Jump to content

Ładne ramiona- ćwiczenia


Recommended Posts

Hejo,

Jakie ćwiczenia polecacie na ładne ramiona, ręce, plecy? Ogólnie górne partie ciała. Dziś ubrałam bluzkę na ramiączkach i musiałam ją przebrać hehe, samo bieganie z joga chyba nie pomoże? Widzę mega efekty ale głównie nogi/ pośladki/ brzuch, a góra nic, zero, null. 🤷

Link to post
Share on other sites

Pompki, jak nie dajesz rady, to z kolan.  Podciąganie z gumą . 

Wiosłowanie.

To są ćwiczenia które angażują jednorazowe najwięcej mięśni, więc najwięcej Ci dadzą.

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Lalka said:

Hejo,

Jakie ćwiczenia polecacie na ładne ramiona, ręce, plecy? Ogólnie górne partie ciała. Dziś ubrałam bluzkę na ramiączkach i musiałam ją przebrać hehe, samo bieganie z joga chyba nie pomoże? Widzę mega efekty ale głównie nogi/ pośladki/ brzuch, a góra nic, zero, null. 🤷

Wrzuć zdjęcie to Ci może ktoś lepszą poradę udzieli. xd 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Wznosy hantli bokiem, żołnierki, podciąganie na drążku na i pod chwytem. Powinno wystarczyć, chyba że chcesz całościowo podejść.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Na ładne ramiona i wyrzeźbienie górnych mięśni dobre jest noszenie toreb z zakupami😁 Dodatkowo jeżeli jesteś wysportowana to pompki, podciąganie, dipy, ćwiczenia z hantlami na bicka, tricka, kaptury czy barki😉

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

@Rhobar II @PrzemAss Dzięki! Wybiorę i dostosuje coś pod siebie i powoli zacznę działać, co drugi dzień. :D

 

@eknm2005 Nieeee xd.

@Krugerrand W sumie to ja kupuję wodę 😭.

 

@SzatanKrieger Nawet nie wiesz jak żałuję, że jak byłam młoda to po prostu byłam ładna i młoda i nic z tym nie robiłam :D wychodzi na to, że na 30 będę miała formę życia. 😁

Docelowo chce wyglądać jak Doda xd.

Ogólnie to polecam ćwiczyć, pilnować diety. 

 

@Iceman84PL Wysportowana to wg mnie jest Lewandowska :D ja po prostu się ruszam, no ale uloze sobie plan, będę miała na to jakieś 10min co drugi dzień. 

 

@BlacKnight Na YT nie mam czasu 🤷 a drążki to będzie chyba następny etap bo teraz to nawet nie drgne. 

Link to post
Share on other sites

U kobiety estetycznie wyglądają tylko i wyłącznie ramiona szczupłe, bez mięśni i bez tłuszczu.

 

Mięśnie kobiecych ramion naturalnie są małe, nawet pomimo ćwiczeń, jedyne o co należy zadbać, to ujemny bilans kaloryczny, aby pozbyć się tłuszczu.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
W dniu 20.06.2021 o 19:17, Lalka napisał:

drążki to będzie chyba następny etap bo teraz to nawet nie drgne

Nie musisz się od razu podciągać, możesz zacząć tylko od opuszczania się na drążku:

 

No i jeszcze istnieje coś takiego jak podciąganie australijskie:

 

W tym przypadku zamiast drążka możesz np. użyć jakiś większy stół.

Ogólnie podciąganie jest dosyć ciężkim ćwiczeniem, ale jak najbardziej warto.

 

W dniu 20.06.2021 o 19:06, Iceman84PL napisał:

Dodatkowo jeżeli jesteś wysportowana to pompki, podciąganie, dipy, ćwiczenia z hantlami na bicka, tricka, kaptury czy bark

Ewentualnie zamiast hantelków możesz używać gum, tym bardziej, że ćwiczysz w domu i niekoniecznie masz miejsce żeby trzymać tonę sprzętu.

Link to post
Share on other sites

Nie możesz trenować tylko jednej partii, tylko całe ciało, bo już po miesiącu takiej aktywności pojawi się komiczna dysproporcja w sylwetce. Albo ćwiczysz ogólnie, wszystko treningiem dzielonym, albo w ogóle. Najprościej to pompki, hantle 1-3 kg, 3 kg na biceps, 1 kg na triceps, tylko do pobudzenia + przedramiona albo prostym gryfem, albo takim ściskaczem do kupienia w biedronce chyba za 5 zł. Czasami się pojawia. To ci powinno wystarczyć. Takimi hantlami 3 kg właściwie cały trening zrobisz, no i duże znaczenie ma również rozciągnięcie odpowiednie. Człowiek inaczej się prezentuje, ale to dłuższa przygoda. Regularność, dyscyplina, warto. Wystarczy 15 min dziennie.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

@mac Robię tak:

Co drugi dzień biegam, różnie czasem marszobieg, czasem interwały, czasem 40minut ciągiem. Przed rozgrzewka, po rozciąganie ale krótkie. 

Na następny dzień joga, 30-40 min, czasem 15 min wszystkie partie ciała, nogi/ biodra/ kręgosłup/ szyja.

A jak moja się kąpie to ćwiczę 10min na proste plecy ćwiczenia. 

Problem jest w tym, że im więcej ćwiczę i lepsze są efekty to bardziej jestem niezadowolona, ramion nigdy nie robiłam docelowo i tu chyba jest problem. Ogólnie moje plecy mi się nie podobają, ramiona, barki. Wrrr.

 

 

Link to post
Share on other sites

Kobiety są piękne jakie są.. co tam upiększać?

Operacje plastyczne? F#uck! 

 

Wkrecacie sobie braki. 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Żeby ułożyć coś sensownego, trzeba najpierw zobaczyć sylwetkę. Bez tego to strzelanie na ślepo.

Nie wiadomo jak układają Ci się łopatki lub czy nie lecą Ci barki a może od torebki masz jeden niżej. Jak ustawia się miednica itd

Może od rozciągania jesteś zbyt wiotka? Jak chodzisz? Czy nie człapiesz? Jak trzymasz ramiona? Jak ustawia Ci się głowa?

 

@mac bardzo dobrze Ci napisał. Nie skupiaj się na jednej partii bo zaraz będą dysbalanse.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Oddawaj Fartucha napisał:

Nie skupiaj się na jednej partii bo zaraz będą dysbalanse.

No chyba, że juz są dysbalanse i trzeba coś nadrobić.

 

Prawda jest taka, że aby ćwiczyć z głową to albo trzeba zdobyć sporą wiedzę teoretyczną i praktyczną (opcja trudniejsza do realizacji, ale osobiście taką wybrałem i ją polecam), albo podjąć współpracę z dobrym (to jest słowo klucz) trenerem personalnym. I bardzo często (prawie zawsze) trzeba też zaliczyć kilka wizyt u dobrego fizjo (dość często się zdarza, że te wizyty przez jakiś dłuższy czas będą konieczne).

 

Z osobistych obserwacji:

- raczej unikać prowadzenia przez Internet

- unikać jak ognia trenera kopiuj-wklej

- unikać trenera, który nigdy nie prowadził kobiet/mężczyzn (trening kobiety i mężczyzny jednak musi się różnić; sam jestem na tyle pewny swojej wiedzy, że facetowi podpowiem, ale kobiecie nie bo nigdy nie poświęciłem nawet chwili na to żeby pomyśleć nad tematem)

- postarać się pogadać z klientami danego trenera

- patrzeć jak wygląd pierwsze spotkanie - powinno być omówienie celów, sprawdzenie gdzie jesteśmy obecnie, sprawdzenie jakie mamy możliwości np. ile mogę czasu w tygodniu poświęcić na trening, przeprowadzenie testów sprawności, mobilności siły itp., plan długofalowo

- jeśli ma być też dieta to powinny być badania typu morfologia krwi + hormony

- trener powinien też zapytać o schorzenia i brane leki

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.