Skocz do zawartości

Przemiana by TIPS


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Postanowiłem napisać swoją historię, co prawda nie chce się rozpisywać jakoś specjalnie długo go wątpie ,żeby było to na tyle interesujące. Mam 34 lata, mieszkam w okolicy Berlina. Pracuję jako informatyk w firmie w DE, co ciekawe częściej niż niemieckiego używam w pracy angielskiego, jest to w sumie moje hobby. Ale do rzeczy.

 

Z kobietami zawsze miałem dobre relacje. Nigdy w zasadzie ja nie "biegałem" za kobietami. Podrywać umiem i nie sprawia mnie to problemów, wydaje mi się ,że z wiekiem robi się to coraz łatwiejsze. Kobiet było kilka ale najważniejszę myśle to ostatni związek, gdzie jeszcze nie znałem ruchu MGTOW i nie wiedziałem, że kluczem do dobrego związku jest dobra relacja z samym sobą, kontakt ze swoją męskością.

Ja miałem trochę inne pojęcie o męskości. Męskim dla mnie był mężczyzna ,który wszystkich ustawiał, używał agresji i manipulacji. Taki też potrafiłem być w związku z moją ex partnerką. Nazwę ją na potrzeby tego tematu Ania.

Z Anią byłem około 3 lata. To Ania mnie poderwała, ja zgrywałem lekko niedostępnego bo miałem też koleżanki. Któregoś dnia lekko sobie wypiłem i ona też i wylądowaliśmy u mnie w łóżku i tak to się w sumie potoczyło. Związek potrafił być burzliwy z racji różnych manipulacji i niesłowności Ani. Któregoś razu po kłótni postanowiłem odejść od niej ale po kilku dniach wróciłem, przeraziło mnie trochę uczucie jakie odczuwałem, nie mogłem do końca się pozbierać. Był to pierwszy sygnał aby się sobą zająć ale zignorowałem niestety.

 

Z czasem niestety było coraz gorzej a ja zamiast odejść na stałe postanowiłem naprawiać. Myślę ,że znacie te uczucie gdy jest kiepsko to zamiast wziąć się za siebie próbujecie naprawiać drugą osobę- totalne nieporozumienie.