Skocz do zawartości

Rumunia: pojutrze VAT spada z 24 na 20%. Małe firmy zapłacą 1% podatek dochodowy


deleteduser10

Rekomendowane odpowiedzi

Co do PIS, to, to, że socjalista nigdy nie pozna czym jest logika.

Podobnie jak twierdzą, że kobiety zarabiają mniej od mężczyzn, choć podobno, pracują tak samo.

Dla nich pracodawcy to idioci, co płacą droższym mężczyzną za taką samą pracę więcej.

Może w tym tylko pomóc, UWAGA, pełnomocnik d/s równego traktowania.

Powtórzę się: Ludzie cierpią na ciężkie zatrucie fluorem.


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brachy byłem tam, nie znam się na ekonomii za dobrze, ale wiem że VAT to chujnia i tyle.

Jaki to ma wkład w przecietnego obywatela, to mogę się domyslić, mniej zapłacą.

 

A jest tam naprawdę nie ciekawie, dla zwykłego Kowalskiego.

Zostałem tam wysłany przez dobra firmę na kontrakt  ( Ja techniczny jestem, robol zwykły;) ), przez firmę niemiecką na poprawienie pewnych rzeczy.

Rumuni tego nie potrafili i tyle. I faktycznie tak było. Patrzeli na pewne rzeczy jak na " sondę kosmiczną".

Niemcy mi dobrze płacili bo w jewro, tak więc zarobiłem niezły jak na Polskę szmalec.

 

Co mi się rzuciło w oczy. !!!!

Ogólnie zajebiście wysokie ceny jak dla rumunów, gorzej niż u nas, wysokie ceny nabiału itd, tylko wódka tansza -jakies 6 zeta za pół.

Rumunia jest całkiem wykupiona przez zagraniczne korporację, tak słyszałem. Co z tego ze mają przemysł, jak jest w rękach Francózów, Holendrów, Niemców, Norwegów i pewnie innych narodów. Nie wszystkiego się dowiedziałem. Ale dla zwykłego rumuna jest chujnia.

Przestępczośc jak w Polsce, jak nie gorzej. Nawet mi mówili ,ze jako pracownik "niemiecki" lepiej abym sam nie wychodził na mieścinę.

Rumuni dorabiają jak mogą !!!!! -masakra.

Na zakładzie pracował pewien robotnik przez 10 godz, dziennie. Jak z kolesiami skonczylismy pracę w jednym dniu i z jakis tam powodów potrzebowaliśmy taxi.