Jump to content

Co takiego specjalnego jest w BMW i Audi?


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rozpierdala mnie fakt, że dla przeciętnego  polaka taka nówka sztuka  z salonu kijanka stinger z najmocniejszym silnikiem to mniejszy prestiż, niż 5 letnie bmw " trójka".   Rozpierdala mnie

Do BMW fapią ci co fapali w gimbazie do adidasów i nike oraz Reebok traktując wszystko inne jak ciuchy dla plebsu. Nie chodzi o samochód a o znaczek. 

W dniu 4.10.2020 o 13:05, Kleofas napisał:

co młodzież widzi w BMW i Audi. Czy nie lepiej za te same pieniądze kupić zamiast używanego BMW jakiś młodszy model Opla, Skody czy Mazdy?

Niektóre konfiguracje występują tylko w markach typu BMW, Audi, Mercedes itp. 
Mam znajomego niepełnosprawnego i od dawna tylko BMW, zapytałem dlaczego, a on że tylko ta marka miała kiedyś fotele całkowicie elektronicznie sterowane z pamięcią kluczyka, a jak nie masz nogi to jest to najważniejsza opcja. 
Tak samo jak zadaję parametry w wyszukiwarce np. konkretny rodzaj napędu, pojemność silnika i kilka bajerów to wyskakują same niemce.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
W dniu 4.10.2020 o 13:05, Kleofas napisał:

Tak po kilku wątkach poświęconych zakupowi Audi czy BMW zastanawiam się, co młodzież widzi w BMW i Audi. Czy nie lepiej za te same pieniądze kupić zamiast używanego BMW jakiś młodszy model Opla, Skody czy Mazdy? Czy na prawdę to jest frajda jeździć 20 letnim przerdzewiałym szrotem z którego rury wydechowej wydobywa się czarny dym? 

 

Przejedź się 20 letnim BMW/Audi a następnie wsiądź za kółko nowego Peugeota.

Zobaczysz jaka jest potężna przepaść we frajdzie z jazdy (na korzyść BMW/Audi) :)

Link to post
Share on other sites

Jest w tym dużo prawdy. Na tej planszy, każda topowa technologia jest wpierw używana, by zabić, zgwałcić, wytruć i wyrwać z korzeniami bliźniego swego. A dopiero jak już wiadomo wszystko o tzw. skutkach ubocznych - idzie na użytek cywilny.

 

https://www.youtube.com/watch?v=VhCHLesiwLE

 

Patrz - śmiercioneczka, czyli m. in. eksperymentalna technologia apgrejdu genetycznego mieszkańca lokalnego habituatu - ziemia.

Edited by absolutarianin
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

@absolutarianin Ale, że Porsche robiło czołgi nie wiedziałem. Zresztą mnie się i tak niemieckie samochody nie podobają. Wolę japońskie czy szwedzkie. Szkoda, że SAAB już nie robi samochodów. Z drugiej jednak strony wypada kupować produkty w firmach, które inwestują w Polsce. Przydałaby się takie zestawienie jeśli chodzi o elektronikę, samochody czy żywność.

Edited by Kleofas
poprawka
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
W dniu 4.10.2020 o 13:27, Pankoneser napisał:

To sa samochody premium, czyli nowe kosztuja na prawde spory hajs. Sa (a przynajmniej byly) w teorii lepiej wykonane, z lepszych materialow. Wieksze silniki, lepsze wyciszenie, lepsze wyposazenie. I tak dalej i tym podobne.

 

Zadbane BMW i Audi oferuje zupelnie inny komfort jazdy niz taka Skoda czy Opel. W tych drugich nie zaznasz skory czy elektrycznych dodatkow. Tylko o takie samochody trzeba dbac czego wiekszosc uzytkownikow po prostu nie robi. Inaczej nie poczujesz jak to na prawde kiedys jezdzilo.

 

Z drugiej strony pewnie chodzi o IMIDZ. Natomiast dla mnie to nie ma znaczenia, bo nie specjalnie lubie te marki a na pewno nie modele, ktore wiekszosc kupuje.

 

Dobre sa Mki, czy Ski oraz RS od Audi. Zdecydowanie wolalbym cos nowego z Japonii niz uzywane Audi czy BMW. Jeszcze zalezy ktore. Sa jeszcze Merce lub Jag, Lexus. No ale jak wiekszosc sie nie zna na niczym wiecej niz znaczek z Bawarii to zycie.

 

 

 

 

O wiele bardziej w każdym aucie cenie niezawodność i łatwość/taniość napraw, aniżeli komfort.

Jeżdżę Golfem 7 gen z roku 2018, jeździłem kilka miesięcy zastępczym Audi A4 2017r. 

 

Szczerze? Zza kierownicy nie widzę różnicy, w mojej siódemce również mam hamulec ręczny na guzik, podłokietnik, asystent pasa ruchu, czujniki deszczu, zmierzchu, deszczu i masę innych dodatków. Auto jest warte 60% tego Audi i serwis jest o wiele tańszy.

 

Różnicę podejrzewam, że odczuć można dopiero po przesiadce z takiego golfa na Audi A6 i wyżej. 

Ale nadal bym się zastanawiał czy jako osoba prywatna, nie firma (kwestie np. reprezentacji) kupować samochód tej klasy o tym stopniu skomplikowania i o takich kosztach serwisu.

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Co jest w nim takiego, że Merc CLS przyciąga mój wzrok?

Przecież to już 10-15 letnie auta, ale jednak ta sylwetka...

Link to post
Share on other sites
51 minut temu, Brat Jan napisał:

Co jest w nim takiego, że Merc CLS przyciąga mój wzrok?

Przecież to już 10-15 letnie auta, ale jednak ta sylwetka...

Ja bym się pochlastał za Hudson Essexa

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Generalnie teraz nie widzę nic specjalnego. Nawet mnie te niemieckie auta odpychają-jak człowiek poczyta o historii tych niemieckich koncernów.

 

W dodatku wyglądają coraz bardziej odpustowo, ledziki, podświetlenia, gadżeciki- wprowadzające "poczucie" nowoczesności i technologicznego zaawansowania.

 

Jakby się tak zgłębić w przyczyny tego to jest dramatyczna próba ratowania się przed bankructwem.

 

Europejski Bank Centralny ratuje niemieckich producentów od bankructwa już od wielu lat skupując ich papiery.

 

VW. BMW i Mercedes mają ogromne długi (VW ma większy dług niż Węgry). A w perspektywie niechciana przez nich elektryczna rewolucja i chiński oddech na plecach.

 

EwsF67vVEAI3e-W?format=jpg&name=large

Edited by Tamerlan
Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.