ATE50 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 (edytowane) 15 godzin temu, leto napisał: Techniczny majstersztyk. Jeden z najlepszych filmów wojennych ever. To także mój naj ... zdjęcia i ta muzyka Zimmera Edytowane 14 Czerwca 2020 przez ATE50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leto Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 7 godzin temu, mirek_handlarz_ludzmi napisał: Hello Kitty ex aequo ze Świnką Peppą Niewątpliwie jest coś psychodelicznego w tych produkcjach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ATE50 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 (edytowane) Amadeusz Tańczący z wilkami Gadiator Ostatni mohikanin Szeregowiec Ryan Waleczne serce To z tych ambitniejszych superprodukcji, ale... Lubię autorskie Clinta Eastwooda (jest tego sporo), np. "Co się zdarzyło w Madison Country"..., czy autorskie Mela Gibsona, np. Apokalypo... Edytowane 14 Czerwca 2020 przez ATE50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trevor Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 1) Johnny got his gun 2) 12 gniewnych ludzi 3) Wielki błękit 4) Nieugięty Luke 5) Trzy dni kondora 6) Million Dollar Hotel 7) Wszystko za życie 8 ) Trzynaście dni 9) To nie jest kraj dla starych ludzi 10) Najpierw strzelaj potem zwiedzaj 11) Pontypool (ten to tak średnio ale fajny/ciekawy) 12) Watchmen. Strażnicy 13) Gran Torino 14) Wyścig (2013) 15) Cloverfield Lane 16) Christine (2016) 17) Joe (2013) - Polecam męskie kino! 18) Zaginiona dziewczyna (2014) 19) Detroit - mocne kino. Ciężkie w odbiorze ale daje do myślenia. 20) Co jest grane Davies? - świetne ale dość sentymentalne kino 21) Sicario 22) Początek (2016) 23) 15:17 do Paryża - warto obejrzeć. Film Clinta Eastwooda oparty na faktach w którym aktorami są prawdziwi uczestnicy wydarzeń przedstawionych w filmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imbryk Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Mi zrył banię "Przyjaciel wesołego diabła" ale to było 30 lat temu, więc chyba już przedawnione. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kespert Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Oldboy, wersja z 2003r. Nie zdradzę dlaczego, bo fabuła obraca się wokół tegoż wydarzenia. Sin City - za sceny z biskupem, i fakt że bardziej sympatyczny był Merv. Guinea Pig. A z "kresek": Death Note, pierwsza część serii. Scena gdzie Light rozmawia z narzeczoną policjanta, i jak to się kończy - majstersztyk. Gdybyś nagle mógł zabić dowolną osobę na Ziemi... zrobiłbyś to? Za to koniec serii - zrąbany. Higurashi no naku koro ni - piewszy odcinek może spokojnie obejrzeć każdy. Niewielu dotrwało do końca. Pomimo "dziecięcej" kreski i poziomu brutalności poniżej "Happy Tree Friends", jest... realistyczny? Prawdopodobny? Zryło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conrad Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Climax / 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nijaki Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Pierwsze co mi przyszło do głowy: "SYNEKDOCHA, NOWY JORK" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Druid Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Throgg Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Zasiadając do seansu, niby wiedziałem, że to historia oparta na faktach, ale nie spodziewałem się, że dobra znajomość historii Johna Buntinga jest tutaj wymagana do połapania się we wszystkich wydarzeniach jakie mają miejsce na ekranie. Fabuła jest niestety pełna niedomówień i prowadzona w sposób poszatkowany (wydarzenia w rzeczywistości rozgrywały się na przestrzeni 8 lat, a w filmie upływ czasu nie ma żadnych odniesień), nie wiadomo kim są postacie, które nagle się pojawiają i co nimi kieruje - nie pomaga też w tym, lakoniczne posłowie na samym końcu filmu. Dopiero po zapoznaniu się z biografiami wszystkich postaci w ich realnym życiu, cała historia układa się w jedną całość. A szkoda, bo to wyjątkowo obskuriwałe i patologiczne kino, które jednak sporo traci na tych mankamentach narracji. Osobom, które znały tą historię ze źródeł dziennikarskich bądź literatury faktu, film na pewno zrobi duże większe wrażenie. Ja niestety muszę cierpieć za grzech ignorancji i choć już teraz kumam o co w tym filmie chodzi, to niestety - jak to mówią - niesmak pozostał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuckerfrei Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego VHS z mojej studniówki. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waco Opublikowano 18 Lutego Udostępnij Opublikowano 18 Lutego "Taxi driver" 1976 USA "Blue Velvet" 1986 USA "The Hitcher" 1986 USA Wszystko klasyka, wszystko najwyższe oceny krytyków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icman Opublikowano 18 Lutego Udostępnij Opublikowano 18 Lutego ”Rozdzielenie” serial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solar Taxi Opublikowano 18 Lutego Udostępnij Opublikowano 18 Lutego "Otwórz oczy" Amenabara (widziałem niedawno) i podobno holywoodzka wersja - "Vanilla Sky" (nie widziałem, warto?) "Memento" Nolana - najbardziej niechronologiczny montaż z wszystkich filmów na granicy zrozumienia fabuły (notabene dość prostej) "Być jak John Malkovich" i "Adaptacja" Spike'a Jonze - trochę na wesoło, ale też solidne łamańce fabularne. Znany tutaj dobrze "Fight Club" Finchera, ale pomiędzy nim a rewelacyjnym "Se7en" reżyser nakręcił jeszcze taką zakurzoną perełkę jak "Gra" - świetny klimat, z Douglasem i Pennem w wiarygodnych rolach braci, choć wiarygodność fabularna samej końcówki pozostawia ciut do życzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy00 Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Las Vegas Parano, Trainspotting, T2 Trainspotting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Optimus Prime Opublikowano 23 Lutego Udostępnij Opublikowano 23 Lutego (edytowane) Dość dziwny film to taki co odnaleźli kobiete w opuszczonym psychiatrycznym i ją posuwali. https://www.filmweb.pl/film/Martwa+dziewczyna-2008-389597 Ale ma pewien wydzwięk w sam raz dla niektórych tutaj Resztę potem jak sobie przypomnę. W dniu 15.06.2020 o 16:19, Kespert napisał(a): Oldboy, wersja z 2003r. Nie zdradzę dlaczego, bo fabuła obraca się wokół tegoż wydarzenia. Sin City - za sceny z biskupem, i fakt że bardziej sympatyczny był Merv. Guinea Pig. A z "kresek": Death Note, pierwsza część serii. Scena gdzie Light rozmawia z narzeczoną policjanta, i jak to się kończy - majstersztyk. Gdybyś nagle mógł zabić dowolną osobę na Ziemi... zrobiłbyś to? Za to koniec serii - zrąbany. Higurashi no naku koro ni - piewszy odcinek może spokojnie obejrzeć każdy. Niewielu dotrwało do końca. Pomimo "dziecięcej" kreski i poziomu brutalności poniżej "Happy Tree Friends", jest... realistyczny? Prawdopodobny? Zryło. A jak ta z 2013 roku ci leży oldboya ? Dużo tytułów "zacnych" a nie ryjacych banie 😛 Platforma też ciekawy Edytowane 23 Lutego przez Optimus Prime 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiroviets Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego W dniu 23.02.2024 o 17:58, Optimus Prime napisał(a): Dość dziwny film to taki co odnaleźli kobiete w opuszczonym psychiatrycznym i ją posuwali. https://www.filmweb.pl/film/Martwa+dziewczyna-2008-389597 Ale ma pewien wydzwięk w sam raz dla niektórych tutaj Znalazłem na cda. Komentarze pod filmem jeszcze bardziej zachęciły do obejrzenia.😁 Ricky - klasyczny kuk. Najlepszy moment (jak na razie) jak szkolnego chada ugryzła w parówkę.😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejos Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego "Wkraczajac w pustke" (Enter the Void) Wkraczając w pustkę (2009) - Filmweb Bardzo specyficzny film. Polecilem go jednemu kolezce ze studiow, co to sie okrzyknal wielkim kinomaniakiem, ktory obejrzal ponad 1000 filmow - stwierdzil, ze umiesci go w top 10. Z takich mniej komercyjnych tytulow to polece jeszcze: "Miasto Boga" (2002) "Slon" (2003) Ktos wczesniej polecil "Kiel" z 2009 (Kynodontas), bardzo dobry film. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi