mac Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 (edytowane) Panowie zastanawiam się nad podejściem do reklam na stronach internetowych, sprzedażowych docelowo powiedzmy. Czy waszym zdaniem warto iść w pełną monetyzację, czyli reklamy wszędzie, jebać wszystko, czy postawić na czytelność i przekierowanie tylko do własnej sprzedaży poprzez maksymalną wiarygodność? Może macie zawodowe doświadczenia i możecie podpowiedzieć. Nie ukrywam, że bardzo mi zależy na szczerych i przemyślanych odpowiedziach, bo od dłuższego czasu powiedzmy automatyzuję sprzedaż. Zgadzam się ogólnie z ideą Marka, że o własne materiały trzeba dbać i szanować, nie nakurwiam żadnymi reklamami, pełna czytelność. Pytanie, czy to dobra strategia, aby zwiększyć sprzedaż, czy raczej wpływu wielkiego nie będzie, a i tak kupią, co trzeba, jak dobrze przekierowane materiały. Dość ważny, długoterminowy dylemat. Bo, jak nie wstawisz od razu reklam to przyzwyczajasz do pewnego standardu i już jest inaczej. No, w każdym razie chciałbym o tym pogadać. Jak macie cokolwiek do dodania to zapraszam. Edytowane 10 Września 2020 przez mac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosze Red Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 W dniu 10.09.2020 o 11:00, mac napisał: zy waszym zdaniem warto iść w pełną monetyzację, czyli reklamy wszędzie, jebać wszystko, czy postawić na czytelność i przekierowanie tylko do własnej sprzedaży poprzez maksymalną wiarygodność? Model pośredni. Tak, ma być czytelnie. Tak, ma być wiarygodnie. Czyli produkty własne + produkty, które znasz, używasz lub dostałeś do przetestowania nim podjąłeś decyzję o ich reklamowaniu. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Messer Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Przeleć sobie te artykuły. Chyba najlepsze i darmowe informacje odnośnie sprzedaży dostępne w polskim Internecie. http://marketingnasterydach.pl/category/artykuly/ Sprzedawanie ma dużo w sobie z uwodzenia. Z jednej strony tworzy się iluzje "poznajemy się", a z drugiej chodzi prawie głównie o dobranie się kobiecie do majtek. Podobnie ze sprzedażą, to, co chcemy, to sprzedać i dobrać się klientowi do kieszeni (po to to wszystko robisz, ja głównie też), a z drugiej klient musi mieć wolną wolę (albo jej iluzję), że to on tak naprawdę decyduje o kupieniu, a nie my za niego, albo mu coś siłą wciskamy (siła rodzi przeciwsiłę, w tym wypadku opór). Dlatego zawsze to będzie miało coś w sobie z gierek, a jeżeli to są gierki, to balansują na granicy #1 iluzji i #2 siły, a więc najczęstszym rozwiązaniem jest pójście drogą środka, czyli nie możesz zapominać o sprzedaży bo cała energia pójdzie w próżnie, a nie o to chodzi, a jednocześnie musisz dbać o klienta jak najbardziej, bo ludzie kupują odczucia, a one są dla nich najważniejsze na świecie. Człowiek zapłaci za odczucia właściwie wszystko, nawet jak tym obiektem odczuć będzie myszka, która zabierze mu mieszkanie, majątek, dzieci itd. Powodzenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac Opublikowano 10 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 1 godzinę temu, Messer napisał: Przeleć sobie te artykuły. Chyba najlepsze i darmowe informacje odnośnie sprzedaży dostępne w polskim Internecie. http://marketingnasterydach.pl/category/artykuly/ Dzięki za polecenie, poczytam, właściwie już czytam. W branży siedzę od dekady, więc coś tam ogarniam, natomiast ten dylemat jest trochę nowy i brakuje mi materiałów i doświadczenia, żeby potwierdzić zasadę, wizję powiedzmy. Widzę, że w sieci mieszają się różne założenia, model pośredni wydaje się spoko, więc do przetestowania. Chciałbym po prostu usłyszeć głos kogoś, kto prowadzi sklep internetowy, albo sprzedaż online i ogarnął u siebie, połączył wiedzę, ruch, reklamy i sprzedaż. Pewnie pod płatne konsultacje podchodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytuschrypus Opublikowano 11 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 21 godzin temu, mac napisał: Panowie zastanawiam się nad podejściem do reklam na stronach internetowych, sprzedażowych docelowo powiedzmy. Czy waszym zdaniem warto iść w pełną monetyzację, czyli reklamy wszędzie, jebać wszystko, czy postawić na czytelność i przekierowanie tylko do własnej sprzedaży poprzez maksymalną wiarygodność? Jeśli chcesz rzeczowej porady, musisz bardziej konkretnie rozpisać case study i warianty, nad którymi się wahasz. To jest zbyt duży poziom ogólności, żeby coś przydatnego doradzić, zamiast rzucić paroma ogólnikami 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obliteraror Opublikowano 11 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 Im więcej reklam, tym większa szansa że grupa docelowa i tak ich nie zobaczy przez Adblocka. Dla mnie największą dźwignią sprzedażową jest marketing contentowy, czyli marketing treści. Wysokiej jakości treści/porady/analizy, zaspokajające potrzeby grupy docelowej i jednocześnie prezentujące mniej lub bardziej dosadnie Twoją ofertę sprzedażową. Mam prostą zasadę - marketing contentowy odpowiada na pytanie - powiem Ci, co zrobić. Produkt odpowiada na pytanie - pokażę Ci, JAK zrobić. Od A do Z. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroon Opublikowano 11 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 7 hours ago, Obliteraror said: Im więcej reklam, tym większa szansa że grupa docelowa i tak ich nie zobaczy przez Adblocka. Tru. Dzisiaj spamowanie reklamą gdzie się da ma znikomą konwersję, o ile w ogóle. No chyba, że stać cię na prime time w tefałpe ? @mac nie napisałeś czym handlujesz, a to jest kluczowe. Inaczej bedziesz sprzedawać majtki, a inaczej żyrokompas. Fejs, jutub, insta, twitter, pinterest i budowa contentu i zasięgu, najlepsza droga na chwilę obecną. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi