Jump to content

Aktualizacja moich wcześniejszych tematów


Recommended Posts

Pierwszy temat był o ex, więc odnośnie tego, dzisiaj chyba ją z kimś widziałem...chyba, bo 100% nie daje, ale i tak mnie to zniszczyło emocjonalnie.

Minął rok, po rozstaniu zero kontaktu z naszych stron, mam wrażenie, że zrobiłem krok w tył. Jestem dalej sam(nie chodzi tylko o dziewczyny, ale ogólnie nawet znajomych), i wiek już nie ten.

 

 

Drugi temat był o "koszu" dziewczyny poznanej w sklepie, po kilku miesiącach poszedłem tam, akurat była, więc na luzie pytam co tam u niej. Wieczorem dostaje od niej smsa, że miło było mnie widzieć... odpisałem, że ja również, chwile popisaliśmy i wyszło tak, że ją zaprosiłem, powiedziała, że nie ma czasu. Odpisałem: ok, to daj znać jak będzie miała.

Odpisała: Oczywiście, że da znać. I... tydzień minął, może troszkę dłużej i cisza... powinienem coś do niej napisać, czy tak jak mówiłem, czekać jak da znać, że ma wolne?

Link to post
Share on other sites

Proponujesz RAZ a jak nie może to niech sama zaproponuje kiedy jej pasuje. Jeśli nie daje znaku to znaczy że nie jest zainteresowana. 

  • Like 5
Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Spamersky napisał:

Drugi temat był o "koszu" dziewczyny poznanej w sklepie, po kilku miesiącach poszedłem tam, akurat była, więc na luzie pytam co tam u niej. Wieczorem dostaje od niej smsa, że miło było mnie widzieć... odpisałem, że ja również, chwile popisaliśmy i wyszło tak, że ją zaprosiłem, powiedziała, że nie ma czasu. Odpisałem: ok, to daj znać jak będzie miała.

Odpisała: Oczywiście, że da znać. I... tydzień minął, może troszkę dłużej i cisza... powinienem coś do niej napisać, czy tak jak mówiłem, czekać jak da znać, że ma wolne?

 

Jeżeli pisze, że nie ma czasu oznacza to, że nie jest zainteresowana spotkaniem z Tobą. Mówi, że nie ma czasu ponieważ z różnych powodów nie chce Ci powiedzieć wprost, że nie chce się spotkać. Zainteresowana dziewczyna, której byś się podobał sama by się do Ciebie dobijała drzwiami i oknami. 

  • Like 4
Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Spamersky napisał:

ale i tak mnie to zniszczyło emocjonalnie.

Po roku spotkanie i emocje żyją. Musisz to przepracować. Co było nie wróci.

 

Ja stosuję metodę: "życzę Ci wszystkiego dobrego, bo zasługujesz na to"

 

Życząc komuś źle, niszczyłbym siebie. A chcę siebie budować.

 

Spróbuj tej metody, przepracuj temat, bo rok okazał się zbyt krótkim czasem. Czas jest pojęciem względnym i do każdego podchodzi indywidualnie

 

14 godzin temu, Spamersky napisał:

powinienem coś do niej napisać, czy tak jak mówiłem, czekać jak da znać, że ma wolne?

Jeśli chcesz wyjść na desperata, który nie ma innych opcji to napisz:) Przerabiałem takie akcje na sobie. Nadskakiwałem jak piesek śmieszek Pani, w zamian dostając "nic" (słownie: zero)

 

Teraz bym nie pisał, nie inicjował spotkania. Zaproponowałem raz ... wystarczy. Teraz czekam na ruch drugiej strony.

 

Jak w grach np: szachach - wykonujesz ruch i czekasz na ruch przeciwnika. Jak czas jego minie to wygrywasz partię (przeciwnik nie był zainteresowany grą lecz ją zaczął lub po prostu pobrudził zbroję). Zdobywasz punkty do rankingu i czegoś się uczysz.

 

  • Like 4
  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, kryszak86 napisał:

Po roku spotkanie i emocje żyją. Musisz to przepracować. Co było nie wróci.

 

Ogólnie zjebałem jeszcze bardziej, bo wszedłem na jej insta. No właśnie nie wróci i jakoś mnie to martwi xD Najgorsze jest to, że była już jedna przerwa między nami, która trwała 2lata.

 

Co do koleżanki napisała życzenia, chwilę popisaliśmy, nic o spotkaniu nie wspominałem(rozmowa stricte o świętach).

Link to post
Share on other sites
W dniu 3.04.2021 o 20:03, Spamersky napisał:

wyszło tak, że ją zaprosiłem, powiedziała, że nie ma czasu.

 

Zainteresowana kobieta zawsze ma czas na spotkanie, nie daje wymówek i z chęcią na wszystko się zgadza.

 

W dniu 3.04.2021 o 20:03, Spamersky napisał:

Odpisałem: ok, to daj znać jak będzie miała.

 

Skoro kobieta powiedziała Ci, że nie ma czasu co znaczy nie podobasz mi się nie chce się z tobą umawiać 

druga sprawa nigdy po takich akacjach nie odpisuj olej ją i szukaj innych kobiet.

 

W dniu 3.04.2021 o 20:03, Spamersky napisał:

I... tydzień minął, może troszkę dłużej i cisza... powinienem coś do niej napisać, czy tak jak mówiłem, czekać jak da znać, że ma wolne?

 

Nic nie piszesz szkoda twojego czasu bo ona już się nie odezwie nie jest tobą zainteresowana. 

 

W dniu 3.04.2021 o 20:03, Spamersky napisał:

dziewczyny poznanej w sklepie, po kilku miesiącach poszedłem tam, akurat była, więc na luzie pytam co tam u niej.

 

Na przyszłość pamiętaj jeżeli danego dnia podrywasz kobietę to dążysz do jak najszybszego wzięcia od niej numeru i umówienia się na spotkanie.

Gdy kobieta robi wymówki w stylu, nie ma czasu, ma chłopaka, to nie jest dobry moment, da ci FB, email to znaczy brak zainteresowania.

Olewasz taką kobietę i próbujesz z innymi.

 

2 godziny temu, Spamersky napisał:

Ogólnie zjebałem jeszcze bardziej, bo wszedłem na jej insta

 

Nigdy tak nie rób bo pokazujesz kobiecie ,że od ciebie wieje desperacją i nie masz innych opcji.

 

Edited by Iceman84PL
  • Like 4
Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Iceman84PL napisał:

Na przyszłość pamiętaj jeżeli danego dnia podrywasz kobietę to dążysz do jak najszybszego wzięcia od niej numeru i umówienia się na spotkanie.

Gdy kobieta robi wymówki w stylu, nie ma czasu, ma chłopaka, to nie jest dobry moment, da ci FB, email to znaczy brak zainteresowania.

Olewasz taką kobietę i próbujesz z innymi.

 

 

Nigdy tak nie rób bo pokazujesz kobiecie ,że od ciebie wieje desperacją i nie masz innych opcji.

 

 

Tylko wyjaśnię, że mowa tu o dwóch dziewczynach. Jedna, gdzie wszedłem na jej instagram(nie zalogowany) to moja ex 6 letnia(z przerwą 2-letnią xD)

A co do tej, co mi powiedziała, że nie ma czasu na spotkanie, to dziewczyna ze sklepu. I od niej dopiero po jakimś czasie wziąłem numer, bo chodziłem tam tylko po zakupy. Zobaczyłem, że się uśmiecha to zagadałem i wziąłem numer.

Na początku był flirt, a potem ni z dupy zostańmy przyjaciółmi, odpisałem ok, i skasowałem jej numer(co mówiłem w innym temacie).

Po 3-ech miesiącach, poszedłem tam znów po zakupy, i tak wyszło, że znów napisała.

Ale skoro teraz nie ma czasu, to luz, będzie mieć to napiszę. Życzenia świąteczne mi napisała.

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Spamersky napisał:

Na początku był flirt, a potem ni z dupy zostańmy przyjaciółmi, odpisałem ok

 

Widocznie podczas flirtu gdzie jest to swego rodzaju shit test sprawdzający czy jesteś wystarczająco dobry by zostać jej chłopakiem nie wywołałeś odpowiedniej gamy

emocji, zainteresowania bądź zostałeś sklasyfikowany jako słaby mężczyzna oblewając go dlatego zaproponowała Ci przyjaźń. 

Gdy kobieta mówi zostańmy przyjaciółmi to znaczy, że nie jest tobą zainteresowana jako mężczyzną dlatego chce cię wpakować w strefę friendzone

by mieć darmowego orbitera do pomocy, wypłakiwania czy atencji.

 

9 minut temu, Spamersky napisał:

Ale skoro teraz nie ma czasu, to luz, będzie mieć to napiszę.

 

Powtarzam jeszcze raz zainteresowana kobieta ma zawsze czas.

Odwróćmy sytuację spotykasz kobietę 10/10 SMV, która jakimś cudem jest tobą zainteresowana pyta ciebie o numer telefonu i chce jak najszybciej się tobą umówić.

I co odmówisz jej? powiesz teraz nie mam czasu może kiedy indziej wiedząc, że masz jedyną tylko szansę a później najprawdopodobniej  już jej nie spotkasz?

Tak samo to działa z kobietami tylko, że one mają wybór i masę napalonych kukoldów i spermiarzy dlatego mogą sobie wybrzydzać.

 

14 minut temu, Spamersky napisał:

Życzenia świąteczne mi napisała.

 

Po prostu jest miła to nic nie musi znaczyć.

Nie liczą się słowa kobiety tylko jej czyny.

 

  • Like 5
Link to post
Share on other sites
W dniu 3.04.2021 o 19:03, Spamersky napisał:

powiedziała, że nie ma czasu. Odpisałem: ok, to daj znać jak będzie miała.

W dniu 3.04.2021 o 19:03, Spamersky napisał:

Odpisała: Oczywiście, że da znać.

To nigdy tak nie działa. Musisz wybrać konkretny dzień i godzinę i spytać czy jej pasuje. Inaczej możesz siedzieć do usranej śmierci i czekać na wiadomość. I tak, przerabiałem to. Działa to o wiele lepiej niżeli "odezwij się jak będziesz mieć czas".

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
55 minut temu, yummyboy napisał:

To nigdy tak nie działa. Musisz wybrać konkretny dzień i godzinę i spytać czy jej pasuje. Inaczej możesz siedzieć do usranej śmierci i czekać na wiadomość. I tak, przerabiałem to. Działa to o wiele lepiej niżeli "odezwij się jak będziesz mieć czas".

 

Na początku podałem dwa terminy i jej nie pasowały. Więc dlatego napisałem, by dała znać jak będzie mieć czas. A jak go nie będzie miała to trudno. W każdym razie po koszu(gdy zaproponowała przyjaźń), nigdy pierwszy nie napisałem.

1 godzinę temu, Iceman84PL napisał:

 

Widocznie podczas flirtu gdzie jest to swego rodzaju shit test sprawdzający

 

Pewnie przez to, że na spotkaniu wyszło, że to ja jej dałem kosza, a potem to już poleciało. Chciała zostać dłużej, ale odmówiłem... albo może później jej ex się odezwał, albo cokolwiek innego... no nic było minęło. Będzie chciała się spotkać to się spotkamy, nie to nie. Najwyżej zostanie znajomą od sklepu

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Spamersky napisał:

Jedna, gdzie wszedłem na jej instagram(nie zalogowany) to moja ex 6 letnia(z przerwą 2-letnią xD)

 

Proponuje zamiast wchodzenia na Instangrama (po co to w ogóle jest ?) wejść na stronę gdzie np. możesz zbadać sobie poziom swojej tkanki tłuszczowej. 
 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Personal Best napisał:

Proponuje zamiast wchodzenia na Instangrama (po co to w ogóle jest ?) wejść na stronę gdzie np. możesz zbadać sobie poziom swojej tkanki tłuszczowej. 
 

Waga wzkazuje poniżej 17%, tragedii nie ma

Link to post
Share on other sites

@Spamersky - Zauważyłem, że nie wspominasz nic o swoich pasjach. Człowiek bez pasji będzie zamartwiał się głupotami typu "ciekawe co tam u EX", "kurde ma chłopa, po co żyć!?", "dostalem kosza od randomowej dupy więc jestem do niczego". 

Znajdź sobie pasje, zadbaj o siebie fizycznie tak byś psychicznie czuł się zajebiście. Facet pewny siebie, zadbany, z pasjami jest bardziej interesujący dla kobiet. Mając pasje, masz też tematy do rozmów z kobietami.

Edited by CalvinCandie
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, CalvinCandie napisał:

Bo w sumie nie mam pasji. Ćwiczyć ćwiczę praktycznie codziennie, ale w domu. Wcześniej chodziłem na siłownię, teraz wszystko tutaj zamknięte. Jak ex wróciła to nawet nie wiem kiedy, ale przestałem na siłkę chodzić i rzeźba zniknęła. Raz na jakiś czas pójdę na rower czy spotkam się z koleżanką. Wieczorami co kilka dni pogram ze "znajomymi". Ale to i tak za mało, by nie myśleć. Poszedłbym na kurs tańca, ale znów wszystko zamknięte, a i może za stary już na to jestem. A na inne rzeczy to nie mam pomysłu. W sumie nie wiem co ze mną się stało, bo po pierwszym zerwaniu, kolejna poznałem po dwóch tygodniach(zagadalem na fb, nie mając zdjęć czy jakichkolwiek danych o sobie), a teraz rok minął i kiła.

Link to post
Share on other sites

Nie ma uzalania sie nad soba kurla , albo jestes facet albo pizda .Wszystko co robisz rob dla siebie  , w drugiej kolejnosci dla innych ( zakladajac ze ci na to zasluguja ) .Z tego co tu piszesz przemiana moze troche potrwac i zanim sie ogarniesz i wrocisz na odowiednie tory  moze troche minac  czasu ale chyba warto podjac walke z samym soba ? Twoim jedynym przeciwnikiem jest "rezygnacja" z tego co ci sie nalezy ( szczescie) ale aby ten cel osiagnac potrzebna jest wola by to zmieniac ( nieprzerwany proces) .Wybor jest prosty albo rezygnujesz z walki i mechaniczne sily beda cie napierthalac a od czasu do czasu nawet niezle przeciagna po glebie albo budujesz silne ego i ksztaltujesz rzeczywistosc dookola wlasnej osi ?  

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

@Spamersky  - Zamiast szukać kolejnej baby, zajmij się sobą. Zobacz co Cię kręci i to rób. 

No i najważniejsze, nie rób niczego POD KOBIETY, A DLA SIEBIE. Nie żyj dla innych tylko dla SIEBIE. Piszę to dlatego, że przestałeś ćwiczyć bo EX wróciła. To głupota by uzależniać cokolwiek od drugiej osoby. 

Ja sam robię wszystko pod siebie. Dla innych jedynie przysługa (dla zaufanych przyjaciół i bliskiej rodziny), albo usługa płatna (znajomi albo obce osoby). Co do kobiet to też tylko jak jest korzyść dla mnie. Od dawna nie daję się dymać kobietom, znam swoją wartość. 

 

Edited by CalvinCandie
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.