Skocz do zawartości

Jaki komputer kupić


Król Jarosław I

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Zwracam się z prośbą o poradę gdyż w temacie sprzętu elektronicznego jestem zmuszony polegać na innych jak kobiety na TVNie.

 

Nie znam się wcale.

 

Otóż chciałbym sobie wreszcie kupić komputer a mianowicie laptopa korzystając z tego, że akurat pracuje w Polsce na własnej działalce to se chociaż VAT odpiszę. Do czego miałby służyć:

 

- głównie chodzi mi o programy giełdowe (X5 i mt4), żeby chodziły bezproblemowo wiem, że te dzisiejsze wymagają 8 GB ramu więc wybiegając w przyszłość niech ten komputer ma chociaż z 12 czy polecacie więcej??

- przelewy bankowe.

- oglądanie filmów na YT ( żadna tam mega rozdzielczość mi nie potrzeba bardziej chodzi o filmy instruktażowe typu analiza wolumenu, naprawa zjebanego kibla).

- pogadać na Skype.

- Zmieścić dużo na dysku twardym.

-Jeśli coś takiego istnieje to ekran jak najmniej męczący oczy.

 

Podsumowując najbardziej zależy mi:

 

-Mało męczący ekran.

-Przynajmniej 12 ramu.

- Jak najwięcej miejsca na dysku twardym.

- Żeby nie był jakiś mega mały.

- No i wiadomo jakaś w miarę solidna marka.

 

A i jeszcze jakiś płatny antywirus.

 

Pozdrawiam.

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Król Jarosław I
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy szczęście można przeliczać na pieniądze ? xD

 

Nie wiem w sumie nawet się nie zastanawiałem nad tym bo wychodziłem z założenia, że kupię coś co po prostu będzie się nadawać więc proszę o propozycje bo cena będzie brana pod uwagę ale nie jako decydującą.

 

No dobra za dychę nie kupię za ósemkę też nie. Dostanę do piątki coś sensownego??

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cokolwiek za jakieś 3k spokojnie wystarczy. Używany macbook jeżeli mt4 chodzi na mac os, lub coś z Lenovo. 

 

Odnośnie świecenia ekranu to zainstaluj sobie f.lux.