Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
fikakowo

Krótka historia jak zostałem zrobiony w ch*ja

Recommended Posts

Posted (edited)

Takich jaj to jeszcze nie widziałem. Pisze do mnie laska  na portalu randkowym wczoraj o 2 w nocy czy nie chce do niej wpaść. Trochę pogadałem, ale było późno i łeb mnie bolał, więc miałem dylemat czy się spotkać bo pewnie jutro by miała milion innych chętnych. 

W końcu odmówiłem i zaproponowałem jutro. Zgodziła się, chociaż na 99% oczekiwałem, że będzie nieaktualne, bo nagle głowa zaboli albo znajdzie innego, ale jednak nie. Popisaliśmy trochę kolejnego dnia i 2 godziny przed spotkaniem zapytałem czy aktualne. Powiedziała, że tak. Szykuje się, prysznic, odwalam się jak szczur na otwarcie kanału. W międzyczasie piszemy dalej. Wychodzę z domu, wsiadam w autobus, potem w kolejkę, idę na piechotę 15 minut. Jeśli ktoś kojarzy Trójmiasto to jechałem z Gdyni do Gdańska Wrzeszcza i wie jaki to kawał drogi.

-20;20 Ja: ok a ja wychodze zaraz

-20 21  Ona: Ok nie spiesz się, Elizę muszę do domu kulturalnie wyprosić 

-21;05  Ja;Mam 21 11 kolejke wiec bede 21 30 jak dojde do ciebie na piechote

-21;12  Ona;Słuchaj a Ty nigdzie nie jeździłeś teraz po kraju i świecie? Bo eElizka mnie nastraszyla tym wirusem?

-21;12  Ja:Za granica to ja bylem w 2015 ostatnio a tak to siedze w trojmiescie nonstop, Teraz w kolejce stoje i nie lapie sie nawet poreczy i scian (wyświetlone od razu)

-21;25 Ona;Wybacz ale ja się zestresowałam tą sytuacją i tym co Elizka mi nagadała. Przełóżmy spotkanie. Serio teraz do mnie dotarło... (Jestem już 5 minut od jej domu na piechotę na mrozie)

-21;25  Ja: Jestem pod domem. ( tak naprawdę mnie jeszcze tam nie było, ale próbowałem na niej wymusić , żeby nie wycofała się skoro tyle jechałem.)

-21;27 Ona: Nie ryzykujmy, ja się boje. Przepraszam innym razem.

-21;27 Ja; Kurwa chyba se jaja robisz. Zajebiscie ze mi to mowisz pod domem a kolezanke jakos wpuscilas.

-21;28 Ona; Bo to ona mi nagadała, przepraszam ale ona ma racje 😓😓😓Przepraszma innym razem teraz się nie spotkam.

Nic nie odpisałem i zawróciłem, akurat miałem od razu kolejkę. 

21:45 Ona; A gdzie  dokładnie jesteś koło żabki?

21:45 Ja; Już w kolejce idiotko

I zostałem zablokowany.  Dupa chyba zabolała, że nazwałem ją idiotką. Na rok czasu się wycofałem z jakiegokolwiek kontaktu z kobietami po podobnych akcjach z kobietami bo po rostu mi sie odechciało. A tu znowu takie coś. 

 

Edited by fikakowo
  • Like 1
  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zachowałeś się jak leszcz. Masz namiary to wbijasz, a nie piszesz pierdy w stylu:

-jestem 1km od ciebie, czy spotkanie aktualne?

- jestem 900m od ciebie, czy spotkanie aktualne?

-jestem 800m od ciebie, czy spotkanie aktualne?

Laska od typa oczekuje głównie pokazania siły. Myślisz, że pokazałeś siłę?

Zachowujesz się jak pizda, a na koniec typiarę nazywasz idiotką - no żesz kurwa, powołajmy komisję sejmową, dlaczego typiara zablokowała takiego ziomka.

 

  • Like 6
  • Haha 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziewczyna zachowała się niefajnie bo wcześniej mogła odwołać spotkanie.

Faktem jest, że zachowała się rozsądnie odwołując spotkanie, bo w obliczu sporego zagrożenia nie watro ryzykować.

Z drugiej strony mógł to być pewnego rodzaju shit test czy powalczysz o spotkanie, czy odpuścisz na wstępie

Kobiecej motywacji i logiki nie ogarniesz.

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dajcie spokój co ona niedojebana czy co? 

 

Najwyraźniej tak skoro tak robi.

 

Kretynki siedzą i bawią się tym, że ktoś łazi darmo.

 

Dobrze, że nie polazleś tam tej nocy to już w ogóle tragedia by była.

 

Współczuję.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fikakowo

Haha ale beka. 
Z całej historii najlepszy jest tekst "odwalam się jak szczur na otwarcie kanału". Coś pięknego :D


Końcówkę zjebałeś śpiewająco. Nazwałeś typiarę "idiotką" i się dziwisz, że Cię zablokowała. Nawet jak kobieta się zachowuje jak idiotka, to się tego nie mówi :D Szczególnie przed seksem. A najlepiej w ogóle, bo to nieładnie i nieelegancko. Czego się spodziewałeś? Że jej głupio się zrobi, przeprosi i klęknie do miecza? 
 

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem dwie takie sytuacje. Z czego jedna kopiuj wklej. 

Umówiony na konkretną godzinę w konkretnym miejscu. Jeszczę się pytałem, czy aktualne (5 lat temu, moje pierwsze wojaże).

Czekam 5 min.. Dzwonię, nie odbiera. Czekam trochę, znowu dzwonię - nie odbiera. W końcu polazłem do domu. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
9 minut temu, Esmeron napisał:

@fikakowo

Haha ale beka. 
Z całej historii najlepszy jest tekst "odwalam się jak szczur na otwarcie kanału". Coś pięknego :D


Końcówkę zjebałeś śpiewająco. Nazwałeś typiarę "idiotką" i się dziwisz, że Cię zablokowała. Nawet jak kobieta się zachowuje jak idiotka, to się tego nie mówi :D Szczególnie przed seksem. A najlepiej w ogóle, bo to nieładnie i nieelegancko. Czego się spodziewałeś? Że jej głupio się zrobi, przeprosi i klęknie do miecza? 
 

Wiesz co szczerze to  mnie to jeb*e czy to spieprzyłem  nazywając ją idiotką. Jadę godzinę czasu i idę 15 min na piechotę na mrozie -4 stopnie. Nawet jeśli nie nazwałbym jej tak to co? miałbym się jeszcze raz spotkać z osobą, która nie szanuje mojego czasu i mnie zlekceważyła. Nie ma opcji. Nie będę się poniżał i czekał na kolejne spotkanie po takiej bezczelnej akcji. Tak czy siak bym skończyl tą znajomość nawet gdyby mnie nie zablokowała.

Edited by fikakowo
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Esmeron napisał:

@fikakowo. Nawet jak kobieta się zachowuje jak idiotka, to się tego nie mówi :D 

 

Oczywiście, że się mówi! 

 

No chyba, że jesteś desperatem i się boisz, że nie zamoczysz nigdzie indziej wtedy toleruj takie zachowania......

 

Ps. W bajkę o pierdoleniu koleżanki nie wierzę. W telewizji trąbią, któryś tydzień a ją dopiero koleżanka uświadomiła?

 

Aha... Yyy....

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
15 minut temu, Król Jarosław I napisał:

 

Oczywiście, że się mówi! 

 

No chyba, że jesteś desperatem i się boisz, że nie zamoczysz nigdzie indziej wtedy toleruj takie zachowania......

 

Ps. W bajkę o pierdoleniu koleżanki nie wierzę. W telewizji trąbią, któryś tydzień a ją dopiero koleżanka uświadomiła?

 

Aha... Yyy....

 

38 minut temu, MaxMen napisał:

A miałeś do niej nr tel czy tylko internet ?

Tylko internet

 

39 minut temu, Adams napisał:

Zachowałeś się jak leszcz. Masz namiary to wbijasz, a nie piszesz pierdy w stylu:

-jestem 1km od ciebie, czy spotkanie aktualne?

- jestem 900m od ciebie, czy spotkanie aktualne?

-jestem 800m od ciebie, czy spotkanie aktualne?

Laska od typa oczekuje głównie pokazania siły. Myślisz, że pokazałeś siłę?

Zachowujesz się jak pizda, a na koniec typiarę nazywasz idiotką - no żesz kurwa, powołajmy komisję sejmową, dlaczego typiara zablokowała takiego ziomka.

 

Nie żaden 1 km od niej tylko 2 godziny przed spotkaniem. Właśnie po to piszę żeby nie jechać jak debil i sprawdzić czy w ogóle mi się opłaca wychodzić z domu.  Chyba logiczne, myślę że Ty i ja zdajemy sobie sprawę, że laski wystawiają. No ale i tak nie uniknąłem tego bo powiedziała to jak już dotarłem, ale tego akurat nikt by nie przewidział. Więc to co zrobiłem było jak najbardziej rozsądne i nie wmawiaj mi tu zachowania pizdy kolego. Laska marnuje mój czas i to w tak bezczelny sposób więc tak, to jest idiotka.

Edited by fikakowo

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Król Jarosław I napisał:

Oczywiście, że się mówi! 

No chyba, że jesteś desperatem i się boisz, że nie zamoczysz nigdzie indziej wtedy toleruj takie zachowania...…

Wystawienia w ten sposób bym nie tolerował- zgadzam się.
Ale kwestią pozostaje ekspresja i kontrola. Zwyzywanie dziewczyny od idiotek to wyraz słabości. Pokazanie braku opanowania. Słabość.
O wiele lepszy efekt daje uprzejmy chłód i opanowanie. Przede wszystkim przed samym sobą. Utrata panowania nad sobą i pofolgowanie takim emocjom zawsze zostawia (a przynajmniej powinno zostawiać) niesmak.

Wystawiła Cię? 
No to pa. Nie blokujesz, nie wyzywasz. Olewasz. Wtedy jej się zaczyna robić kiepsko. Jak to? Wystawiłam go, a on nie rozpacza, nie dzwoni, nie przejął się tym? 

 

2 minuty temu, Król Jarosław I napisał:

Ps. W bajkę o pierdoleniu koleżanki nie wierzę. W telewizji trąbią, któryś tydzień a ją dopiero koleżanka uświadomiła?

 

Też mi się nie wydaje. Ale to nie ma znaczenia. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, fikakowo napisał:

Takich jaj to jeszcze nie widziałem. Pisze do mnie laska  na portalu randkowym wczoraj o 2 w nocy czy nie chce do niej wpaść.

To nie są jaja, tylko standardowe zagrywki lasek, które szukają dowartościowania. Udowodnienia samej sobie, że może w każdej chwili wyrwac leszcze, który wsiądzie o 2 w nocy na konia, i pogna pod jej okno.
Z góry miała zamiar Cię nie wpuścić. 

Naucz się jednego - jak laska chce się pukać, i ma chcicę, to sama przyjedzie do Ciebie. Jeżdzenie po nocach na ruchanie pierwszy raz, z nieznajomą - bierzesz pod uwagę opcję, że możesz pocałowac klamkę. 

Opcja jeszcze jedna, którą stosują laski - szukała ruchania, ale stwierdziła, że najpierw sobie ciebie obejrzy przez okienko. Zobaczyła, nie spodobało się, spuściła na drzewo. 
Tyle, że takiej opcji nei wdrażają o 2 w nocy. 

Zabawiła się, pośmiała z kumpelą, i posżły spac. 

Edited by Rolbot
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Rolbot napisał:

Opcja jeszcze jedna, którą obstawiam w tym wypadku - szukała ruchania, ale stwierdziła, że najpierw sobie ciebie obejrzy przez okienko. Zobaczyła, nie spodobało się, spuściła na drzewo. 

Też możliwe.

 

Bez kwiatów. Nie ma 198 cm wzrostu. 4,5 litra nie warczy na chodniku pod oknem. Zasługuje na lepszego!

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
5 minut temu, Rolbot napisał:

Opcja jeszcze jedna, którą obstawiam w tym wypadku - szukała ruchania, ale stwierdziła, że najpierw sobie ciebie obejrzy przez okienko. Zobaczyła, nie spodobało się, spuściła na drzewo. 

@Król Jarosław I @RolbotTa opcja raczej odpada, bo nie doszedłem nawet pod jej dom tylko w połowie drogi zawróciłem, ale chciała to zrobić pewnie pytając czy nadal stoje pod Żabką obok jej domu.

Edited by fikakowo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
14 minut temu, Esmeron napisał:

Ale kwestią pozostaje ekspresja i kontrola. Zwyzywanie dziewczyny od idiotek to wyraz słabości. Pokazanie braku opanowania. Słabość.
O wiele lepszy efekt daje uprzejmy chłód i opanowanie. Przede wszystkim przed samym sobą. Utrata panowania nad sobą i pofolgowanie takim emocjom zawsze zostawia (a przynajmniej powinno zostawiać) niesmak.

Ja ostatnio staram się to ćwiczyć ale wysoce denerwujące jest to że kobiety mogą sobie płakać, krzyczeć, być niestabilne a my musimy być jak skała jakaś twarda. Tak naprawdę prawie każdy mężczyzna MUSI BYĆ W POŁOWIE PSYCHOPATĄ by taki być XD.

Sorry ale jak zapieprzasz autobusem 1,5 godz by potem okazało się że laska zrobiła sobie z ciebie jaja to sorry jak nie masz być zdenerwowany? Naprawdę 1.5 godz życia zmarnowałeś.. każdy byłby wkurzony.

 

Dopiska: faktycznie zapieprzanie do laski o 2 w nocy której się nie zna - ja tam bym wolał pospać :3

Edited by Ramaja Awantura
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
6 minut temu, fikakowo napisał:

Ta opcja raczej odpada, bo nie doszedłem nawet pod jej dom tylko w połowie drogi zawróciłem,

No więc się tylko chciała zabawić, i udowodnić sobie, że może kiwnąć na frajera o 2 w nocy, a on przybiegnie. 


@Ramaja AwanturaSorry ale jak zapieprzasz autobusem 1,5 godz by potem okazało się że laska zrobiła sobie z ciebie jaja to sorry jak nie masz być zdenerwowany? Naprawdę 1.5 godz życia zmarnowałeś.. każdy byłby wkurzony."

Tylko, że to było jego oczekiwanie, i pewność, że zarucha. Nie jechałby o 2 w nocy taki kawał na herbatę, nie? 

A " nie miej oczekiwań, a nie będzie zawodu ( i wkurwu)" i nie trzeba będzie kląć. Dostał lekcję. Będzie mądrzejszy nastepnym razem. 

 

Edited by Rolbot
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Ramaja Awantura napisał:

Ja ostatnio staram się to ćwiczyć ale wysoce denerwujące jest to że kobiety mogą sobie płakać, krzyczeć, być niestabilne a my musimy być jak skała jakaś twarda. Tak naprawdę prawie każdy mężczyzna MUSI BYĆ W POŁOWIE PSYCHOPATĄ by taki być XD.

Sorry ale jak zapieprzasz autobusem 1,5 godz by potem okazało się że laska zrobiła sobie z ciebie jaja to sorry jak nie masz być zdenerwowany? Naprawdę 1.5 godz życia zmarnowałeś.. każdy byłby wkurzony.

Pier... że facet ma być taki. Ale umiejętność panowania nad impulsami to cecha ludzi dojrzałych, niezależnie od płci. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, fikakowo napisał:

Tylko internet

Więc pewnie była ściema od samego początku. Jak ktoś cię zaprasza do domu to raczej nie powinien mieć problemu z podaniem tel. Ja tylko po kontakcie w necie raczej bym się nie zdecydował na spotkanie przynajmniej takie wyjazdowe z szkowaniem się. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
7 minut temu, MaxMen napisał:

Więc pewnie była ściema od samego początku. Jak ktoś cię zaprasza do domu to raczej nie powinien mieć problemu z podaniem tel. Ja tylko po kontakcie w necie raczej bym się nie zdecydował na spotkanie przynajmniej takie wyjazdowe z szkowaniem się. 

 

Poprzedniego dnia proponowałem facebooka lub messengera i dałem linka. Powiedziała, że wyśle zaproszenie rano i kontynuowaliśmy rozmowe na portalu. Oczywiście nie uwierzyłem w tą bajkę, że zrobi to rano i faktycznie nie wysłała zaproszenia. Potem dalej na portalu gadaliśmy.

Edited by fikakowo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zawsze muszę pogadać przez tel zobaczyć jak ktoś mówi, brzmi itd Czy nie jakaś debilka itp

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, Ramaja Awantura napisał:

Ja ostatnio staram się to ćwiczyć ale wysoce denerwujące jest to że kobiety mogą sobie płakać, krzyczeć, być niestabilne a my musimy być jak skała jakaś twarda. 

Dlaczego denerwujące? Tak to jest już urządzone i wkurzanie się na to nie ma sensu. Jest bezproduktywne. Nie zmienisz tego. 

"Kobiety i dzieci mogą pozwolić sobie na nieroztropność, mężczyźni nie." - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, Esmeron napisał:

Końcówkę zjebałeś śpiewająco. Nazwałeś typiarę "idiotką" i się dziwisz, że Cię zablokowała. Nawet jak kobieta się zachowuje jak idiotka, to się tego nie mówi :D Szczególnie przed seksem. A najlepiej w ogóle, bo to nieładnie i nieelegancko. Czego się spodziewałeś? Że jej głupio się zrobi, przeprosi i klęknie do miecza? 

Tu nie było już nic do zje*ania skoro spotkanie zostało odwołane. Nie, nie dziwię się, że mnie tak nazwała, mam to w dupie. Nie będę udawał, że pada deszcz gdy ktoś mi pluje prosto w twarz. Tak robią tylko desperaci, którzy są gotowi dawać się poniżać tylko, żeby zaruchać. Tak czy siak nawet gdybym jej nie nazwał tak, nie odezwalaby się pewnie już nigdy, a nawet gdyby to bym jej dał kopa w dupe za takie zachowanie wobec mnie. Jak jesteś białym rycerzem i dajesz sobie pluć w twarz w zamian za seks to twoja sprawa.

Edited by fikakowo
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogles zrobic lepszy numer jak miales jej adres, mimo wszystko idziesz pukasz i mowisz ze teraz takse ci oplaca spowrotem na chate...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, smerf napisał:

Mogles zrobic lepszy numer jak miales jej adres, mimo wszystko idziesz pukasz i mowisz ze teraz takse ci oplaca spowrotem na chate...

Chciałem tak zrobić, że pójdę pod dom i  postawię na swoim skoro już przyjechałem, ale po trzeciej wiadomości z rzędu, że odwołuje, stwierdziłem, że pier*ole. Miałem tylko numer bloku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, fikakowo napisał:

Tu nie było już nic do zje*ania skoro spotkanie zostało odwołane. Nie, nie dziwię się, że mnie tak nazwała, mam to w dupie. Nie będę udawał, że pada deszcz gdy ktoś mi pluje prosto w twarz. Tak robią tylko desperaci, którzy są gotowi dawać się poniżać tylko, żeby zaruchać. Tak czy siak nawet gdybym jej nie nazwał tak, nie odezwalaby się pewnie już nigdy, a nawet gdyby to bym jej dał kopa w dupe za takie zachowanie wobec mnie. Jak jesteś białym rycerzem i dajesz sobie pluć w twarz w zamian za seks to twoja sprawa.

Nic kompletnie nie zrozumiałeś z tego co napisałem. 

Sam zachowałeś się jak desperat zapierdzielając do panny na mrozie i dopytując co chwila, czy aktualnea potem tracąc nad sobą kontrolę. 

Teraz też demonstrujesz brak opanowania i niepotrzebnie bluzgasz. Słabe to. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.