Skocz do zawartości

W poniedziałek prawdopodobnie będzie wyrok w sprawie między mną, a Panem Sekułą z "Kanistrowa".


Marek Kotoński

Rekomendowane odpowiedzi

Bracia, ponieważ ciągle jestem pytany o najbliższą rozprawę, uprzejmie informuję/donoszę:

 

 

W poniedziałek (4 października) o godzinie 13-ej, w sali nr. 274 we Wrocławiu (ul. Podwale 30), odbędzie się prawdopodobnie ostatnia rozprawa z Panem "Sekułą". Jeśli będzie to faktycznie ostatnia rozprawa, to okażą się dwie bardzo ważne rzeczy:

 

1. Czy ja zostanę uznany winnym/niewinnym 

 

2. Czy Pan Sekuła zostanie uznany niewinnym/winnym

 

Czyli w sumie będą jakby w jednej sprawie dwa wyroki, w jednej sprawie ja oskarżyłem Pana Sekułę, a Pan Sekuła także oskarżył mnie.

 

 

 

Nie ukrywam, że jestem mocno zestresowany, ponieważ te wyroki jasno pokażą wielu ludziom, która ze stron naprawdę jest winna a która niewinna.

 

Stresuję się dlatego, ponieważ sądy to dla mnie obce miejsce, nie jestem prawnikiem, nie znałem się na tym wszystkim, a Pan Sekuła wielokrotnie pisał jak bardzo się na tym zna, jak wielkie ma doświadczenie procesowe i że wreszcie wszyscy (czyli jego fani na Kanistrowie oraz Bracia na forum i moi sympatycy) zobaczą jak zastosowanie specjalnych technik psychologicznych i socjologicznych zapędzi mnie do "ciemnej piwnicy bez wyjścia" i pokaże, kto naprawdę ma doświadczenie w pracy z ludźmi (słowa Pana Sekuły). 

 

No a skoro Pan Sekuła już kilka rzeczy deklarował i się delikatnie mówiąc nie spełniły, to teraz wieszcząc moją klęskę i rozkoszując się swoim pewnym triumfem, nie mógłby przecież skłamać, przecież jego fani nie mogą w nieskończoność udawać, że deklaracje Pana Sekuły nie są wiele warte. Stracił by szacunek "swoich" ludzi, a moi sympatycy mieliby już pewność, że jak twierdzą moi krytycy, nie jestem manipulantem, draniem itd. (tyle oskarżeń wobec mnie się pojawiło, że wymienienie ich wszystkich jest chyba niemożliwe).