cst9191 Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Czy jest taka możliwość? Aktualna karta stała się nieaktualna (pisze w tel, że nieobsługiwana), bo wygasła umowa z siecią. Czy jest możliwość przeniesienia numeru do innej sieci? Chciałem to zrobić przez internet, ale trzeba potwierdzić całą operację kodem, który wysyłają na wskazany numer, który jest przecież nieaktualny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeBlue Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 JAKOŚ musisz udowodnić sieciom, że ten numer co chcesz go przenosić jest twój. Nie ma netu - jest listonosz albo inne media przekazu informacji. Samo przypisanie numeru do SIM to ich chleb powszedni, najnormalniejsza z normalnych usług. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kespert Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 W momencie gdy przychodzisz do punktu obsługowego nowej sieci, oni są w stanie wysłać w Twoim imieniu skuteczne żądanie "uwolnienia" starego numeru, do Twojego byłego operatora. Dlaczego - bo dokonali Twojej identyfikacji, np. poprzez dowód osobisty. Dlatego najpierw spróbowałbym w nowej sieci dodzwonić się na infolinię, do człowieka, i zobaczyć czy on ma możliwość "uwolnić" stary numer. Jeśli nie, zapytać czy osobiste stawiennictwo w oddziale przy podpisaniu nowej umowy wystarczy - powinno, ale lepiej dopytać. Jeżeli osobiście nie da rady, można zrobić sztuczkę. W starej sieci nie potrzebujesz abonamentu na 24 miesiące, a jedynie aktywną kartę - jeśli internetowo da się tam np przenieść numer do oferty przedpłatowej z uaktywnieniem starej karty, to wystarczy to by odebrać SMSa z potwierdzeniem przejścia do nowej sieci. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cst9191 Opublikowano 2 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 22 minuty temu, Kespert napisał: Jeżeli osobiście nie da rady, można zrobić sztuczkę. W starej sieci nie potrzebujesz abonamentu na 24 miesiące, a jedynie aktywną kartę Właśnie w tym problem, że karta nie jest aktywna. Byłem dzisiaj w punkcie i kobita powiedziała, że nic w tej sprawie nie może zrobić, nie wiem, może nie ogarnęła tematu. Nie dodałem w pierwszym poście, że umowa, która wygasła nie stała na mnie, a na firmę dla której pracowałem, a która już nie istnieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 26 minut temu, cst9191 napisał: Nie dodałem w pierwszym poście, że umowa, która wygasła nie stała na mnie, a na firmę dla której pracowałem, a która już nie istnieje. Potrzebujesz czegoś w rodzaju cesji numeru z firmy na Ciebie, o ile jest od kogo dostać. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kespert Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Numer po abonencie który zakończył umowę, jest bodajże minimum 12 miesięcy trzymany przez operatora. W tym czasie masz jakieś opcje. Najlepsza jak radzi powyżej Gościu - uzyskać oficjalnie cesję numeru z firmy na Ciebie, i z tym uderzać do operatora. Jeśli jest to niemożliwe, spróbować znaleźć jakiekolwiek dowody, że masz podstawy do tego konkretnego numeru - rachunki które opłaciłeś, wypis z KRS o likwidacji firmy, ale tutaj szanse są niewielkie - operator miałby spore kłopoty, gdyby okazało się, że numer "trzymany" udostępnił przed upływem okresu karencji, a firma się reaktywuje i postanowi wznowić działalność. Spróbuj przez infolinię, opisz problem (użyj słowa-klucza "nietypowy"), następnie poproś o połączenie z ekspertem (pierwsza linia infolinii, i obsługa salonów, to ludzie często z łapanki), i może ekspert drugiego rzędu będzie w stanie coś doradzić - czy operator ma jakąkolwiek procedurę do takich przypadków. A, o co chodzi z tym kluczem - czasem pierwsza linia ma "zadanie" nie zawracać głowy ekspertom "typowymi" przypadkami. Dopiero po pewnych zwrotach mogą łączyć dalej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeBlue Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 On 2/2/2021 at 2:07 PM, cst9191 said: Właśnie w tym problem, że karta nie jest aktywna. Byłem dzisiaj w punkcie i kobita powiedziała, że nic w tej sprawie nie może zrobić, nie wiem, może nie ogarnęła tematu. Nie dodałem w pierwszym poście, że umowa, która wygasła nie stała na mnie, a na firmę dla której pracowałem, a która już nie istnieje. Może właśnie ogarnęła. Ten numer nigdy nie był twój jak ja to zrozumiałem. Ja miałem więcej szczęścia i to dzisiaj. Wczoraj przerabiałem kartę SIM na nano, pilniczkiem, bo kiedyś jeszcze nie było kresek wzdłuż których karty pękają. Spiłowałem przy okazji parę bitów z nadruku. Dzisiaj poszedłem do punktu, sprawdzili numer, też okazało się że był na firmę która od kilku lat nie istnieje, ale tam było moje nazwisko. Po pół godzinie miałem nowego SIM-a. --- 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi