Skocz do zawartości

22 lata i brak szansy na związek


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

jestem mocno zapracowanym studentem i nie zapowiada się w najbliższym czasie, żeby coś się w tym temacie zmieniło. Sesje mam przełożoną na koniec lipca, a z samym początkiem sierpnia zaczynam praktyki w pełnym wymiarze godzin. Prawdopodobnie wlecą jakieś poprawki i obudzę się w połowie września, kiedy trzeba będzie zbierać dupę na następny rok akademicki. Żyje tak od ostatnich paru lat, a ciśnienie na laski jest, więc rozwiązanie nasuwa się samo - dziwki.

 

Teraz trochę o mojej sytuacji życiowo-materialnej. Mieszkam na wsi, z rodzicami, bez samochodu. Kilka tygodni temu założyłem temat w sprawie kupna jakiegoś wózka, ale koniec końców rodzice stwierdzili, że hajs przyda się na coś innego i nie będziemy robić ściepy (ja miałem dać 5-6 tysięcy, a oni drugie tyle). Postanowiłem nie dolewać oliwy do ognia swojej dupnej sytuacji życiowej i za zaoszczędzone pieniądze wyprowadziłem się z domu.

 

Teraz mieszkam w akademiku i chce już nie wracać na rodzinny kurwidołek. Mój cały majątek, to telefon warty około tysiaka, trochę ubrań i komputer na którym można odpalić stare gierki. Dlatego jest w co inwestować pieniądze. Mam nawet problemy z krojeniem kiełbasy, bo nie mam noża, tacki i talerza. 

 

Z czego mam zamiar się utrzymywać? Rodzice przeznaczają na mnie 4 stówki miesięcznie, z tego muszę opłacić pokój i utrzymać się cały miesiąc. Jako, że mam bardzo ciężkie studia biorę kilka dodatkowych stówek kredytu studenckiego. Ponadto po zajęciach zapieprzam jako korepetytor i całkiem dobrze na tym zarabiam jak na studenta. Kredyt w sumie nie jest mi potrzebny, ale umożliwia mi w miarę normalną sytuacje finansową. Dzięki niemu idzie odłożyć jakoś blisko tysiaka miesięcznie.

 

Korepetytorem byłem od listopada do początku marca i to pierwsza moja praca na której zacząłem normalnie zarabiać. Dlatego zaoszczędzone mam jedynie trochę ponad 5 tysięcy.