Skocz do zawartości

Zachowanie matki


PerSenior

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem wszystkim, napiszę jak najkrócej. Potrzebuję rady/opinii/innego spojrzenia. Mam 21 lat. Studiuję (II rok), pracuję (2 msc w roku za granicą, reszta roku piątek-niedziela). Z pracy za granicą mam 15 tys. na rok, z pracy "weekendowej" 2200 zł na rękę (na czarno, robię po 12-14h). Pobieram też socjalne i naukowe stypendium = łącznie 1200. Łącnznie mam około 4400 na miesiąc na rękę jako student dzienny (łącznie z kasą z zagranicy) + kasa z usług które wykonuję w ramach swojego zawodu. Jest to okupione sporą pracą. Nie chcę się afiszować, ale zapierdalam z nauką, z pracą i wszystkim innym. Od 18 roku życia utrzymuję się całkowicie sam i mieszkam poza domem. Nie mam dużych potrzeb materialnych, więc kasę odkładam. Mieszkam z dziewczyną w dużym miescie, opłacamy mieszkanko na pół, żyje się bardzo dobrze, dopełniamy się obowiązkami, nauką (pokrewne kierunki). Ona pracuje w rodzinnej firmie w weekendy, a w trakcie studiów potrafi też iść do jakiejś roboty dorywczej (zwykle 8h zlecenia na inwentaryzacjach czy magazynach). Odciąłem się całkowicie od rodziny, znalazłem znajomych i te "płytkie" kontakty lepiej na mnie wpływają aniżeli kontakt z rodziną. 

Moja najbliższa rodzina to ojciec, matka, siostra 10 lat. Rodzice się rozwiedli 2 lata temu. Ojciec całkowicie mnie olał, ja jego też. Od 2 lat płaci siostrze 1500 alimentów, którymi dysponuje matka. Jak to w każdej polskiej rodzinie, trochę się u nas działo. Ojciec agresor, lubiał wypić, ale dobrze zarabiał (stosunek do pieniędzy i umiejętności ich zdobycia mam po nim, za co jestem wdzięczny). Matka ofiara przemocy domowej. Ja zdolny uczeń ze "średniozamożnej" rodziny.