Skocz do zawartości

Praca za granicą


Koko564

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie  Bracia

 

Chciał bym wam się wyżalić a mianowicie mam taki problem.

 

Od kilku tygodni nie wiem co się ze mną podzieje i co mam robić mianowicie jestem w 3 klasie Technikum zastanawiam się co będzie po szkole mój brat jest ode mnie 2 lata starszy kończył profil maszynisty ale po 4 latach okazało się że zostanie nim nie jest takie proste. Trzeba ukończy szkołę egzaminy po szkole trzeba zapłacić 6k za kurs i po kursie może będzie robota ale sam kurs jest bardzo skomplikowany i trzeba przejść przj@bane badania lekarskie.

 

Sam się zastanawiam co ze sobą podziać bo ta kolej to mnie nie interesuje aż tak bardzo i mam teraz taki pomysł żeby zrobić :

-uprawnienia na prąd 1kv

-wyjechać za rok na wakacje za granicę zarobić trochę kasy

-za zarobione pieniądze zrobić kurs na spawacza 

-prawo jazdy kat.b

-nauka języka Angielskiego i Niderlandzkiego 

 

Po ukończeniu szkoły myślę wyjechać do pracy do Holandi-Belgi-UK.

 

Ale z drugiej strony strasznie przeraża mnie myśl tego że nie będzie mnie obok rodzin no i to że za granica okradnie mnie jakieś biuro pracy na okrągło słyszy się że nie wypłacają polakom wypłat.

Nie wiem do końca jak to jest za granicą jak płacą i ile ale wydaje mi się że zarobię tam więcej niż w Polsce.