Skocz do zawartości

Kierowca C+E - wady


dsj4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam parę pytań do doświadczonych kierowców, czy można się jakoś ubezpieczyć przed kradzieżą ładunków, pociętymi plandekami itp., czy miał ktokolwiek jakiś wypadek bądź zniszczenie TIR-a lub towaru i jak przed tym się ubezpieczyć, jak wyglądają teraz systemy czasu pracy w Polsce i na międzynarodówce? Z góry dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowe pytanie typowego użytkownika forum. Na pewno jesteś uzależniony od masturbacji. Uzależnienie to powoduje totalny spadek pewności siebie i odwagi. Chciałbyś a boisz się, od wszystkiego musisz się ubezpieczyć. A gdzie męska chęć przygód i żyłka do ryzyka? A no, strzepana.

  • Zdziwiony 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gr4nt napisał:

Typowe pytanie typowego użytkownika forum. Na pewno jesteś uzależniony od masturbacji. Uzależnienie to powoduje totalny spadek pewności siebie i odwagi. Chciałbyś a boisz się, od wszystkiego musisz się ubezpieczyć. A gdzie męska chęć przygód i żyłka do ryzyka? A no, strzepana.

Trzeba się ubezpieczyć na wszystko, nie sztuka wyjść i robić, ale tutaj najmniejszy błąd może kosztować bardzo dużo i nie potrzebuje Twojej opinii tylko odpowiedzi na pytanie. Swoje już trochę w życiu ryzykowałem mimo młodego wieku, także cieszę się, że Twoja żyłka jest odpowiednio męska jak Twój avatar xD

Edytowane przez dsj4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno stres związany z jazdą na czas, dużo godzin spędzonych za kółkiem, nieregulowany czas nie masz od - do, widełek, no chyba, że jeździsz po mieście. 

Na pewno trzeba się nawozić palet, jeśli jeździsz po mieście. Pracowałem na magazynie, więc rozmawiałem z kierowcami, kolejki na rozładunek, też zapewne irytują. 

Prace ogólnie uważam, za ciężką, a teksty typu "ręce kierowcy", to chyba mówią osoby, które nigdy nie jeździły.

 

Ja pracowałem jako kurier, to trochę zupełnie inna sprawa. Plusy są takie, że jest to, w miarę dobrze płatna praca, ale wiadomo godziny. Ja sam myślę, o zrobieniu prawa jazdy. 

Jeździsz samemu, więc to dla mnie plus. Ale z tego, co wiem, to np wieczorem dostajesz esemesa, w ciągu dnia, czy nocy podczas jazdy również gdzie masz jechać.

 

Kolega pracuje w Anglii C+E jeździ na nocki, chyba obecnie od 18 do rana, 2000 funtów, coś, w tym stylu. 

Ogólnie praca dostępna, z tego, co się orientuje. 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, dsj4 napisał:

czy można się jakoś ubezpieczyć przed kradzieżą ładunków, pociętymi plandekami itp., 

Można. Tylko po co?

 

Cytat

czy miał ktokolwiek jakiś wypadek bądź zniszczenie TIR-a lub towaru i jak przed tym się ubezpieczyć

Jeździć po przepisach, myśleć za innych, przewidywać i pamiętać, że nie jest się maszyną, tylko człowiekiem.

 

Cytat

jak wyglądają teraz systemy czasu pracy w Polsce i na międzynarodówce? Z góry dzięki za odpowiedzi


W PL z reguły pn-pt w budzie. Międzynaród, jeśli myślimy o szeroko rozumianym "zachodzie"- dowolność. 2/weekend, 2/1, 3/1, 4/1, 5/1.... 2/2, 3/2... i jak tam sobie z jaśnie panem ugadasz. Są i siofery, co i potrafią 12 i więcej tygodni w budzie żyć. Taki trumping, co to go onegdaj @NiesamowitySzymi rozkminiał.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.