Skocz do zawartości

Bracia, proszę o pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie 

Na wstępie pragnę wszystkich przywitać, szczególnie podziękować Markowi za jego pracę i poświęcenie.

Jestem "uczniem" Marka odkąd praktycznie zaczął nagrywać, jeszcze na starym kanale, przeczytałem 3 jego książki i mimo tej wiedzy, dałem się tak omotać kobiecie że pluję sobie w twarz.

 

Zdaje sobie sprawę, że takich historii jest mnóstwo, ale postaram się to skrócić jak się da.

 

Mam 30 lat.

Wcześniej żyłem sobie jako singiel 5 lat, jako spełniony szczęśliwy człowiek, rozwijałem swoje pasje, rozwijałem siebie.

W około mnie, kręciło się zawsze mnóstwo pięknych kobiet, ale jakoś nie chciałem się wiązać z nikim, ( przygotowywałem się do wejścia na K2)

 

Pewnego dnia, jedna kobieta poprosiła mnie o zabranie jej w góry, splawialem ją miesiąc, bo takich próśb mam całą masę, ale w końcu jakoś urzekło mnie jej dążenie do celu, zaczęliśmy rozmawiać na inne tematy i e skrócie zakochałem się na amen.

 

Zrobiłem podstawowy błąd o którym Marek wspominał nie raz w audycji:

Zostawiłem swój dom, pracę, znajomych, pasję i postanowiłem się wyprowadzić do jej miasta. Cicho liczyłem że będę mógł z nią zamieszkać bo rodzice kupili jej duże mieszkanie, ale ona powiedziała że potrzebuje przestrzeni, jednoczenie okazało się po miesiącu że wynajmowała mieszkanie koleżance za darmo ..

 

Wynajalem swoje mieszkanie i przeprowadziłem się tam i zaczęło się..

 

Miałem do niej zaledwie 2 km a spotkaliśmy się parę razy na miesiąc. Ciągle chodziła chlać z kumplami po pracy, w weekend jeździła z nimi na jakieś integrację, a spotkania miałem udzielane z raz na tydzień.

Gdy powiedziałem jej że widzieliśmy się w miesiącu 3 razy, to powiedziała mi że jestem chory że ja to licze.

 

Serce mi pękało, gdy siedziałem sam na mieszkaniu i piłem wódkę, a ona dodawała zdjęcia z typami z imprez.