczne, jakie mieliście efekty itp?

 

Z góry dziękuję za poświęcony czas :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem bezpieczne. Używam tego weekendowo, bo mam więcej czasu i na pusty żołądek trzeba. 

Dzięki tej metodzie mam więcej chęci do działania w ciągu dnia. Nie mam większego doświadczenia, więc może ktoś bardziej zaznajomiony się wypowie. Podejrzewam, że stosując tę metodę regularnie, efekty są dużo lepsze, w tym fizyczne. 

Edytowane przez piratos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem. Przy regularnej praktyce z dnia na dzień potrafiłem wstrzymać oddech dłużej. Na dzień dzisiejszy w 3 serii wytrzymam ponad 3 minuty. Na pewno czuć pobudzenie i orzeźwienie (chociaż nie zawsze). Czasami nawet bywało męczące i czułem się ospały. Aktualnie stosuję raz na jakiś czas a wcześniej próbowałem codziennie i wydaje mi się, że tak jest efektywniej.

 

Nie wiem co mogę więcej napisać. Tyle zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@bassfreak mi będzie ciężko się wypowiedzieć, bo nie praktykowałem codziennie przez okres np. 1 miesiąca. Czasami robiłem codziennie przez tydzień a czasami co 2-3 dni. Pobudzenie i odświeżenie głowy czuć na pewno. Jak chcecie zagłębić się w temat to sprawdźcie kanał Borysa Mańkowskiego na youtube. Pokazuje jak wygląda ten kurs nieśmiertelności u Wima.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie