Skocz do zawartości

Sukienka na ślub cywilny


Rekomendowane odpowiedzi

Niedługo czeka mnie ślub cywilny - szukam sukienki na tę uroczystość, może któraś z Was może polecić sklep lub krawcową? Dodam, że nie szukam typowo ślubnej kreacji, bardziej eleganckiej sukienki za kolano (i nie z poliestru). Zastanawiam się jeszcze nad kolorem - biały nie jest moim kolorem (kto interesuje się analizą kolorystyczną to szukam czegoś dla chłodnego lata). 

Który z poniższych fasonów bardziej Wam się podoba? (mowa tylko o fasonie, a nie o kolorze)

1) https://www.showroom.pl/p-27142224-sukienka-melanie

2) https://www.showroom.pl/p-27139751-sukienka-esi

3)https://www.showroom.pl/p-27142166-sukienka-yoshisada 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Król Jarosław I napisał:

@Analconda doradź coś xDDD !!!!!

Nie znam się na modzie damskiej.

Jednak to ma być ślub więc:

Sugerując się avatarem @Kira.

Biorąc pod uwagę, że ślub to swego rodzaju gra wstępna przed nocą poślubną.

Kierując się wytycznymi dla kobiet (które opisałem w innym temacie).

 

Sugeruję coś tego typu:

Będzie nowocześnie i oryginalnie:

 

3f2b84f2-5a3b-4714-bd8f-9775952dd3ac_1.b

  • Dzięki 2
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Krugerrand napisał:

Ja tak z innej beczki: oczywiście Tobie gratuluję, a wybrankowi współczuję. Panie świeć nad jego duszą. Kolejny stracony...

 

Ubierz się jakkolwiek na czarno, w końcu to jego pogrzeb:P

Dokładnie, samiec został wykastrowany, ale jeszcze o tym nie wie, lecz w przyszłym czasie dowie się ?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Krugerrand napisał:

Ja tak z innej beczki: oczywiście Tobie gratuluję, a wybrankowi współczuję. Panie świeć nad jego duszą. Kolejny stracony...

 

Ubierz się jakkolwiek na czarno, w końcu to jego pogrzeb:P

Zapewne wybranek nie ma wiedzy jak działa natura i gadzi mózg kobiet to się dowie po ślubie.