Skocz do zawartości

Kałdi TT


RENGERS

Rekomendowane odpowiedzi

Nie widzę adnotacji o zakuciu silnika. 

W 1.8t tloki znoszą około 250 koni później trzeba kuć. Ale może to ja przeoczyłem. 

56 minut temu, RENGERS napisał:

mega ciekawym zjawiskiem motoryzacyjnym.

Dla mnie też ale ja wolę SLEEPERY i takiego zakupiłem. Na klapie z tylu 1.6 a pod maską 235 km i 350Nm.

Już kilku ziomeczków miało dobre zdziwiko na ekspresowe. ? 

45 minut temu, Brat Jan napisał:

Ta zabawka  z ogłoszenia ma tylko na przód.

Potwierdzam u mnie przy pełnym bucie wyrywa kiere z rąk. 

 

Godzinę temu, Imbryk napisał:

Osobiście nie lubię tuningowanyc

A ja się nie zgodzę. Takie freaki, które wydają na takie auto tyle siana to często pedanci, którzy co chwila są u mechanika i wymieniają coś na zaś. Co nie znaczy, że to z ogłoszenia takie jest.

Mi się TT nie podoba, według mnie jest PEDALSKIE ale co kto lubi to moja prywatna opinia. 

 

P.S

za podobna cenę kupisz S3 8L 

Według mnie wygląda lepiej a i ma napęd na 4 buty. Co prawda zjebany haldex ale zawsze. Będzie pewnie też dłubnieta na 250 koni a w tej budzie to to robi robotę.

 

P.S2

Jest takie auto droższe w utrzymaniu dlaczego? A no przykład turbo tam jest chyba już jakaś hybryda. 

Regeneracja to koszt jaki wrzucił ten właściciel a nie, że wywalisz 800 ziko.

Edytowane przez SSydney
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, SSydney napisał:

Nie widzę adnotacji o zakuciu silnika. 

W 1.8t tloki znoszą około 250 koni później trzeba kuć. Ale może to ja przeoczyłem. 

Dla mnie też ale ja wolę SLEEPERY i takiego zakupiłem. Na klapie z tylu 1.6 a pod maską 235 km i 350Nm.

Już kilku ziomeczków miało dobre zdziwiko na ekspresowe. ? 

Potwierdzam u mnie przy pełnym bucie wyrywa kiere z rąk. 

 

A ja się nie zgodzę. Takie freaki, które wydają na takie auto tyle siana to często pedanci, którzy co chwila są u mechanika i wymieniają coś na zaś. Co nie znaczy, że to z ogłoszenia takie jest.

Mi się TT nie podoba, według mnie jest PEDALSKIE ale co kto lubi to moja prywatna opinia. 

Tunerzy piszą, że do 330 km jest gitara, nie trzeba zakuwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, SSydney napisał:

za podobna cenę kupisz S3 8L 

Według mnie wygląda lepiej a i ma napęd na 4 buty. Co prawda zjebany haldex ale zawsze. Będzie pewnie też dłubnieta na 250 koni a w tej budzie to to robi robotę.

Miałem, jeździłem, podnosiłem moc do 250 KM softem. Świetne auto. I to nie prawda z tym haldexem. Działa b.dobrze. W tej chwili mam Volvo s60 R I także z haldexem, ale wyższej generacji i nie widzę różnicy w reakcjach, oprócz tego, że S60R prowadzi sie gorzej w zakrętach.

Miałem także S3 (seria 265 KM) podniesioną do 330 KM i uważam, że to najlepszy samochód za rozsądne pieniądze. Gdyby jeszcze nie ten oklepany u nas znaczek  to pewnie pozostałbym przy nim. Ale ja już stara dupa jestem...

22 minuty temu, Wolverine1993 napisał:

Jak chcesz "szpanerskie" auto w tych pieniądzach to tylko i wyłącznie Alfa 159, uwierz na słowo że ludzie spoglądają na to auto, mimo że ma już trochę lat na karku ?

Piękny samochód, ale straszny muł, podobnie jak Opel Insignia w mocniejszych wersjach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak odnośnie niektórych komentarzy...
Po czym się stwierdza, że jakieś auto jest dla kobiety a inne dla mężczyzny? ?

 

Osobiście nie przepadam za Audi, celowałbym za tą kwotę w zupełnie coś innego.

I pytanie nr 2. Jakim trzeba być typem, żeby wyjebać w auto 70 tyś po czym sprzedać za chwile za 30? ?.

No chyba, że bogol jakiś i robi to w ramach hobby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, ATE50 napisał:

Miałem, jeździłem, podnosiłem moc do 250 KM softem. Świetne auto. I to nie prawda z tym haldexem. Działa b.dobrze. W tej chwili mam Volvo s60 R I także z haldexem, ale wyższej generacji i nie widzę różnicy w reakcjach, oprócz tego, że S60R prowadzi sie gorzej w zakrętach.

Miałem także S3 (seria 265 KM) podniesioną do 330 KM i uważam, że to najlepszy samochód za rozsądne pieniądze. Gdyby jeszcze nie ten oklepany u nas znaczek  to pewnie pozostałbym przy nim. Ale ja już stara dupa jestem...

Piękny samochód, ale straszny muł, podobnie jak Opel Insignia w mocniejszych wersjach...

Na pewno nie jest to sportowy samochód, ale jak się wybierze silnik minimum 150 koni to jest wystarczająco do normalnej jazdy.

Natomiast silnik 1.75 TBI 200 koni albo 2.4  JTD 210 już robią robotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Wolverine1993 napisał:

Na pewno nie jest to sportowy samochód, ale jak się wybierze silnik minimum 150 koni to jest wystarczająco do normalnej jazdy.

Natomiast silnik 1.75 TBI 200 koni albo 2.4  JTD 210 już robią robotę.

Silnik to jedno, ale jak się wsadzi w budę tonę ołowiu to mamy muła.

Zawsze powtarzam: nie KM, Nm, ale wskaźniki np. masa vs. powyższe..., a potem trakcja, prowadzenie, etc, etc.

33 minuty temu, Jan III Wspaniały napisał:

Tak odnośnie niektórych komentarzy...
Po czym się stwierdza, że jakieś auto jest dla kobiety a inne dla mężczyzny? ?

 

Osobiście nie przepadam za Audi, celowałbym za tą kwotę w zupełnie coś innego.

I pytanie nr 2. Jakim trzeba być typem, żeby wyjebać w auto 70 tyś po czym sprzedać za chwile za 30? ?.

No chyba, że bogol jakiś i robi to w ramach hobby.

 

ad1 Po tzw segmentacji rynku. Powiedz mi czym jeździsz, powiem ci kim jesteś....

ad2. Bo to rozwój? Tracisz bo zdobywasz wiedzę, doświadczenia, etc. Nikt ci tego nie da za darmo.

Edytowane przez ATE50
błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Wolverine1993 napisał:

Ja się odniosłem do tego że szukasz szpanerskiego auta, które dobrze wygląda, a według mnie stare audi tt nie robi już raczej na nikim wrażenia, co innego alfa.

 

Oczywiście mówię tu o kilkunastoletnich autach do 30 tys.

Zdecydowanie Alfa...

ale jak coś waży dwie tony i chce być GTA to...

coś teraz zrobili z nową Alfą ale ekoterroryści ich zaraz zetną i gówno z tego będzie tak jak w Fordami Focusami RS... coś okropnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ATE50 napisał:

Zdecydowanie Alfa...

ale jak coś waży dwie tony i chce być GTA to...

coś teraz zrobili z nową Alfą ale ekoterroryści ich zaraz zetną i gówno z tego będzie tak jak w Fordami Focusami RS... coś okropnego

Mi tam 170 koni w dieslu w Alfie zdecydowanie wystarza i waży 1500 kilo, a spokojnie można dorzucić jeszcze te 40-50 koni. 

 

Jak Tobie potrzeba ich minumum 300 to zwracam honor ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, ATE50 napisał:

Silnik to jedno, ale jak się wsadzi w budę tonę ołowiu to mamy muła.

Zawsze powtarzam: nie KM, Nm, ale wskaźniki np. masa vs. powyższe..., a potem trakcja, prowadzenie, etc, etc.

ad1 Po tzw segmentacji rynku. Powiedz mi czym jeździsz, powiem ci kim jesteś....

ad2. Bo to rozwój? Tracisz bo zdobywasz wiedzę, doświadczenia, etc. Nikt ci tego nie da za darmo.

Stosunek masy do mocy. One:1 ? (cudeńko).

Opór powietrza, środek ciężkości- można jeszcze dodać wiele.


Tak jak zgadzam się z Tobą w założonym przez Ciebie temacie, tak tutaj nie mogę.

Mój ojciec jeździ ,,autem dla kobiet” a do tej płci mu daleko. I co jest kobietą?

Uwielbiam takie klasyfikowanie.

Ja jeżdzę Boxsterem, słyszałem dużo opinii: od tego, że to auto dla bab, Porsche dla biednych, dla fryzjerów- sporo tego było. Śmiech na sali.

Wielu właścicieli 911 posiadało wcześniej właśnie Boxa i od wszystkich można usłyszeć, że większa frajda jest właśnie w tym aucie, lepsze prowadzenie.

Jak ktoś się interesuje motoryzacją, to bierze wiele czynników pod uwagę. Np. konstrukcję silnika, jego położenie, zakres mocy, można wymieniać bez końca. 
Rozumiem co masz na myśli, wiem co to za pojęcie ale nie zgadzam się z tym.

Edytowane przez Jan III Wspaniały
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, ATE50 napisał:

Powiedz mi czym jeździsz, powiem ci kim jesteś.

I powie ci że jeździ zwykłym autem klasy średnio-niskiej.

 

I spojrzysz na niego a on ubrany jeszcze jak nerd no i ta laska jego też średnia.

 

Na koniec ten gość to Mark Zuckerberg. Miliarder.

////////

Nie oceniaj książki po okładce nie jesteś kobietą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z chłopakami, że warto zainteresować się takimi autami jak Audi S3 lub Alfa 159. Z mojej strony propozycja to BMW E92 z pierwszych lat produkcji, np. 2006 rok. Mocne i wytrzymałe auta. Można dostać egzemplarze z 3 litrowymi silnikami za 30k PLN. E92 jest dużo świeższe od najstarszej TT, jest większe więc @RENGERS jak jesteś dużym dzikiem to się łatwiej zmieścisz. Wyglądają dosyć szpanersko a młode blacharo-karyny jeszcze nie zczaiły, że te auta są tak stare. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Jan III Wspaniały napisał:

 

Uwielbiam takie klasyfikowanie.

(...) 
Rozumiem co masz na myśli, wiem co to za pojęcie ale nie zgadzam się z tym.

Ja także pierwszy swój "sportowy" samochód nabyłem poza segmentem, do którego należę. Honda 1,6 VTI 160 KM w lekkiej budzie.

A propos - segmentacji rynku, to zawodowo zajmowałem się tym kilkanaście lat. I można w to nie wierzyć, ale to bardzo precyzyjnie działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.