deleteduser144 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 (edited) Nie od dziś wiadomo, że nasze zmysły kodują brzmienie, smaki, zapachy, jedne z nich mniej drugie natychmiast wywołują wspomnienia. Ciekawa jestem jaka muzyka powoduje, że od razu dostajecie gęsiej skórki i czujecie tamten klimat, klimat młodości i co ona Wam przypomina w pierwszej chwili? Mnie dwie od razu stawiają do pionu, jedna to: Czuję klimat nastoletni, samotne przesłuchiwanie Edyty Bartosiewicz, Kasi Kowalskiej, słuchanie radia Fama do 6 nad ranem, po pierwszej "miłości na śmierć i życie", która nie wypaliła. Drugi utwór, który błyskawicznie wywołuje ten stan nastoletni to: Tu godzinne przesiadywania w parku koleżankami, wygłupy i rozmowy Nie wiem czemu akurat te utwory, bo innych też mnóstwo słuchałam. A jak u Was? Edited November 29, 2020 by Wewerka 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
niemlodyjoda Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 Najbardziej dynamiczne chwile w życiu Wiele wyjazdów, lubię taką nostalgię Totalna beztroska dzieciństwa 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
balin Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 Takich piosenek jest mnóstwo. 3 pierwsze to 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...